loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 117 1392/02/05 نظرات (0)
: هافبک پرسپولیس گفت: «در تیم ما بازیکنانی بازی می کنند که آبروی آنها در خطر است به این خاطر همه مصمم هستند تا جام حذفی را بگیرند.»


 

عادل کلاه کج در خصوص وضعیت پرسپولیس، بازی با ملوان، فینال حذفی، خداحافظی مهدوی کیا، ششمی پرسپولیس و لیگ دوازدهم صحبت کرد که در ادامه می آید:
* بازی با ملوان را جدی می گیریم
بعد از تعطیلات تمرینات خیلی خوب و منظمی  را شروع کردیم و آماده می شویم تا انشالله بازی خوبی را مقابل ملوان انجام دهیم. بالاخره این دیدار برای ما اهمیت دارد و مطمئن باشید آنها را جدی می گیریم. ما در این دیدار دنبال ۳ امتیاز می رویم تا با روحیه ای خوب، مقابل سپاهان در فینال حذفی قرار بگیریم. خیلی مهم است که بازی در لیگ برتر را ببریم و با برد به استقبال حذفی برویم.
* این بار ملوان ۶ تایی نمی شود
بالاخره دیدار ملوان و پرسپولیس در جام حذفی که ۶ گل به حریف زدیم، اولین بازی آقا یحیی با پرسپولیس بود و بچه ها خیلی انگیزه داشتند. جام حذفی با لیگ برتر فرق دارد و فکر نمی کنم این بار هم ملوان ۶ تایی شود چون بالاخره برای انتقام شاید بیایند ولی ممکن است هر اتفاقی بیافتد. نه ما در لیگ سهمیه می توانیم بگیریم و نه خطر سقوط داریم. ملوان هم چنین شرایطی دارد اما می خواهیم با شکست ملوان، هواداران را برای فینال به ورزشگاه بیاوریم. البته شک نکنید روز ۱۵ اردیبهشت ورزشگاه آزادی جای سوزن انداختن نخواهد بود.
* رتبه ششم، شایسته پرسپولیس نیست
واقعا همه قبول دارند که این رده نمی توان جایگاه پرسپولیس باشد. البته نیم فصل اول بعضی بازی های پرسپولیس را دریم که بدشانسی هم آوردند. دیگر گذشته ها گذشته و باید این فکرها را دور بریزیم و با افکاری جدید کار را پیش ببریم. باید از قهرمانی در جام حذفی شروع کنیم و سال آینده با قدرت در لیگ برتر و آسیا حضور خود را نشان دهیم. فکر می کنم این شایستگی را داریم تا جام حذفی را بگیریم و می گیریم.
* خستگی سپاهان به نفع پرسپولیس است
فینال جام حذفی خیلی سخت است چون یک بازی دارد و هیچ جای اشتباهی نیست. اگر در فینال تیمی نتواند جام بگیرد، یعنی با حذف در دور اول هیچ فرقی ندارد. چون در سپاهان هم بودم می دانم که تیم خیلی حرفه ای دارند و برای گرفتن جام خیلی زحمت کشیدند. تنها چیزی که مقابل سپاهان به نفع ماست میزبانی و خستگی حریف است.
* آبروی بازیکنان پرسپولیس در خطر است
سپاهان چون شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، قطعا برای جام خیلی انگیزه دارد پس باید مراقب باشیم. البته ما پرسپولیس هستیم و اگر بخواهیم می توانیم جام را بگیریم. کسانی در پرسپولیس بازی می کنند که آبروی آنها در خطر است پس مصمم هستیم تا با گرفتن جام حذفی شایستگی خود را نشان دهیم. ما همیشه مقابل تیم های بزرگ خوب نتیجه گرفتیم ولی بیشترین امتیاز را مقابل تیم های رده پائین تر از دست دادیم چون آنها را دست کم گرفتیم. خوبی بازی با سپاهان این است که آنها را دست کم نمی گیریم چون قدرت حریف را می دانیم.
* مهدوی کیا جام قهرمانی را بالای سر می برد
آقا مهدی تمریناتش را آغاز کرده و تنها امیدش این است که جام حذفی را بالای سر ببرد. ما از جان مایه می گذاریم تا آقا مهدی به هدف خود برسد و جام را با دستان خودش بالا ببرد. بازی های سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است و این بار هم فکر می کنم بازی خوبی شود. سعی می کنیم کار به وقت های اضافه نکشد.
* دوست داشتم سپاهان یا فولاد قهرمان شوند
چون پرسپولیس جام نمی گرفت، دوست داشتم که فولاد یا سپاهان قهرمان می شدند. بالاخره در سپاهان بازی کردم و فولاد را هم که خیلی دوست دارم. واقعا در سپاهان بودم می دیدم که چقدر مجموعه با کیفیت کار می کند و زحمت می کشد. با این حال هنوز هم چیزی مشخص نیست و از الان نمی شود گفت که استقلال قهرمان شده است.
* به اندازه ۳، ۴ فصل بدنسازی کردیم
لیگ امسال واقعا تعطیلات بی موقعی داشت به نحوی که ما هر دفعه مجبور بودیم بدنسازی کنیم. فکر می کنم امسال به اندازه ۳، ۴ فصل فوتبالی بدنسازی کردیم که این باعث بالا رفتن احتمال مصدومیت می شود. بعضی مواقع از فرط خستگی بدنسازی نای شام خوردن نداشتیم. کیفیت لیگ خیلی پائین بود و باید فکری به حال این وضع شود. حالا اگر تیم ملی به جام جهانی برود می توانیم سختی ها را فراموش کنیم. البته امید خیلی کمی داریم و فقط باید شانس بیاوریم برای صعود.
* اتفاقات عجیب در فوتبال ایران زیاد می افتد
نمی توانم در مورد تبانی حرف بزنم ولی اتفاقات عجیب در فوتبال ایران زیاد می افتد. این را باید از مسئولان رده بالای فوتبال بپرسید که در فوتبال ایران تبانی هست یا نه.
* نمی توانم برای باشگاه تصمیم بگیرم
یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم ولی نمی دانم اصلا باشگاه می خواهد که بمانم یا نه. هر بازیکنی آرزوی بازی در پرسپولیس را دارد. این باشگاه است که برای آینده بازیکن تصمیم می گیرد. ما بازیکنان نمی توانیم برای باشگاه تعیین تکلیف کنیم آن هم پرسپولیس.
پانا



 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,024
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,024
  • بازدید ماه : 8,143
  • بازدید سال : 251,310
  • بازدید کلی : 1,301,404
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا