loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 234 1392/11/13 نظرات (0)

پیج علی دایی به پست های علی کریمی در اینستاگرامش واکنش نشان داد.

اصلا دوست نداشتیم به این بحث ورود کنیم اما متاسفانه باید بعضی از موارد را برای دوستداران پرسپولیس روشن کنیم

علی کریمی بعد از بازی سپاهان - پرسپولیس فصل قبل با " پیراهن پرسپولیس " از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ( همان طور که خود ایشان آرزو داشت ) چند هفته بعد علی دایی سرمربی پرسپولیس شد و ایشان بعد از چند روز اعلام کرد خواهان بازگشت به فوتبال هست!

علی دایی به هر دلیلی که برای خودش محترم است ترجیح داد بازیکن هایی را انتخاب کند که با آنها راحت است و این حق هر سرمربی است که بازیکنان تیمش را خودش و بنا بر سلیقه اش انتخاب کند ( لازم به ذکر است علی کریمی پس از اخراج از استیل آذین یک بار توسط علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس به این تیم دعوت شد اما علی کریمی بعد از مشورت با دایی تصمیم گرفت به شالکه برود)

متاسفانه در این فصل چندین و چند بار علی دایی ، کادر فنی پرسپولیس و سردار رویانیان مورد حمله های ایشان در مصاحبه های مختلف قرار گرفتند و متلک های مختلفی به شخص علی دایی و رویانیان نثار کرده اند

مواردی مثل اینکه تیم پرسپولیس با این بازیکنان باید 5 تا 6 امتیاز از همه تیم ها بالا باشد یا اینکه مشکل تیم من بودم پس چرا الان تیم نتیجه نگرفت و آخرین آنها هم رجوع به هشت سال قبل و اتفاقات جام جهانی بود آن هم در شرایط بسیار حساس پرسپولیس و مصاحبه ای که شب قبل از بازی با سپاهان توسط دوستان ایشان ضبط و پخش شد.

با این حال علی دایی به دلیل شرایط حساس تیم تا این لحظه از هرگونه مصاحبه بر علیه ایشان خودداری کرده است

اما متاسفانه چند روزی است علی کریمی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام که به تایید خودش هم رسیده هست شخصا مطالبی می نویسد که توهین مکرر به علی دایی ، کادر فنی پرسپولیس و سردار رویانیان است و جواب های ایشان در کامنت مملو از متلک های فراوان به علی دایی است.

آخرین نمونه دقایقی پیش اتفاق افتاد که در عکس ملاحظه میفرمایید

این که چرا مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس مربی نیست در حیطه وظایف بازیکن تیم حریف نیست و سرمربی تیم در این باره تصمیم میگیرد همانطور که کریم باقری اسطوره پرسپولیس و جواد منافی یکی از بهترین بازیکن های تاریخ ایران روی نیمکت تیم هست و با همین کادر تیم برخلاف سالهای قبل امید قهرمانی لیگ امسال است
توهین های مکرر به رویانیان از دیگر موارد است

حرف آخر: بسیاری از هواداران علی کریمی و علی دایی و دوست دارند علی کریمی و علی دایی فصل بعد با هم در یک تیم باشند و همین الان حداقل 90% هواداران علی کریمی دوست دارند ایشان فصل بعد در پرسپولیس باشند .

آیا واقعا با این ادبیات و رفتارها و متلک ها شما انتظار دارید او را فصل بعد در پرسپولیس ببینید؟
مگر غیر این است که اگر بازیکنی دوست دارد در تیمی بازی کند و با پیراهن آن تیم از فوتبال خداحافظی کند باید حداقل احترامی برای کادر فنی تیم قائل باشد؟ شما جای سرمربی تیم آیا بازیکنی که هر روز به هر نحوی سنگ اندازی میکند را به تیم دعوت میکنید؟

علی دایی زمانی که راه آهن بود مگر غیر اینکه بارها برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد و به تیم خودش پرداخت کار دیگری کرد؟ اخلاق حرفه ای اجازه میدهد شما بارها درباره سرمربی و کادرفنی تیمی غیر از تیم خودت صحبت کنید؟
آیا زمانی که علی کریمی در پرسپولیس بازی میکرد علی دایی در کار ایشان و تیم ایشان دخالت میکرد؟

ایشان فرمودند دوست دارم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند. دو حالت دارد: مسلما منظور ایشان فصل بعد با مربیگری علی دایی نیست چون بارها در این چند وقت ایشان و کادر فنی ایشان را مورد عنایت قرار داده است . و حالت دوم: انتظار برای نتیجه نگرفتن پرسپولیس و اخراج یا استعفای علی دایی و بازگشت ایشان به تیم

آیا ایشان حق دارد به کادر فنی تیمی که در آن نیست اعم از سرمربی،مربی،مدیرعامل و سرپرست بی احترامی کنید چون خودش فقط یک سال در این تیم حضور ندارد؟ آیا غیر از این است که پرسپولیس بعد از سالها امسال در کورس قهرمانی است و آخرین جام پرسپولیس با سرمربیگری همین علی دایی بوده است ؟

ایجاد کردن این دو دستگی بین هواداران سودی برای پرسپولیس دارد؟ آیا قراردادن اسم مهدوی کیا مقابل دایی ( چه در مصاحبه چند روز پیش و چه در اینستاگرام امروز) کار درستی است آن هم در صورتی که دایی بارها اشاره کرده مهدی نقش بسیاری در گل های ملی من داشته

این مطلب نقدی بود بر مصاحبه ها و مطالب مکرر ایشان بر علیه پرسپولیس و علی دایی

لازم به ذکر است این صفحه بارها و بارها در طی این فصل از نوشتن مطلب و نقد ایشان خودداری کرد و همچنان معتقد است باید احترام همه ایرانی ها و پرسپولیسی ها حفظ شود اما این بار بدلیل توهین مکرر ایشان به کادر فنی مجبور شدیم با سند مطالبی را عنوان کنیم

این مطلب از پیج علی دایی در فیسبوک گرفته شده و مسئولیت ان به عهده این پیج است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 1,098
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,894
  • بازدید ماه : 5,894
  • بازدید سال : 249,061
  • بازدید کلی : 1,299,155
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا