loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 112 1391/11/27 نظرات (0)

چندصباحی بود که نیلسون برزیلی به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان لیگ نظر کارشناسان رابه خود جلب کرده بود اما او در چند دیدار گذشته نتوانسته آن فروغ همیشگی را داشته باشد.

چندصباحی بود که نیلسون برزیلی به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان لیگ نظر کارشناسان رابه خود جلب کرده بود اما او در چند دیدار گذشته نتوانسته آن فروغ همیشگی را داشته باشد.

پس از پایان بازی گهر، نیلسون از وضعیت خوبی به جهت روحی برخوردار نبود و به همین دلیل یحیی گل محمدی تصمیم گرفت که در رختکن با او صحبتی نکند، اما فردای پیروزی برابر نماینده لرستان، سرمربی سرخ ها دقایقی با نیلسون به گفتگو پرداخت و نارضایتی خود را از عملکرد این دروازه بان در ۲ بازی گذشته تیمش اعلام کرد.  او از نیلسون خواست که با تمرکز بیشتری در میدان حاضر شود و حالا که پرسپولیس به رتبه ششم جدول رسیده است، نباید با اشتباهات فردی این جایگاه از دست برود.
گل محمدی در بخشی از حرف هایش به دروازه بان برزیلی تیمش گفت که احساس می کند پس از خوردن اولین گل پس از ۵ بازی، انگیزه این دروازه بان از بین رفته است که البته نیلسون این موضوع را تکذیب کرد.

*پرسپولیس هم از بخشی زاده شاکی شد

اینکه در لیگ برتر جاری داوری مسابقات از کیفیت چندان بالایی برخوردار نبود، موضوعی است که تقریبا اکثر اهالی فوتبال با آن موافق هستند.
براساس این گزارش، بازی پرسپولیس و گهر درود که یک دیدار معوقه از هفته بیستم به شمار می رفت، حاشیه های زیادی از لحاظ داوری درپی داشت و حتما باعث شد تا دقایقی طولانی  پس از سوت پایان این بازی تماشاگران گهر در ورزشگاه حضور داشته باشند و باشعارهایشان اعتراض خود را به داور بازی ابراز کنند اما نکته جالب در این میان اعتراض پرسپولیسی ها به قضاوت بخشی زاده نداشته باشند اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد آنها به خاطر کارت زردهای بی موردی که داور بازی به بازیکنان تمیشان نشان داده از داور بازی شاکی هستند.

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند محمد نوری و غلامرضا رضایی به همین خاطر ۳ اخطاره شدند و در جدال حساس مقابل سپاهان نمی توانند تمیشان را را همراهی کنند قرار است اعتراض کتبی پرسپولیسی ها ظرف چند روز آینده به فدراسیون برسد.

*ناراحتی انصاری فرد از تشویق قاضی

در حالی که پرسپولیسی ها با پیروزی در دیدار مقابل گهر به رتبه ششم جدول رسیده اند، اما حاشیه های این بازی شرایط کادر فنی سرخ را برای جدال برابر سپاهان سخت کرده است.

این گزارش حاکی است، هنگامی که پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود عقب افتاده بود، تماشاگران ناراضی سرخ که انتظار نداشتند تیمشان در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم پایین جدولی گهر شکست بخورد، شروع به تشویق قاضی کردند و از مربیان سرخ خواستند که این مهاجم را به زمین بفرستد هرچند این اتفاق در چند دقیقه پایانی بازی افتاد، اما ناراحتی کریم انصاری فرد، دیگر مهاجم پرسپولیس را دربرداشت. این مهاجم در جریان شادمانی بازیکنان هم تیمی اش، در گوشه ای نشسته بودو با همین کار ناراحتی اش را از اتفاقات به وجود امده بر روی سکوها نشان داد.

گفتنی است، در این بازی کریم انصاری فرد باز هم پایش به گل باز نشد و چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا باعث شود هواداران سرخ در اعتراض به عدم گلزنی آقای گل فصل قبل لیگ برتر نام قاضی را فریاد بزنند.

*گل محمدی بر سر دوراهی باقری – بگویچ

چند روزی است که دستیاران اصلی گل محمدی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نمی کنند و این موضوع شایعه قهر این ۲ مربی با یکدیگر را در محافل فوتبال افزایش داده است.

در این گزارش آمده است، با اینکه قرار بودتا زمان حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس، کریم باقری هم او را همراهی اما اتفاقی رخ ندادوحدود ۲ هفته ای است که این چهره در تمرین پرسپولیسی رویت نمی شود.

در این خصوص بحث ناراحتی باقری از بگویچ و ترک تمرینات پرسپولیسی به دلیل حضور این مربی کروات به گوش می رسد، اما هر کدام از این ۲ مربی و حتی یحیی گل محمدی این موضوع را به شدت تکذیب کردند.

اما درست یک روز پس از پیروزی برابر گهر، تمرین سرخ ها دستخوش اتفاقاتی بود که خواندن آن خالی از لطف نمی باشد.

در این تمرین کریم باقری و بگویچ به صورت جداگانه در حضور تیم حضور پیدا کردند و برای دقایقی با سرمربی به گفتگو نشستند.

گل محمدی سعی دارد با متقاعد کردن این ۲ نفر، بازهم کادر تأملی را در اختیار داشته باشد، اما تا به امروز این موضوع منتفی است و سرمربی سرخ ها باید از بین بگویچ و باقری یک نفر را به عنوان دستیار برگزیند.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 7,197
  • بازدید سال : 250,364
  • بازدید کلی : 1,300,458
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا