loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 110 1391/06/29 نظرات (0)

رییس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: در تمام بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد و این مشکلات باید در جای خود مطرح و حل شود؛ اما مصلحت نیست به هر بهانه‌ای فضای فوتبال مورد هجوم سنگین قرار گیرد.

محمود احمدی‌ نژاد رئیس جمهور در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت نگران کننده فوتبال در کشور گفت: من از همه شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که بالاخره سؤال متفاوتی پرسیدید. متاسفانه هم اکنون کمی نگرانی در مورد فوتبال کشور وجود دارد و فوتبال جزو بهترین ورزش‌هاست و محبوبیت زیادی دارد.

وی افزود: فوتبال ایران بسیار استخوان دار است و در سطح آسیا و بین‌الملل مطرح است و من افتخار می‌کنم بازیکنان بسیار خوبی را داریم که این روزها در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی خود را برای این اتفاق بین المللی آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: این مسئله باعث می شود تا مسئولیت مربیان و بازیکنان بسیار سنگین باشد و همه باید کمک کنیم تا فضای کشور فضای آرام و پر اطمینانی باشد.بالاخره در تمام بخش‌ها مشکلاتی نیز وجود دارد اما این مشکلات باید در جای خود مطرح و حل شود.

احمدی‌نژاد گفت: اما اینکه به هر بهانه‌ای فضای فوتبال را مورد هجوم سنگین قرار بدهند مصلحت نمی‌دانم، بالاخره آنها نیز جوانان کشور ما هستند و قصد دارند تا در میدان‌های مختلف پرچم عزیز کشورمان را به اهتزاز درآورند.

وی افزود: آنها در این ماه باید با تیم‌ها قدرتمندی مواجه شوند و باید با اطمینان در این صحنه‌ها جلو بروند. من از تمام دلسوزان و رسانه‌ها می‌خواهم تا در این مرحله از مطرح کردن مسائل غیر برجسته خودداری کنند. فوتبال ما تیم بسیار خوبی است و باید بتواند با قدرت به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: مربیان ما باید به این نکته توجه کنند که فوتبال از حساسیت‌ بالایی برخوردار است و بازیکنان ما نیز باید غیرت ایرانی خود را نشان دهند.

رئیس جمهور ادامه داد: عوامل و بازیکنان فوتبال به خاطر برخی فضاسازی‌ها دلسرد نشوند و تیم ایران نیز باید جزو 10 -12 تیم اول دنیا شود. همانگونه که والیبال ما به این جمع صعود کرد و خوشبختانه این مسئله در ظرفیت تیم ملی ما وجود دارد تا بتواند به سطح بالاتر برسند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره محورها و برنامه‌های خود در سفر به نیویورک گفت: به عنوان رئیس جمهور امسال سال آخری است که من در این جمع حضور پیدا می‌کنم از این رو من باید جمع بندی در این خصوص صورت بگیرد و هم راه روشنی را جلوی پای بشریت بگذاریم برای برون رفت از بحران‌ها و شرایطی که همه از آن ناراضی هستند.

وی افزود: یک بخش دیگر کار ملاقات‌های دوجانبه است که شامل دیدار دبیر سازمان ملل متحد، رؤسا و مسئولین کشورها می‌شود ما باید هم مسائل فوق را در این دیدارها مطرح کنیم و هم روابط دو جانبه را مطرح کنیم.

وی افزود: بحث دیگر ملاقات‌های خاص به عنوان رئیس جنبش نم است. ما در این سفر ملاقات‌ها وجمع‌هایی را ترتیب داده‌ایم که شامل دو محور است.

وی گفت: محور اول شامل ایجاد و تغییر ساختارهای لازم برای جنبش عدم تعهد است و محور دوم شامل بحران‌ها و مسائلی است که در بعضی نقاط دنیا است و ما با عنوان رئیس جنبش عدم تعهد موظفیم آن را دنبال کنیم.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ امیدواریم بتوانیم نهادهای لازم را برای ایجاد و اصلاح ساختارهای مورد نیاز در کشور داشته باشیم. یک بخش دیگر گفت‌وگو با مردم جهان و آمریکاست که این هم بخش مفصلی است و بخش دیگر دیدار با ایرانیان ساکن آنجاست و بخشی هم ملاقات با گروه‌های اجتماعی گوناگون در آمریکاست.

وی افزود: امسال کمی وضعیت این دیدارها متفاوت است،بخشی از آن شامل بحث و گفت‌وگوی آزاد است و بخشی از آن به صورت سؤال و جواب است.

احمدی‌نژاد گفت: امیدواریم بتوانیم امسال برنامه‌های خوبی را در اجلاس پیاده کنیم و وظیفه‌ای که ملت بر دوش ما گذاشته انجام دهیم.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سؤال دیگری در باره اظهار نظر سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان درباره عدم امکان ایجاد 2 میلیون شغل توسط دولت گفت:مگر من باید به عنوان رئیس جمهور درباره هر چیزی که دیگران درباره آن صحبت کردند اظهار نظر کنم.

وی افزود: در یک کنفرانس خبری به این شبهات پاسخ خواهم داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,730
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,730
  • بازدید ماه : 8,849
  • بازدید سال : 252,016
  • بازدید کلی : 1,302,110
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا