loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 131 1391/12/05 نظرات (0)

باید تبریک گفت به سایت ارتش سرخ بابت خوش خدمتی خود به اربابانی که شمشیر را از رو برای پرسپولیس بستند.

 

باید تاسف خورد برای مدیران سایت ارتش سرخ که به جرات می گوییم دست مدیران این سایت با افرادی همچون بهروز رهبری فررد و علی انصاریان و فرشاد پیوس در یک کاسه قرار دارد.

این سایت در یک اقدام جالب و با توجه به بازی دیروز و صحبت های سردار، سردار رویانیان را مورد حمله قرار داده و ایشان را عامل شکست این تیم میداند. در زیر بخشی از مقاله این سایت را قرار می دهم:

در اين مقاله سعي نداريم كه بگوئيم داوري ما مشكل ندارد زيرا همه مي دانيم اين داوري و به اصطلاح دپارتمان آن سالها است با مشكل مديريت و دانش و فن آوري و عدالت و نوع آوري و پاسخ گوئي رو به رو است. 

سردار رويانيان از آفسايد هاي بي دليلي مي گويد كه در موقعيت هاي تك به تك گرفته شده است. مي پرسيم مگر هادي نوروزي در همين بازي در موقعيت تك به تك قرار نگرفت آيا آن را تبديل به گل كرد ؟ در بازي برگشت با صبا قم انصاري فرد تك به تك را به گل تبديل نكرد پس اين كه تمامي مشكلات ما ارتباطي به آفسايد اشتباه است معنا ندارد. مي گوئيد در بسياري از بازي ها پنالتي تيم ما را نگرفتند. مي پرسيم آيا مطمئن هستيد همه آن پنالتي ها چون پنالتي ها بازي گهر نمي شد ؟ مي پرسيم پرسپوليس در نيمه دوم با آلومينيوم چه تيمي بود ؟ اين تيم ناي بازي كردن نداشت. مي پرسيم تمامي مشكلات سرعت و تاكتيك و هماهنگي و بي انگيزگي اين تيم ارتباط به داوري دارد؟ 

و قسمت جالب این مقاله اینجاست:

 آقاي سردار رويانيان ! به ياد داشته باشيد اين تيم از تيم شاهين آمده كه حتي وقتي منحل شد تصميم گرفت ادامه دهد و تبديل به پرسپوليس شود. اين تيم متعلق به شما نيست كه چون يك مغازه كركره آن را بخواهيد هر موقع پايين كشيده و تعطيلش كنيد. اين تيم نه تنها از اشتباهات داوري كه از اشتباهات مديريتي در اين ماه ها رنج مي برده است چرا در هنگام اشتباهات مديريتي در اين باشگاه سخن از ترك و كناره گيري نمي شود؟ از شما مي پرسيم در طي اين سالها كه بعنوان مدير سوخت رساني بوده ايد و مشكلات بي شماري سوخت نامرغوب نصيب مردم شد بايد از رانندگي و اتوموبيل راني دست مي كشيديم؟ آيا اگر در راهنمائي و رانندگي اگر پليسي اشتباه كرد بايد بگوئيم كه ديگر رانندگي نمي كنيم؟

 آری این دوستان راست می گویند مقصر اصلی سردار است. سرداری که بخاطر حرف من و تو هوادار تن به خرید کریم انصاری فرد کرد یادتان نرفته که آن شب ذوق مرگ شده بودید از این خرید از اینکه بعد از چند سال فلاکت توانستیم چند بازیکن خوب در حد نام پرسپولیس بخریم و ته مانده لیگ نصیبمان نشود.

آری مقصر اصلی رویانیان است که از وقتی آمده شروع به زیر سازی باشگاه کرده و سر و سامانی به تیم های پایه داده است تا دیگر پرسپولیس آویزان چند باشگاه برای خرید بازیکن نباشد.

آری حق با شماست سردار نباید ژوزه را می آورد ژوزه ای که در نظر سنجی سایت بیشترین رای را آورد مربی ای که برای خود کسی بود و در رنکینگ مربیان رتبه ای برای خود داشت. 

آری مقصر سردار است که امکانات زیادی را برای منو تو هوادار فراهم کرده از ثبت هوادار گرفته تا سامانه پیامکی و تغییرات در سایت باشگاه که گویا جنبه این امکانات را نداشتیم یا بهتر بگوییم ندارید.

آری حق با شماست مقصر اصلی سردار است ، سرداری که از وقتی آمده او را متهم به غیر فوتبالی کرده اند. براستی که سردار ادم غیر فوتبالی است زیرا اگر ایشان فوتبالی بودند با دیدن 4 نفر و چرب کردن سبیل 5 نفر الان تیم برای قهرمانی در لیگ می جنگید.

حق با شماست سردار مسبب این روزهای پرسپولیس است روزهایی که در پرسپولیس بزرگانی همچون بارسه سی رفت و آمد می کنند مسولان میلان می آیند و هفته بعد رئالی ها سر از این تیم در می آورند.

 آری حق با شماست اقای نویسنده شمایی که منافع شخصی تان با امدن سردار بهم ریخته و سایتتان فیلتر شده بود، پیشکسوت های نادانی که تحت تاثیر چرندیات شما و امثال شما قرا می گیرند و به باشگاه و مدیری که بعد از چند سال سو مدیریت توانسته دل هواداران را شاد کند، پشت می کنند و ساز غیر فوتبالی بودن سردار را کوک می کنند.

حق با شماست مسبب سردار است سرداری که برای پیشکسوتان کانون تشکیل داد، برایشان شرکت تشکیل داد، حقوق ماهیانه ای برایشان در نظر گرفت و بجای تشکر شمشیر را از رو برای سردار بستند. البته هرگز توهین به بزرگانی همچون کلانی و بهزادی و کاشانی نشود کسانی که بی ریا و بدون هیچ چشم داشتی به پرسپولیس خدمت کردند.

اما در مورد داوری دوست عزیز گویا شما بازی های لیگ را نمی بینید یا چشمانتان را روی ان بازی ها می بندید شاید هم برای شما سودی نداشته باشد. روزنامه گل چند  روز بعد از بازی با استقلال اشتباهات مربوط به داوری دو تیم استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد که به گفته کارشناسان پرسپولیس 10 امتیاز از داوری متضرر شده که اگر ان 10 امتیاز در چنگال سرخ پوشان بود الان معادله خیلی تغییر می کرد. شمایی که در بازی با گهر روی گل هند نوروزی و گل صحیح محمد پروین مانور می دهید یادتان نرود که همان بازی رفت برای پرسپولیس یک پنالتی را نگرفتند و در بازی برگشت یک بازیکن گهر باید اخراج می شد که اخراج نشد. چطور این بخش داوری را در مقاله خود قرار نمی دهید آیا این ها برایتان سودی نداشت؟؟؟؟؟

در بازی با سپاهان که گفتید پرسپولیس به لطف اخراج اشتباه بازیکن توانست ان بازی را ببرد. واقعا برایتان متاسفم که بجای اینکه در ان بازی از محسن بنگر که 180 دقیقه( هم بازی رفت و هم برگشت) فحش خور جماعت سگ صفت اصفحانی قرار گرفت روی داوری زوم می کنید. حق با شماست ما هم جواب شما را با همان داوری می دهیم در همان بازی به گفته اکثر کارشناسان یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد و در همان بازی حسین عسگری کسی که شما الان سنگش را به سینه خود میزنید اخراج بازیکن سپاهانی را تایئد کرد.

مشکل پرسپولیس نه سردار است و نه مربی و بازیکن مشکل پرسپولیس کسانی هستند که دم از مکتب شاهین می زنند و تیشه به ریشه شاهینیان می زنند 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,555
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,555
  • بازدید ماه : 8,674
  • بازدید سال : 251,841
  • بازدید کلی : 1,301,935
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا