loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 132 1391/09/24 نظرات (0)

مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی که در تمام طول مدت تمرین حتی یک بار هم لبخند نزدند و در سکوت معناداری تنها کوشیدند خود را با تمرین سرگرم کنند.

همه چیز از جلسه کمیته فنی شروع شد. آنجا که رویانیان پس از توافق اعضا روی گزینه یحیی گل‌محمدی برای جانشینی مانوئل ژوزه، بحث جوانی، کم‌تجربگی و البته حاشیه‌های کبود پرسپولیس را مطرح کرد و پیشنهاد داد تا یک مدیرفنی باتجربه در کنار گل‌محمدی قرار بگیرد.
غالب اعضای حاضر در جلسه نظیر استیلی، پیروانی و آشتیانی، علی پروین را پیشنهاد دادند و جالب اینکه پروین نیز این پیشنهاد سخاوتمندانه را بلادرنگ پذیرفت! درحالی که رویانیان به‌واسطه روحیات فردگرای پروین و دردسرهایی که از ابتدای فصل تاکنون در حوزه فنی برای پرسپولیس ایجاد کرده، قلبا به این پیشنهاد راضی نبود.
خبر خیلی زود به تمرین پرسپولیس رسید. خبری که دقایقی قبل در جلسه کمیته فنی تصویب شده بود. برکناری مانوئل ژوزه سرمربی عبوس و سرد پرتغالی که در طول مدت نیم فصل حضورش در پرسپولیس هرگز رابطه گرمی با شاگردانش نداشت و هیچ‌کس نتوانست به خلوت مرد پرتغالی راه پیدا کند. حتی مهدی مهدوی‌کیا به عنوان بزرگ‌تر و کاپیتان تیم که بازیکن امین و مورد وثوق پیرمرد محسوب می‌شد و چند باری به خانه‌اش نیز رفته بود، هرگز نتوانست با مانوئل روابطی گرم و صمیمانه داشته باشد و روابط این دو برخلاف آنچه همگان تصور می‌کردند، بسیار معمولی و در حد یک بازیکن و مربی بود.
بنابراین خبر اخراج ژوزه برای اغلب بازیکنان پرسپولیس مسرت‌بخش بود و سبب شد تا لبخند و حتی قهقهه سوژه اول تمرین پرسپولیس باشد. با این وجود دو بازیکن بزرگ و دو کاپیتان اصلی تیم برخلاف سایرین هرگز از شنیدن اخبار جلسه کمیته فنی خوشحال نبودند. مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی که در تمام طول مدت تمرین حتی یک بار هم لبخند نزدند و در سکوت معناداری تنها کوشیدند خود را با تمرین سرگرم کنند. رفتاری عجیب و معنادار که البته ربطی به اخراج ژوزه نداشت. به ویژه اینکه همه از مشکلات علی کریمی و مربی پرتغالی به خوبی آگاه بودند و می‌دانستند اخراج مانوئل تا چه اندازه مطلوب شماره ۸ است.
مشکل اصلی اتفاق دیگری بود که در جلسه کمیته فنی رخ داده بود. اینکه علی پروین به عنوان همه کاره پرسپولیس انتخاب شده بود و تمامی امور فنی به او سپرده شده بود تا یحیی گل‌محمدی زیر نظر او کار کند. اتفاقی که به هیچ وجه خوشایند مهدوی کیا و کریمی نبود.
دو ستاره‌ای که روابط پر فراز و نشیبشان با سلطان در سال‌های دور و نزدیک بارها و بارها به اصطکاک ختم شده و بدل به تیتر یک نشریات شده. استیل‌آذین آخرین نمونه پررنگ از برخورد این دو ستاره با پروین است. آنجا که پروین در قامت یک پدرخوانده با گرمکن و شلوار ورزشی پای به تمرین استیل‌آذین گذاشت و با وجود برخورد گرم با این دو ستاره، چندی بعد علی کریمی را اخراج کرد و سپس مهدوی‌کیا را به عنوان یکی از عوامل ناکامی نیمکت‌نشین کرد!
پروین در ابتدای فصل جاری نیز در جلسه کمیته فنی به شدت از تمدید قرارداد مهدوی‌کیا انتقاد کرد و او را «اضافی» خواند؛ واژه‌ای که به گوش کاپیتان کیا رسید تا او به شدت برآشفته شده و پاسخ تندی به سلطان بدهد و حتی تهدید به افشاگری علیه او کند. تمامی این اتفاقات عجیب سبب شد تا کریمی و کیا در پایان تمرین در جلسه‌ای سرپایی با گل‌محمدی شرکت کرده و ناراحتی خود را بابت همه کاره شدن پروین به او صراحتا اعلام کنند.
دو ستاره کهنه کار پرسپولیس تاکید کردند در صورتی که گل‌محمدی سرمربی تیم و مسئول فنی باشد، با تمام وجود به او کمک خواهند کرد تا موفق شود اما در غیر این‌صورت از این دو انتظاری نداشته باشد. در این جلسه گل محمدی به دو همبازی سابق و شاگردان فعلی‌اش اطمینان خاطر داد که زیر یوغ سلطان نخواهد رفت و قطعا در این زمینه با رویانیان صحبت کرده و شرایط خود را اعلام خواهد کرد. در این جلسه سرپایی کیا به گل‌محمدی تاکید کرد که هر طور شده کریم باقری را راضی کند به پرسپولیس بیاید و حتی به رویانیان تاکید کند که تنها کریم باقری را به عنوان مدیر فنی قبول دارد.
ستاره بازنشسته پرسپولیس که روابط بسیار گرمی با هر سه نفر یعنی گل محمدی، مهدوی کیا و کریمی دارد و در طول فصل جاری بارها و بارها از هر سه به صراحت دفاع کرده و البته همه از روابط سرد باقری با پروین آگاه هستند. گل‌محمدی می‌دانست در صورت حضور باقری در پرسپولیس در قامت مدیرفنی ائتلاف سه نفره اش با دو ستاره کهنه کار تا چه اندازه قدرتمندتر خواهد شد و پروین به شدت در موضع ضعف قرار خواهد گرفت و عملا نمی‌تواند در امور تیم مداخله کند.
از همین رو وقتی گل‌محمدی پس از پایان تمرین به دفتر سردار رفت تا در جلسه ویژه با او شرکت کرده و برنامه‌هایش برای اداره پرسپولیس را مطرح کند، پیام مهدوی‌کیا و کریمی را به گوش سردار رساند و البته درخواست خود را رسما با مدیرعامل مطرح کرد: «ما تنها کریم باقری را به عنوان مدیرفنی قبول داریم.»
رویانیان به گل محمدی توصیه کرد در این زمینه صبور باشد و فعلا با پروین مدارا کند و اطمینان داد که قطعا در این شرایط از سرمربی و کاپیتان‌های تیمش حمایت خواهد کرد. همان‌طور که در جریان اختلاف ژوزه و پروین طرف سرمربی تیمش را گرفت. آنچه سرآغاز یک داستان تازه در پرسپولیس خواهد بود.
منبع:سایت قانون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 2,195
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,195
  • بازدید ماه : 9,314
  • بازدید سال : 252,481
  • بازدید کلی : 1,302,575
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا