loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 141 1392/05/13 نظرات (0)

در همان لحظه اول پا به توپ شدن صادقیان در بازی دیشب حتما بسیاری از پرسپولیسی ها از خود پرسیده اند که چرا این بازیکن در ترکیب اصلی نبوده است؟

بعد از بازی با تراکتورسازی همه رسانه ها  و هواداران پرسپولیس از حضور موثر پیام صادقیان در ترکیب پرسپولیس می گفتند و این جوان کوچک اندام با پاس گل تماشایی اش در همان بازی اول وجهه خوبی نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرده بود.صادقیان که حتی قبل از ورودش به زمین از سوی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به شدت تشویق شد – و احتمالا خودش هم  در مصاحبه اش گفت این اتفاق به نوعی سورپرایزش کرده -  در آن نمایش حدودا سی دقیقه ای نمره قبولی گرفت و به نظر می رسید در دیدار هفته دوم به ترکیب اصلی راه یابد و جای یکی از بال های کناری  از ابتدا بازی کند اما این بار نوبت علی دایی بود که هم او و هم پرسپولیسی ها را شگفت زده کند.

قبل از بازی با ذوب آهن صادقیان در مصاحبه هایش گفته بود می خواهد بهترین بازی اش را مقابل تیم سابق خود انجام دهد و از آنجایی که به شکل بدی از این تیم جدا شده  -  و به خاطر اینکه درباره قرارداد با تیم امید ذوب آهن،اصفهانی ها  برایش مشکل تراشیده اند – انگیزه زیادی برای خودنمایی دارد اما این انگیزه ها ۵۴ دقیقه روی نیمکت خفه شد تا جایی که صادقیان مجبور بود برای آرام کردن خودش دستش را جلوی دهانش بگیرد و اجازه ندهد که دوربین لحظه تکه پرانی اش به همبازی سابق او را به تصویر بکشد.
قبل از بازی صادقیان طوری مصاحبه می کرد که از فیکس بودنش مطمئن است.او برای این بازی نقشه های زیادی در سر داشت اما علی دایی بنا به دلایلی که حتما برای خودش قانع کننده است این بازیکن تکنیکی و خلاق را روی نیمکت نشاند و حدودا ده دقیقه بیشتر از دیدار اول بازی داد.
با این حال در همان لحظه اول پا به توپ شدن صادقیان در بازی دیشب حتما بسیاری از پرسپولیسی ها از خود پرسیده اند که چرا این بازیکن در ترکیب اصلی نبوده است؟
برای پاسخ به این سوال البته زیاد نباید دنبال مسائل فنی و علل تاکتیکی رفت.در این خصوص اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که دایی نمی خواهد تازه وارد ها و جوان هایش را به یکباره به همه چیز برساند و اجازه می دهد تا آنها حرص و ولع بازی کردن  و نشان دادن خود حتی در کوتاه ترین بازه زمانی را داشته باشند.
به عبارت صریح تر و خودمانی تر دایی  با توجه به همان مصاحبه های قبل از بازی بازیکنان – که برایش اهمیت بساری دارد – نمی خواهد جوان های جسورش را خیلی زود به خواسته شان برساند تا آنها فکر نکنند که یکروزه به هرآنچه در پرسپولیس می خواستند ،رسیده اند اما سوال اساسی اینجاست که آیا برای  پیروزی تیم و رسیدن به سه امتیاز نمی شود این مسائل البته با اهمیت را در نظر نگرفت و به فکر ارتقای تیم از نظر فنی  و رسیدن به پیروزی بود؟
آیا صادقیان که در همان اولین ضربه به توپش توانایی های خودش را نشان داد نمی توانست فیکس باشد تا دایی از انگیزه ها و توانایی ها او در جهت رسیدن به هدف اصلی اش استفاده بهتری ببرد؟
هر چند تفکر دایی در مورد پیام صادقیان  و بازیکنان اینچنینی کاملا درست و بجاست  اما واقعا حیف نبود که به خاطر در نظر گرفتن این مسائل کلان  در نوع برخورد با بازیکن جوان در تیم های بزرگ  دو امتیاز را فدای اعتقادات خاص مربیگری کرد؟
هر چند مشخص نبود که پرسپولیس حتما با صادقیان در نیمه اول بازی بهتری ارئه می داد یا نه اما حضور او در بازی نشان داد فعلا خلاق ترین مهره این تیم در فاز تهاجمی اوست  و در شرایطی که بازی گره می خورد و کارهای تاکتیکی (کدام کار تاکتیکی؟!) جواب نمی دهد تنها بازیکنان خلاق هستند که می توانند گره بازی را باز کنند.
صادقیان دیشب به محض ورودش به میدان  با یک مانور تماشایی سانتری دیدنی برای رضایی داشت که کمتر از یک پاس گل نبود.در ادامه او با شوتی دیدنی  کاسپاروف را مجبور به واکنشی سفت و سخت کرد و در نهایت با آن ضربه ایستگاهی فقط بدشانس بود که به گل نرسید.به غیر از اینها تاثیر او در بهتر شدن روند تیم در  فاز حمله مشهود بود به طوری که نمایش نیمه اول این تیم را به هیچ وجه نمی توان با ۴۵ دقیقه دوم مقایسه کرد.

حال سوال اینجاست که آیا قرار است باز هم صادقیان در دیدار مقابل مس بازی را از روی نیمکت شروع کند یا غافلگیری ها در مورد او  به پایان خواهد رسید؟شاید هر چه رسانه ها بیشتر از او تعریف کنند و هواداران بیشتر از او بگویند ،یا خود صادقیان باز هم  در مصاحبه هایش از انگیزه هایش برای بازی بعدی بگوید این اتفاق بیشتر به واقعیت نزدیک شود!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 1,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 650
  • بازدید ماه : 25,668
  • بازدید سال : 177,418
  • بازدید کلی : 1,227,512
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا