loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 184 1391/10/03 نظرات (0)

بازیکن تیم ملی بخاطر چشم چرانی و هرزگی با مردم رشت درگیر شد.

این خبر دو جهت متفاوت داشت، نخست به توضیحات قاسم دهنوی اشاره میکنیم:

به نقل از گل، يك نزاع شبانه در خيابان‌هاي رشت كه در آن، يك طرف دعوا را 4 بازيكن تراكتورسازي تشكيل مي‌دادند خبري بود كه خيلي زود در حاشيه بازي داماش- تراكتور در شهر پيچيد. ديروز محسن فروزان گفت در اين دعوا نقش ميانجي‌ را داشته اما قاسم دهنوي انگار به بطن ماجرا خيلي نزديك‌تر بوده. دهنوي به عنوان يكي از نقش اول‌هاي اين بزن‌بزن خياباني، از آنچه شب قبل از بازي رخ داده است مي‌گويد. اين گفتگو را به نقل از زندگي بخوانيد.

قاسم دهنوی که شاید شاخص‌ترین چهره این درگیری بوده و از ناحیه صورت هم آسیب دیده، از ماجرای درگیری شبانه در رشت می‌گوید: «شب پیش از بازی، وقتی در هتل شام خوردیم، برای اینکه غذایمان هضم شود، با تعدادی از هم‌تیمی‌هایم از جمله مهدی کریمیان تصمیم گرفتیم که در محوطه اطراف هتل پیاده‌روی کنیم. بنابراین از هتل بیرون رفتیم و وقتی در حال قدم زدن بودیم، چند اراذل و اوباش که انگار ما را شناختند، فحش‌های رکیک دادند. ابتدا حرفی نزدیم چون نمی‌خواستیم درگیر شویم اما مجبور شدیم از خودمان دفاع کنیم.»


قاسم دهنوي بازيكن تيم ملي است و شايد توقع از او اين باشد كه در اين‌ مواقع رفتار متفاوتي پيش بگيرد. اما او در توضيح كاري كه كرده می‌گوید: «اگر یک نفر به شما حمله کند، چکار می‌کنید؟ از خودتان دفاع نمی‌کنید؟ آن‌ها بی‌دلیل با ما درگیر شدند و ما هم چاره‌ای جز دفاع نداشتیم. فحش‌های بدی دادند که عصبانی شدیم و از کوره در رفتیم. چند مشت زدیم و چند مشت هم خوردیم.»

دهنوی حرف‌هایش درباره این اتفاق را با كمي شوخي و مزاح ادامه مي‌دهد: «اگر بخواهم صادق باشم باید این را بگویم که وقتی درگیری شروع شد، ما بیشتر زدیم. اما در همین حین آرایشگری هم با قیچی آرایشگاه به سمت‌مان آمد و وارد دعوا شد. او صورتم را خط انداخت. فکر کنم شنیده بودند از طرف بازیکنان تیم ملی به عنوان خوشگل‌ترین بازیکن ایران انتخاب شده‌ام، آن‌ها هم حسودی کردند و صورتم را خط انداختند تا زشتم کنند. در ‌‌نهایت تعدادی از مردم جمع شدند و آن‌ها هم پراکنده شدند. البته پلیس آمد و در ‌‌نهایت این قائله ختم شد.»

این بازیکن درباره بازی نکردنش در مقابل داماش گیلان که گفته می‌شود به علت این درگیری بوده، می‌گوید: «روز بازی به خاطر مصدومیت جزیی که از قبل داشتم و به دعوا مربوط نمی‌شد؛ و همینطور زمین چمن ورزشگاه که با آن مشکل داشتم، بازی نکردم! و این مسئله هیچ ربطی به این درگیری نداشت.»

اما سوی دیگر  مردم رشت نیز پاسخ وی را دادند که در زیر اشاراتی به آن می نماییم:

- به ناموس مردم گیردادن چوبش روخوردن من هم داونجابودم خیابان منظریه بود دراین بین فخرالدینی هم بودبازیکن تیم ملی بی جا میکنه میردنبال ناموس مردم حالش جااوردم اقایون تبریزی وتراکتوری ومردم ایران اگرکسی ازبازیکنان تیم ملی یاهرکس دیگردرشهرشما دنبال ناموس مردم که شماچی میکنید

 - این به اصطلاح بازیکن اومده بود بیرون و یکسری دختر از اونور رد شدن ، اینم فکر کرد اینجا مثل شهر خودشونه به دخترا تیکه انداخت...بچه های رشت و داماش هم حالشون رو گرفتن ، اینجور موقع ها دیگه شرمنده ...خودم و مردم شهرم هیچ وقت بی تفاوت نیستیم...قاسم جان جای آمپولت درد میکنه؟! عیب نداره بازی برگشت هم همینجا دارید... بیا خوشگل مو قشنگ، برنامه ی ویژه ای واست در نظر گرفتیم....

اما براستی اگر بازیکنی که پول حرفه ای میگیرد و در لیگی که حرفه ای است توپ می زنند همچین رفتاری باید از خود نشان دهد؟ آیا بازیکنان ما انقدر حرفه ای نشده اند که همچین رفتارهای بچه گانه ای از خود نشان ندهند؟ آیا وقت آن نرسیده که مسئولان باشگاه تراکتور سازی که واکنشی در قبال این حرکت زشت نشان دهند؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,087
  • بازدید ماه : 7,087
  • بازدید سال : 250,254
  • بازدید کلی : 1,300,348
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا