loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 288 1392/10/19 نظرات (0)

محسن ترکی داور 40 ساله مشهدی است که بازی های زیادی را قضاوت کرده . او اشتباهات زیادی در داوری داشته است اما جالب اینکه چند اشتباه او بسیار تاثیر گذار و به نفع تیم خاصی بوده است !!

بهتر است این قضاوت ها نیز مانند محسن قهرمانی دیگر همشهری او پیگیری شود . لازم به ذکر است محسن ترکی به هواخواهی محسن قهرمانی چند ماهی است داوری نمیکند !!

1- استقلال - پرسپولیس : در فرودرین سال 1390 و در دربی شماره 70 داوری این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود .دوستداران فوتبال صحنه خطای محرز محمد محمدی دروزابان این تیم  بر روی غلامرضا رضایی را از یاد نمی برند . به گواه اکثر کارشناسان صحنه یک پنالتی بود اما این داور پنالتی اعلام نکرد تا بازی با همان تک گل آرش برهانی به سود استقلال به پایان برد . پرسپولیس اسیر اشتباهات داوری شد و یک دربی را از دست داد !

2- استقلال - تراکتورسازی : بازی برگشت استقلال و تراکتور سازی در تبریز در حال برگزاری بود که یکدفعه محسن ترکی خطای پنالتی به سود استقلال و احسان حاج صفی را نیز اخراج کرد !! او علت این کار را برخورد توپ با دستان حاج صفی اعلام کرد اما در صحنه آهسته مشخص شد اشتباه بزرگی را مرتکب شده و آن صحنه به هیچ عنوان اخراج و پنالتی نبوده . این اشتباه ترکی باعت شد تراکتور سازی قهرمانی لیگ را از دست بدهد !

3- تیم ملی سوریه - تیم ملی ژاپن : محسن ترکی در این دوره از بازی‌ها به عنوان داور ذخیره حضور داشت. در بازی افتتاحیه او به عنوان داور چهارم معرفی شد. او به دلیل مصدومیت خلیل الغمدی موفق به قضاوت در جام ملت های آسیا شد . این دیدار به خاطر برخی از تصمیمات تیم داوری ایرانی به جنجال کشیده شد. در دقیقهٔ ۷۰ دروازه‌بان ژاپن بر روی بازیکن تیم سوریه در محوطه جریمه خطا کرد و ترکی هم اعلام پنالتی کرد اما هنگام بیرون آوردن کارت قرمز، حسن کامرانی فر را دید که پرچم خود را به نشانهٔ آفساید بالا برده‌است و ژاپنی‌ها نیز با دیدن این صحنه و اختلاف نظر بین دو داور شروع به اعتراض کردند. در همین حین یکی از دستیاران مربی ژاپن به دلیل توهین به ترکی اخراج شد. ترکی اصرار و پافشاری زیادی در پنالتی بودن آن صحنه داشت و بالاخره با کمی مشورت با کمک خود، تصمیم خودش را اجرا کرد و دروازه‌بان را اخراج کرد. اما ماجرای این بازی در همین جا هم پایان نرسید در اواخر وقت قانونی مسابقه هم ترکی یک پنالتی مشکوک دیگر اعلام کرد و این بار برای ژاپن. در انتهای بازی و با زدن سوت پایان بازیکنان و مربی سوریه که بسیار از قضاوت ترکی ناراحت بودند شروع به دست زدن برای داور ایرانی کردند که با آمدن نیروهای انتظامی، داوران سالم به رختکن خود رسیدند . البته آخر سر ترکی به اشتباه خود در این بازی اعتراف کرد !!

4- استقلال - راه آهن : بازی برگشت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی استقلال مقابل راه آهنی قرار گرفت که دایی را سرمربی خود میدید . محسن ترکی از اول بازی هر خطای راه آهنی ها را سوت میزد و برای استقلال خطایی نمی گرفت !! به طوری که اعتراض های دایی شروع شد و طوری شد که ترکی به بازیکنان و کادر فنی راه آهن تند تند کارت میداد !! این بازی را استقلال با تک اشتباه محمد محمدی به پایان رساندند تا در کورس قهرمانی باشند !

5- استقلال - پرسپولیس : دربی شماره 75 را بار دیگر محسن ترکی سوت زد . در این مسابقه همه چیز تساوی بود هم بازی دو تیم و هم نتیجه اما در اواخر بازی پرسپولیسی ها توپی روی دراوزه استقلال سانتر می کنند که یارگیری محسن بنگر و جواد نکونام منجر به پاره شدن پیراهن بنگر شد . نکونام با گرفتن پیراهن بنگر مانع پریدن او شد که مستحق یک پنالتی بود . ترکی این پنالتی را نیز اعلام نکرد . تمام کارشناسان این خطا را یک پنالتی می دانستند . باشگاه پرسپولیس حتی فیلمی که از پشت دراوزه استقلال را گرفته بود بر روی سایت خود قرار داد !

6- استقلال - فولاد : محسن ترکی که مورد هجمه بسیاری از طرفداران و اهالی فوتبال شده بود برای مدتی از فوتبال خداحافظی کرده بود که برای این بازی حساس دوباره انتخاب شد !! فولاد سهمیه آسیا را میخواست و حتی قهرمانی ، استقلال هم برای ماندن در صدر تشنه پیروزی بود و مسابقه بسیار حساس بود که محسن ترکی همان نیمه اول یک پنالتی نادرست برای استقلال اعلام کرد ! تمام بازیکنان و کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی درست نبوده و فرهاد مجیدی خودش را به زمین زده است . این اشتباه بسیار تاثیر گذار بود گویی که استقلال به واسطه این برد با اختلاف یک امتیاز قهرمان لیگ برتر شد !!

نکته جالب تمام اشتباهات داوری ترکی زمانی رخ داد که استقلال یک سمت میدان حضور داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,539
  • بازدید ماه : 5,539
  • بازدید سال : 248,706
  • بازدید کلی : 1,298,800
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا