loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 282 1391/06/26 نظرات (0)

بازیکنان تیم ملی ایران که اکثریت آنها در باشگاه های متمکن توپ می زنند در ابتدای فصل شروع لیگ با قرار داد های نجومی به این تیم ها انتقال پیدا می کند یا قرارداد خود را تمدید می کنند که علی رغم مخالفت های بسیار در مورد این قرار دادها هشدار های کارشناسان فوتبال این امر مورد حمایت مدیران این باشگاه ها قرار می گیرد و بسته می شود و حتی حاضرند با زیر بدهی رفتن میلیاردی باشگاه ها این بازیکنان را جذب کنند اما با یک حساب سر انگشتی و با بررسی عملکرد تیم هایی که از بازیکنان ملی پوش که با دستمزد های نجومی قرار داد امضاء کردند می توان فهمید که اینطور هزینه کردنها هیچ گونه سودی به نفع این باشگاه ها نداشته است و فقط انتظارات را از این تیمها بین هواداران،‌آنها بالا برده است که متاسفانه با برآورده نشدن انتظارات آنها و نتایج ضعیف این تیمها شاهد عدم رضایت هواداران بر روی سکوها با شعارهایی هک علیه تیم موردنظر خود می دهند هستیم اما با حضور همین بازیکنان گرانقیمت در تیم ملی نیز شاهد این هستیم که این تیم بعد از برد بحرین نتیجه قابل تاملی نگرفته است و بازیهای بسیار ضعیفی را در این چند بازی اخیر از این تیم شاهد هستیم.

حال این پرسش مطرح می شود که چطور در سالهای گذشته که مربیان بی ادعا ایران و بازیکنانی که با دستمزد کم در تیم های خود و ملی ایران حضور داشتند نتایج قابل توجهی همچون صعود به جام جهانی 98 و 2006 را بدست آوردند؟

حال که بازار شناختن مقصر این باخت گرم است و عده ای تعویض سرمربی پرتغالی این تیم را خواستار هستند آیا به این مسئله فکر نکرده اند که همین بازیکنان میلیاردی در تیم ها چه عملکردی داشته اند که تقصیر ها را گردن سرمربی می اندازند .

آیا وقت آن نرسیده است به فوتبال پایه بپردازیم و این هزینه های گزاف را در تیم های پایه خرج کنیم.

کاری که تیم هایی همچون کره و ژاپن حتی رقبای ما نیز محسوب نمی شوند اما امروز به تیم های مطرح در دنیای فوتبال تبدیل شده اند.

آیا نباید این سخن علی دایی سرمربی سابق تیم ملی را به یاد آورد که وقتی تیم علی نتیجه نگرفت گفت به جای اینکه من در اردوهای تیم ملی با بازیکنان کارهای تاکتیکی بکنیم به آنها طریق صحیح شوت کردن و استوپ کردن و پاس دادن صحیح را یاد می دادم آیا این بازیکنان شایسته این دستمزدها هستند؟

به همین جهت خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه مصاحبه ای را با جواد زرینچه بازیکن باشگاه استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و حاظر در جام جهانی 98 فرانسه انجام داده است که وی اینگونه اظهار کرد که تعویض مربی در این مقطع و آوردن مربی ایرانی اصلاً به نفع این تیم نمی باشد وی ادامه داد که در ماه های گذشته و در ابتدای ورزش عملکرد کیروش بسیار مثبت بوده است و به دنبال بهترین ها برای تیم ملی بوده است اما مشاورینی مه در اطراف وی قرار دارند باعث شده است تا وی به سمت مسائل حاشیه ای کشیده شود مثل تعطیل کردن جام حذفی و جبهه گرفتن در برابر رسانه ها وی باید به دنبال مسائل فنی باشد تا به دنبال مسائل حاشیه ای یقیناً فردی که در لیگ انگلیس که با آن فشار بالا مربیگری کرده است تجربیات و دانش فنی بالایی برخوردار است که باید از آن استفاده کرد و به راحتی از کنار آن عبور نکرد.

وی همچنین گفت: که بازیکنان تیم ملی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است که بیشتر آنها در تیم های استقلال و پرسپولیس هستند که نتیجه نگرفتن این 2 تیم در لیگ برتر و فشار روانی که برروی این بازیکنان است باعث انتقال آن به تیم ملی می شود که در این شرایط حمایت کادر فنی و هواداران و رسانه ها می تواند تا حدود زیادی از این بار روانی بکاهد و همزمان که این 2 تیم نتایج خوبی را کسب کرده اند ما دارای تیم ملی قوی بوده ایم.

وی در مورد بازی لبنان با ایران نیز گفت: دست کم گرفتن حریف و ضعیف شمردن این تیم باعث شد تا ما به این تیم ببازیم همانطور که یکبار با دو بازی با عمان با دست کم گرفتن این تیم 2-4 نتیجه را به این تیم واگذار کردیم البته در بازی با لبنان تیم ما با بدشانسی نیز همراه بود.

وی در مورد بازیکنان کنونی تیم ملی که با دستمزدهای بالا نسبت به بازیکنان حاضر در جام جهانی 98 نیز گفت: دستمزدهای بالا انتظارات را هم بالا می بردو همه از این تیم انتظارات بازی خوب و برد را دارند اما همان عامل استرس و فشار روحی و فشار روانی که از سوی هوادارام و رسانه ها برروی اینگونه بازیکنان است باعث این شود که بازیکنان نتواند عملکرد خوبی از خود در زمین به نمایش بگذارد.

وی در مورد وضعیت تیم های پایه نیز گفت: به تیم های پایه اهمیت چندانی نمی دهند و اگر درصدی از هزینه هایی که در لیگ برتر می شود در تیم های جوانان و نوجوانان صرف شود قطعاً در آینده تیم ملی قوی خواهیم داشت وی ادامه داد در حال حاضر ما مربیان خوبی برای هدایت تیم های پایه داریم اما دستمزدها در این رده بندی پائین است که این مربیان ترجیح می دهند تا در خانه نشین باشد تا مربی فوتبال.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,252
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,252
  • بازدید ماه : 8,371
  • بازدید سال : 251,538
  • بازدید کلی : 1,301,632
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا