loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 231 1391/06/26 نظرات (0)

بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال معتقد است اردوهاي طولاني‌مدت تيم ملي از دلايل شكست ايران برابر لبنان بوده است.


مهدي تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در رابطه با وضعيت تيم ملي پس از شكست از لبنان گفت: ايرادي كه به فدراسيون فوتبال وارد است اين است كه در همه حال در خدمت سرمربي تيم ملي است ولي نبايد اين‌طور باشد. يكي از دلايل بد بازي كردن ايران برابر لبنان و شكست خوردن از اين تيم اردوهاي بلندمدت است. بازيكنان تيم ملي از فشار ليگ و از كوران مسابقات خارج شدند و به اردو رفتند. بازيكنان باتجربه و مسن‌تر از اردوهاي بلندمدت خوششان نمي‌آيد. اردوهاي بلندمدت براي كساني خوب است كه جوان و باانگيزه هستند. اين اردوها روحيه باتجربه‌ها را خراب مي‌كند.


وي افزود: براي بازيكنان باتجربه نهايت اردو بايد 72 ساعت پيش از بازي باشد كه در همه جاي دنيا 48 ساعت است. خيلي از بازيكنان قديمي ما به دليل همين اردوها از تيم ملي خداحافظي كردند!


وي همچنين به ديدارهاي ايران در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني اشاره و خاطرنشان كرد: متاسفانه تيم ملي در چند بازي گذشته بازي‌هاي خوب خود را نمي‌تواند نشان دهد. تيم ملي افت محسوس داشته است. شكست از تيم ضعيف لبنان نشان مي‌دهد كه تيم ملي روند خوبي را طي نمي‌كند. اين مساله هم به انتخاب نفرات و تركيب تيم ملي بازمي‌گردد. مطمئنا كي‌روش به اين مساله پي برده و آن را اصلاح مي‌كند اما چون تاكنون نباخته بوديم نقاط ضعفمان آشكار نمي‌شدند.


تارتار ادامه داد: اگر ما مربيان انتقاد مي‌كنيم هدفمان فقط كمك به تيم ملي است. اميدوارم كي‌روش و همكارانش حرف‌هاي ما را كه به عنوان يك همكار مطرح مي‌كنيم درك كند و بداند كه ما هدفي جز ياري رساندن به تيم ملي نداريم. تيم ملي در انتخاب نفرات بد عمل كرده است. مي‌توانم بازيكناني را نام ببرم كه هركدام مي‌توانند در تيم ملي وزنه باشند ولي جايشان در اين تيم خالي است. اميد ابراهيمي از سپاهان، سعيد دقيقي و رحمان احمدي از سايپا، رضا حقيقي از فجرسپاسي و جهانبخش از داماش.


بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت: نبايد تركيب تيم ملي از دو تيم مطرح كشور كه اتفاقا جايگاه خوبي هم در جدول ندارند، شكل بگيرد. براي بازيكنان به اصطلاح ستاره احترام قائلم اما آنها بايد بدانند كه اگر در تيم باشگاهي‌شان خوب عمل نكنند به تيم ملي هم دعوت نمي‌شوند. چون تاكنون تيم ملي نباخته بود كسي هم به اين مساله ايراد نمي‌گرفت اما حالا اين ايراد وارد است. كي‌روش توصيه‌پذير نيست. پس در اين زمينه مشكل از انتخاب خودش است.


تارتار در ادامه بحث بر سر تغيير سرمربي تيم ملي را «بچه‌گانه» توصيف كرد و افزود: اين‌كه بخواهيم با يك باخت سرمربي تيم ملي را عوض كنيم اصلا عاقلانه نيست. كي‌روش هم كسي نيست كه با يك باخت عوض شود. او چون تاكنون با تيم ملي نباخته بود فكر مي‌كرد كه مي‌تواند از سد همه بگذرد اما حالا ديگر با دقت بيشتري كار مي‌كند. اگر تيم ملي در انتخاب نفرات دقت بيشتري كند، در گروه ما فقط كره جنوبي مي‌تواند رقيب ما باشد و سايرين حرفي براي گفتن نخواهند داشت. تنها مشكل تيم ملي انتخاب بازيكنان است و جز آن هيچ نگراني‌اي وجود ندارد.


وي كه به تازگي و البته به صورت موقت از هدايت تيم فوتبال گهر دورود كناره‌گيري كرده است درباره‌ي اين تصميم گفت: روز اول با مسوولان گهر و به‌ويژه شهرداري و اعضاي شوراي شهر جلسه‌اي داشتيم و من در آن جلسه بحث مسائل مالي را مطرح كردم. آنها گفتند كه هيچ مشكلي نيست و بارها تاكيد كردند كه بودجه مصوب در اختيار تيم قرار مي‌گيرد اما هرچه زمان گذشت ديديم از پول خبري نيست. بعد از چند هفته فقط توانستيم 20 درصد از قرارداد چند بازيكن را بپردازيم و تمرين‌هايمان در دو مرحله به دليل مشكلات مالي تعطيل شد. اردوي خارج از كشورمان كه به دليل مشكل مالي لغو شد و در اردوي داخلي هم مشكل داشتيم. حتي در اردوهايي كه در مهمانسرايي در كرج داشتيم چند بازيكن ما به دليل مشكل كمبود جا روي پشت بام مهمانسرا خوابيدند! وقتي ديدم كه شرايط اين‌گونه است تصميم گرفتم كه همكاري‌ام را با گهر قطع كنم.


تارتار ادامه داد: هنوز رسما استعفا نداده‌ام و گفته‌ام كه اگر حداقل 20 درصد از قرارداد كل تيم پرداخت شود و پولي به ما بدهند كه بتوانيم دو بازيكن جايگزين كنيم به كار بازمي‌گردم و با كمال ميل تا پايان فصل در تيم مي‌مانم. كدام مربي است كه دوست داشته باشد از تيمش برود. من دو ماه است كه شبانه‌روز براي اين تيم زحمت كشيده‌ام. چند بازيكن تاثيرگذار ما مثل نيكبخت واحدي، فتحي، يوسفيان و سرلك از تيم جدا شدند و ما بايد دست كم دو بازيكن خوب به جاي آنها بياوريم.


وي در پايان گفت: از همه‌ي هواداراني كه در اين مدت يار و ياور ما بودند تشكر مي‌كنم و از اين‌كه شرمنده آنها شديم متاسفم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 1,183
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,979
  • بازدید ماه : 5,979
  • بازدید سال : 249,146
  • بازدید کلی : 1,299,240
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا