loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 219 1391/08/06 نظرات (0)

نظر گزارشگران در مورد بی احترامی به عادل فردوسی پور در بازی استقلال - نفت

میرزایی: به من هم اعتراض کردند ولی حل شد.

علیفر: کار، کار بوقچی هاست که دستور می گیرند.

محمد رضا احمدی: مگر گزارشگر فقط باید اسم بازیکن را بیاورد؟!

محمد سیانکی: مگر عادل چیز بدی گفت که استقلالی ها اعتراض کردند؟! 

میرزایی: به من هم اعتراض کردند ولی حل شد

اواسط نیمه دوم بازی استقلال و نفت تهران. چند دقیقه بعد از گل دوم استقلال به نفت تهران. طرفداران شعار می دهند: «حیدری فابرگاس.» عادل فردوسی پور، می گوید «هر چه فکرمی کند آنها شبیه هم نیستند.»

دو سه دقیقه بعد، طرفداران استقلال، با اطلاع از این جمله، در ورزشگاه شعار می دهند: «عادل یادت باشه، حیدری سرورته»، «عادل یادت باشه حیدری فابرگاسه.» آنها، فردوسی پور را متهم به پرسپولیسی بودن نیز می کنند. عادل هم در اواخر بازی، می گوید: «حیدری مدافع هافبک راست است، در صورتی که فابرگاس مهاجم بازی می کند یا نفوذی. نوع بازی شان هم به هم نمی خورد. این مقایسه عجیب است.» اواضافه می کند: «خیلی جالب است که هواداران آنلاین از حرف هایی که می زنم، مطلع می شوند!»

این اتفاقی بود که پنجشنبه در ورزشگاه آزادی رخ داد. پیش از این، معمولا استقلالی ها با فرستادن یک نماینده به سمت اتاق گزارشگرها، اعتراض خود را نسبت به حرف های زده شده در گزارش مسابقه بروز می دادند اما پنجشنبه، آنها روش جدیدتری اختراع کردند! عادل فردوسی پور می گفت، طرفداران «خودجوش» چنین اقدامی کرده اند. اما اعتراض آنلاین به گزارشگرها، کم کم در ورزشگاه آزادی اپیدمی می شود. در سال گذشته نیز برای گزارشگران چند بار این اتفاق افتاد و اکثر آنها با این شعارهای آنلاین، پیشاپیش آشنا شده اند!

مزدک ترجیح می دهد درباره اتفاقی که در بازی استقلال و نفت تهران رخ داد، چیزی نگوید. اما برای مزدک نیز سال گذشته در بازی استقلال این اتفاق افتاد. او می گوید: «من ترجیح می دهم نظر خاصی ندهم. ولی برای من هم این اتفاق افتاد. همه چیز حل و فصل شد و ترجیح می دهم دیگر درباره اش حرف نزنم.» اما در آن مسابقه استقلال، لیدرهایی که زیر جایگاه گزارشگر تلویزیونی نشسته بودند، پس از آنکه مطلع شدند میرزایی از بازی استقلال انتقاد کرده، سریعا علیه او شعارهایی سر دادند. همچنین برخی از مسولان استقلال نیز با عوامل برنامه لیگ برتر تماس گرفته بودند و گفته بودند: «نباید گزارشگر شما چیزی علیه ما بگوید.» که این حرف ها به مزدک نیز منتقل شد. 

 

 علیفر: کار، کار بوقچی هاست که دستور می گیرند

علیفر گزارشگر قدیمی فوتبال جزو معدود کسانی است که اعتراض آنلاین برایش اتفاق نیفتاده.

اما او نظر خود را درباره این نوع اعتراض ها می گوید: «به نظر من آنها یک نفر در خانه دارند و زنگ می زنند و حرف های گزارشگر را منتقل می کنند. به هر حال تماشاگر داخل استادیوم اصلا صدای گزارشگر را ندارد. از طرفی اصلا طرفداران حوصله ندارند خودجوش چنین کارهایی کنند.» علیفر معتقد است همه چیز زیر سر بوقچی ها است: «شما مطمئن باشید بوقچی های حقوق بگیر این کارها را می کنند. آنها کارمندهای باشگاه هستند. چنین وظایفی دارند و حالا شاید هم گاها به خاطر علاقه این کارها را می کنند.»

او معتقد است کار گزارشگر فقط گفتن نام بازیکنان نیست: «خود من مدرک مربیگری A را دارم. ولی وقتی نکته ای فنی در جریان بازی می گویم، فردا روزنامه ها می نویسند مگر تو بیشتراز کاپلو یا مورینیو می فهمی. ببیند یک چیزهایی اصول است. من کتاب مربیان بزرگ را خوانده ام. در دفاع کردن عمق و پوشش بسیار مهم است. به خاطر همین وقتی می گویم دفاع خطی خوب نیست، دارم روی اصول حرف می زنم ولی می گویند نباید اینطور حرف بزنی. من فوتبال را می فهمم. از پشت عینک دیگری بازی ها را می بینم. گزارشگر این نیست که فقط بگوید حسن پاس می دهد به حسین وتمام.»

 

 محمد رضا احمدی: مگر گزارشگر فقط باید اسم بازیکن را بیاورد؟!

محمد رضا احمدی هم سال گذشته در بازی استقلال و فولاد به دلیل حرف هایی که در جریان گزارش مسابقه زد مورد اعتراض استقلالی ها قرار گرفت.

او با توجه به اخباری که روی سایت ها و در روزنامه ها خوانده بود، خبر داد: «جی لوید ساموئل ظاهرا وقتی متوجه شده در لیست تیم نیست اردوی تیم را با ناراحتی ترک کرده.» به صورت آنلاین این موضوع به گوش مسولان استقلال رسید تا منصور پورحیدری در پایان مسابقه سریعا مقابلش سبز شود: «چرا برای تیم ما حاشیه درست می کنی؟ کی گفته با ناراحتی رفته؟» که احمدی هم گفت منبعش سایت ها و روزنامه ها هستند و او گفته ظاهرا این اتفاق افتاده است. اما پورحیدری به اعتراض های خود ادامه داد و....

احمدی معتقد است کار گزارشگر تنها گزارش بازی نیست، بلکه می تواند برخی از نکات را بگوید: « به نظر من کار گزارشگر تنها آوردن اسم بازیکنان و داور و مربیان نیست. الان دانش فوتبالی همه بالاست. حتی یک بچه دبستانی هم می تواند درباره فوتبال حرف بزند. اگر قرار باشد گزارشگر فقط اسم بگوید، همه می توانند این کار را کنند. ولی وقتی یک نفر گزارشگر می شود، یعنی هم اطلاعاتش بالاست و هم این اطلاعات را به روز می کند. طبعا مردم دوست دارند اطلاعات را بدانند. متاسفانه برخی از آدم های فوتبال واقع بین نیستند و سعی می کنند واقعیت ها را به چالش بکشند. چه اشکالی دارد گزارشگر درباره یک بازیکن و اتفاقات دیگر حرف بزند؟ ما جزئی از مردم هستیم و در واقع نماینده افکار عمومی. نباید عده ای به فوتبال احساسی نگاه کنند.»

او مثالی می زند و می گوید: «من بازی از شبکه من یونایتد تی وی دیده ام که گزارشگر گفته چه خوب این بازیکن تعویض شد. آن بازیکن چرا بد بازی می کند و از این دست حرف ها. متاسفانه در ایران برخی در خانه یا رختکن می نشینند تا حرف های گزارشگرها را منتقل کنند و جو ورزشگاه علیه شان شود. واقعا کجای دنیا از این اتفاق ها می افتد؟»

 

محمد سیانکی: مگر عادل چیز بدی گفت که استقلالی ها اعتراض کردند؟! 

 

محمد سیانکی هم یکی دیگر گزارشگرانی است که در بازی استقلال، به صورت آنلاین هشدار شنیده!

 سال گذشته، او گزاشگر بازی استقلال و شاهین بود. مسابقه ای که استقلال برد اما کارشناس ها اعتقاد داشتند با خوش شانسی سه امتیاز را به دست آورد. در آن مسابقه و در نیمه اول پس از آنکه پاس چند موقعیت عالی از دست داد، سیانکی گفت: «استقلال دارد بد بازی می کند. شاهین مقتدارنه عمل می کند و....» سیانکی خودش تعریف می کند: «در بین دو نیمه آقایی پشت در اتاق گزارشگرها آمد و گفت من مسول کانون هوادارهای استقلال هستم. حق نداری تیم را تخریب کنی. شما باید فقط گزارش کنی. من هم گفتم شما حق نداری پشت در اتاق گزارشگر بیایی. اگر قرار است کسی به من چیزی بگوید، مدیرم است نه شما.»

اما نظر این گزارشگر درباره چنین اتفاقاتی چیست؟ سیانکی می گوید: «متاسفانه فوتبال ما مملو از حاشیه شده. اینقدر سطح فوتبال و کیفیت بازی ها پائین آمده که مجبوریم با این حاشیه های روی سکو سر همه را گرم کنیم. با حاشیه سازی می خواهیم حقیقت را پنهان کنیم.» او در پاسخ به این سوال که آیا گزارشگر باید تنها بازی را گزارش کند، می گوید: «من خودم شنیدم که یک بار گزارشگر برزیل در جام جهانی بدترین الفاظ را درباره رونالدو به کار برد و گفت او چاق شده است. در اروپا هم گزارشگرها اظهار نظر می کنند. عادل فردوسی پور مگر حرف بدی زد که اینطور علیه اش موضع نگرفتند؟ گزارشگرها از 100 فیلتر رد می شوند. چرا نباید برخی نکات را نگوید؟» 

منبع خبر : ستاره ها

متاسفانه قوانین فقط در مورد پرسپولیسی ها اجرا میشه در این فصل شاهد چندین بار بی احترامی نسبت به پرسپولیس ها شدیم که متاسفانه کمیته انضباطی فقط سکوت کرد. بعنوان مثال فحاشی به سید جلال در رشت؛ فحاشی به بنگر در اصفحان؛ و در اخرین مورد فحاشی به مهرداد پولادی در کرمان.

اما حالا این استقلولی ها بدترین کارها رو میکنن و آب از آب تکون نمیخوره در عوض ارتش سرخ یه بی احترامی بکنن بازیشون نیمه تموم میشه نتیجه بازی 3-0میشه و... 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 719
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,515
  • بازدید ماه : 5,515
  • بازدید سال : 248,682
  • بازدید کلی : 1,298,776
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا