loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 135 1391/11/21 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: «این یک امتیاز به درد هیچ کدام نخورد اما ما توانستیم ۴۰ امتیازی شویم.»

* ابراهیم‌زاده: با همین مساوی ۴۰ امتیازی شدیم
منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: «تصور می‌کنم حساسیت بازی امروز باعث شد خیلی زود به گل برسیم و این موضوع خود به خود کار را برای ما سخت کرد. آنها می‌خواستند از بازیکنان ملی‌پوش شان استفاده نکنند، اما در ادامه قصد داشتند از سرعت رضایی و خستگی ما استفاده کنند. می‌دانستیم رضا نوروزی می‌تواند به ما کمک کند و هادی نوروزی نیز برای ما خطرناک بود. چند خطا در پشت محوطه جریمه ما صورت گرفت که خطرناک بودند اما بعد از باخت 4 بر یک در جام حذفی مقابل پرسپولیس، راحت‌تر با این تیم بازی کردیم. اما خستگی بازیکنان و عدم آمادگی یعقوب کریمی باعث شد از شرایط ایده‌آل دور باشیم. کیفیت بازی هم فکر می‌کنم بالا بود.»


وی واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران مبنی بر پایین بودن کیفیت مسابقه تاکید کرد: «شاید بتوانم بگویم امروز حق با شما باشد اما در مجموع فوتبال ما رو به جلوست. شما بازی‌های قبلی ما را ندیده‌اید و این دیدگاه شماست که ما در نیم فصل دوم بهتر بازی نمی‌کنیم. اشتباه بازیکنانم این بود که پاس‌های اشتباه می‌دادند وگرنه به جز سانتر فشنگچی سایر مسیرها را بسته بودیم و حتی اجازه ندادیم از پشت مدافعان ما استفاده کنند. می‌دانید که ما میزبان بودیم اما مقابل تماشاگران حریف بازی می‌کردیم. تلاش خواهیم کرد در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.»


وی در مورد اینکه این یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نخورد گفت: «این یک امتیاز به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد اما ما با همین تک امتیاز 40 امتیازی شدیم. هر جا که باشم تلاش می‌کنم تیمم موفق باشد. چون که 100 آید 90 هم پیش ماست. دیروز تمام تیم‌های بالای جدول پیروز شدند و کار خیلی سخت است اما تلاش می‌کنیم از تمام تیم‌های بالای جدولی امتیاز بگیریم.»



* منوچهری: باانصاری‌فرد رفت‌و آمد خانوادگی ندارم
امین منوچهری گفت: «پس از به ثمر رساندن گل جوانی کردیم و عقب کشیدیم و پرسپولیس هم از قدرت و تجربه خود استفاده کرد.»


بازیکن تیم نفت تهران ادامه داد: «هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خواستند بازنده بازی باشند و هر دو تیم هم شانس برنده شدن داشتند. ولی نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.»


منوچهری در مورد رابطه خود با کریم انصاری‌فرد نیز گفت: «با کریم رفیق هستم و دلم هم برای او تنگ شده است ولی اینگونه نیست که با او رفت‌و آمد خانوادگی داشته باشم اما هر کجا همدیگر را ببینیم به گرمی از یکدیگر استقبال می کنیم.»



* حسینی: بعد از گل عقب نمی‌کشیدیم، پرسپولیس را می‌بردیم
میثم حسینی گفت: «در این مسابقه به دنبال 3 امتیاز بودیم و حتی به گل اول هم رسیدیم اما نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم.»


وی خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم اگر بعد از گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم عقب نمی‌کشدیم پیروز می‌شدیم اما پرسپولیس خیلی زود بازی را مساوی کرد و با تعویض‌هایی که آقای گل‌محمدی در ادامه بازی داشت کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگینی کرد.»


مدافع نفت تهران ضمن تاکید بر اینکه وقت تلف نکرده است، گفت: «من خودم مخالف اتلاف وقت هستم. ما می‌خواستیم پیروز شویم و به 3 امتیاز برسیم، با این شرایط چرا باید دنبال اتلاف وقت باشیم؟!»


* کریمی: در مجموع بهتر از پرسپولیس بودیم
یعقوب کریمی گفت: «بازی خوبی بود و ما در مجموع بهتر از پرسپولیس بازی کردیم.»


بازیکن نفت تهران ادامه داد: «نیمه دوم بازی متعادلی بود و چون در دقایق اولیه بازی به گل رسیدیم شرایط بعد از آن برای ما سخت شد. من امیدوارم که بتوانیم به روند نباختنمان ادامه دهیم.»


وی در مورد شرایط خود در تیم ملی نیز گفت: «شرایط خوبی در تیم ملی دارم و از عملکرد خود نیز راضی هستم و امیدوارم بتوانم در آینده در تیم ملی فیکس بازی کنم.»


* فلاح‌زاده: نیلسون نبود، پرسپولیس می‌باخت
حامد فلاح زاده گفت: «به توصیه میثم حسینی در نیمه اول دستکش آبی پوشیدم؛ اما در نیمه دوم ترجیح دادم با دستکش دیگری بازی کنم و این موضوع اصلا به خاطر وقت‌کشی در بازی نبود.»


دروازه‌بان تیم نفت تهران ادامه داد: «اگر نیلسون درون دروازه پرسپولیس نبود، پرسپولیس چاره‌ای جز باخت نداشت.»


* یوسفی: ترسو بازی کردیم
محسن یوسفی گفت: «بازی را خوب شروع کردیم اما رفته رفته پرسپولیس‌ بر بازی مسلط شد. فکر می‌کنم ترس از شکست که در هفته قبل متحمل شدیم باعث شد مقابل پرسپولیس کمی ترسو بازی کنیم اما خوشحالم توانستیم در استادیوم آزادی یک امتیاز ارزشمند را به دست بیاوریم.»


* نوروزی: متوجه كري ها نشدم
رضا نوروزی گفت: «پرسپولیس خوب بازی کرد و به نظر می‌رسید غیبت ملی‌پوشانش روی عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشته بود.»


وی ادامه داد: :متاسفانه نتوانستیم با وجود اینکه خوب بازی کردیم در این دیدار به پیروزی برسیم؛ اما به نظرم در مجموع نتیجه مساوی عادلانه بود.»


مهاجم نفت تهران درباره اینکه پیش از این مسابقه بازیکنان دو تیم کری‌های زیادی برای یکدیگر خوانده بودند گفت: «متوجه این موضوع نشدم اما تمام تلاشم را در زمین انجام دادیم تا نتیجه بگیریم.»


نوروزی درباره مصدومیتش گفت: «هنوز صد در صد آماده نشده‌ام و این دومین بازی‌ای است که بعد از مصدومیت به میدان می‌روم. زمان می‌برد تا به آمادگی قبلی برسم.»


* آل‌نعمه: به نور‌محمدی گفتم کارش درست نبود
احمد آل نعمه گفت: «بازی خوبی بود، هر چند اگر کمی در ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس هم خوب کار کرد اما به نظرم ما خیلی بهتر بودیم باز هم خدا را شکر که در آزادی نباختیم.»


بازیکن نفت تهران درباره درگیری با نور‌محمدی مدافع پرسپولیس گفت: «موضوع خاصی نبود. نورمحمدی جوان است به او گفتم کارش درست نبود. البته به نظرم قبل از آن صحنه متوجه نشد چه اتفاقی افتاده است اما زمانی که بازیکن ما را هل داد برای دفاع از او جلو رفتم.»


* سیفی: گلم حاصل تلاش همه تیم بود
مصطفی سیفی گفت: «در نیمه اول بازی خوبی از خود ارائه دادیم؛ اما در نیمه دوم نتوانستیم روند خوب خود را حفظ کنیم.»


بازیکن تیم نفت تهران ادامه داد: «ما پس از گل هم دو سه موقعیت خوب داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بابت این نتیجه هم خدا را شکر می‌کنیم.»


سیفی در مورد گل خود که در دقیقه اول بازی به ثمر رساند، گفت: «گل من حاصل تلاش بچه‌ها بود و بابت آن نیز خدا را شکر می‌کنم.»



* شکوری: می‌توانستیم مقابل پرسپولیس برنده باشیم
هادی شکوری گفت: «اگر کمی دقت می‌کردیم و توپ دقیقه 2 ما وارد دروازه پرسپولیس می‌شد، می‌توانستیم مقابل پرسپولیس برنده باشیم.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس هم خوب بازی کرد و در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کرد و در مجموع مساوی عادلانه بود.»


بازیکن نفت تهران درباره عدم حضورش در این دیدار گفت: «شرایط را درک کنید، کمی مصدوم بودم و مدتی طول می‌کشد تا دوباره به شرایط پیش از مصدومیت برگردم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 8,175
  • بازدید سال : 251,342
  • بازدید کلی : 1,301,436
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا