loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 167 1391/11/11 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اي کاش در ديدار امروز ما يا فولاد برنده مي‌شديم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مديري که از داور انتقاد مي‌کند آيا تا به حال وسط زمين فوتبال مقابل 100 هزار نفر بلکه 10 ايستاده است.

يحيي گل‌محمدي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر فولاد خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: در کل بازي زيبايي را شاهد بوديم و هر دو تيم مي‌توانستند برنده باشند و بازي بار فني خوبي داشت و موقعيت‌هاي خوبي روي هر دو دروازه‌ ايجاد شد. اي کاش يکي از دو تيم برنده مي‌شد. به کادر فني فولاد تبريک مي‌گويم که تيم خوبي جمع کرده‌اند و آنها مي‌توانند مدعي قهرماني ليگ برتر باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: بازيکنان ما در سيستم جديد جا افتاده‌اند و موقعيت‌هايي داشتيم که گل نشد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه تيمش زيبا بازي مي‌کند اما گل نمي‌زند و به خاطر تعويض کلاه‌کج موقعيت‌هاي خوبي به حريف داد، گفت: فولاد بازيکنان سرعتي و خوبي دارد که ما در اين بخش آسيب‌پذير بوديم. تذکر داده بوديم که آنها در ضد حمله خطرناکند اما بعد از مدتي از مسابقه کلاه‌کج مسلط بر بازي شد و موقعيت‌هاي خوبي به دست آورديم.

وي در مورد غيبت نقي‌زاده و مهدوي‌کيا گفت: شرايط به شکلي نبود که بخواهيم اين تعويض‌ها را انجام بدهيم زيرا سرعت بازي بالا بود.

يکي از خبرنگاران از کيفيت صداي سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي گلايه کرد و گفت دوباره در مورد بازي توضيح بدهد که گل محمدي گفت: به فولاد تبريک مي‌گويم و از بازيکنان پرسپوليس هم تشکر مي‌کنم که راحت‌تر بازي کردند و مي‌توانستيم از ارسال‌ها استفاده کنيم و اميدوارم در تعطيلي ليگ مشکل گلزني ‌مان را حل کنيم.

گل‌محمدي در مورد صحبت‌هاي حسين فرکي و مشکلات داوري در فوتبال ايران گفت: از نحوه قضاوت مظفري‌زاده راضي هستم، او بازي را خوب کنترل کرد و به خوبي سوت زد. در نيمه اول کمک داور اول پرچم اشتباه زد و يک آفسايد به ضرر ما گرفت و در نيمه دوم يک توپ آفسايد از خط دفاع ما رد شد که گرفته نشد. بعد از بازي به من گفتند اين دو مورد اشتباه بوده ولي از داوري راضي هستم. مظفري‌زاده با توجه به شخصيت‌هايش قضاوت خوبي دارد.

وي در مورد بازي آينده پرسپوليس گفت: در بازي‌هاي آينده در ورزشگاه آزادي بازي داريم و مي‌دانيم بازي سختي برابر نفت داريم و مقابل تيم‌هايي که خوب دفاع و ضدحمله مي‌کنند بايد با برنامه بازي کنيم.

حسين فرکي پس از تساوي بدون گل برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: روز گذشته هم اعلام کردم که دوست دارم بازي زيبا باشد و تماشاگران لذت ببرند. اين بازي رضايت تماشاگران را جلب کرد هرچند که بازي مساوي شد. هر دو تيم براي برد به ميدان آمده بودند و اگر مهاجمان توجه بيشتري مي‌کردند مي‌توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم. گل محمدي مرب خوبي است و بازي به شکلي بود که توپ روي هر دو دروازه‌ جريان داشت اما در 30 دقيقه ابتدايي مالکيت توپ مال ما بود اما پرسپوليس در 15 دقيقه آخر به علت اشتباه ما فشار را بيشتر کرد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: چيزي که براي ما جالب بود و از بازيکنانم هم تشکر کردم که به آنها فقط يک اوت دستي در نيمه اول داديم اما در نيمه دوم فشار روي دروازه‌ها يکسان بود ولي موقعيت‌هاي فولاد خطرناک بودند و در نهايت امتياز‌ها تقسيم شد.

فرکي در مورد رکورد 16 بازي بدون باخت براي فولادگفت: دوست داشتم بازي را ببريم اما خوشحالم که شکست نخورديم. رفاقت بازيکنان‌مان کامل شده است. البته اميدوارم همه منتظر نباشند که فولاد ببازد چون به نظر مي‌رسد کمي اين موضوع حساس شده است.

وي در مورد اينکه که از 95 دقيقه مسابقه 55 دقيقه توپ در جريان بود و آيا آمار خوبي است گفت: پاسخ اين سوال طولاني است و دوست دارم خود شما هم بگوييد که چه اتفاقي افتاده است با اينکه 45 دقيقه تماشاگر از فوتبال ما لذت برده است و اين بهتر از آن است که هيچ‌کس از فوتبال ما لذت نبرد.

فرکي در مورد داوري مسابقه گفت: بايد از تيم داوري تشکر کنم اما مي‌خواهم به نکته‌اي اشاره کنم. مي‌دانم در بازي با تيم هاي ذوب آهن و داماش در حق ما اجحاف شده است و کميته داوران از باشگاه فولاد عذرخواهي کرد و مي‌خواهم از جامعه داوري دفاع کنم. چه عادت بدي شده که تيم‌هاي در حال سقوط و بالا نشين به داور اعتراض مي‌کنند. مگر داوران ما در ايران قضاوت مي‌کنند و بازيکنان‌مان در اروپا بازي مي‌کنند؟ اگر حقي از سوي داوران در خصوص تيم ها اجحاف شود مي‌توانند اعتراض کنند اما برخي از مربيان و مسئولان مي‌خواهند اشتباه خود را به گردن داوران بيندازند و اين بي‌انصافي است که عليه داوران هجمه وارد شود.تيم‌هايي که از امتياز ميزباني بهره مي‌برند و تحمل يک باخت را ندارند. تيم‌هايي که پول ندارند حقشان را از چه کسي بگيرند؟ اين تفکر غلط است و بايد از داوران حمايت کرد.

وي ادامه داد: مديري که از داور انتقاد مي‌کند تاکنون وسط زمين فوتبال ايستاده تا 10 هزار تماشاگر را ببيند؟ نمي‌گويم 100 هزار نفر آيا 10 هزار تماشاگر را ديده؟ اگر چنين بوده مي‌تواند قضاوت کند. در اينجا پول و تماشاگر داريم و در آخر با انداختن توپ به زمين داوران مي‌خواهيم فشار را از روي خودمان برداريم. از جامعه داوري تشکر مي‌کنم و از مديران و مربيان مي‌خواهم که به داوران کمک کنند و اگر همه چيز به گردن آنها بيفتد دردي از فوتبال ما درمان نمي‌شود. حتي در زماني که با تيم کاوه در ليگ يک بوده‌ام از داوري ضرر کرده‌ام اما دوست ندارم تصور کنم تيمم در اروپا بازي مي‌کند و داوران ما آسيايي هستند. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,240
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,240
  • بازدید ماه : 8,359
  • بازدید سال : 251,526
  • بازدید کلی : 1,301,620
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا