loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 521 1392/02/19 نظرات (0)

طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه نام درخشان، پیروانی، مایلی کهن، کرانچار گزینه های اصلی سرخ پوشان را در فصل بعد هستند. در اینجا کارنامه این افراد را قرار داده ایم تا با پیشینه این افراد اشنا شوید.

* حمید درخشان

گفته می شود حمید درخشان گزینه اصلی علی پروین برای هدایت سرخپوشان در فصل آتی می باشد. قرار است اگر حمید درخشان سرمربی شود افشین پیروانی مربی پرسپولیس شود تا بلکه گره ای از کار سرخپوشان باز کنند.

درخشان مربی‌گری را از تیم باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در به عنوان سرمربی موقت و به عنوان دستیار شروع کرد، وی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران ایران بود، او در سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ سرمربی تیم‌های سرخپوشان و هما شد، پس از چند سال مقوفه و در سال ۱۳۸۸ به تیم پیکان رفت و هدایت این تیم را به عهده گرفت اما در یک سال یعنی در سال ۱۳۸۹ به تیم شهرداری تبریز رفت، وی از اوایل تی تا مهر ۱۳۹۰سرمربی باشگاه فوتبال شاهین بوشهر بود.او مجددا برای ۵ بازی به شاهین برگشت و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ مجددا استعفا کرد. وی برای مدتی هم سرمربی داماش گیلان بود.

نکته جالب در مورد درخشان این است که وی در دو تیم آخر خود یعنی داماش و شاهین بوشهر اخراج شده است. تیم شاهین بوشهر به لیگ دسته یک سقوط کرد و تیم داماش نیز کاندید سقوط بوده که با تعویض مربی در لیگ ماندنی شد.

حمید درخشان تاکنون نتوانسته در تیم هایی که سرمربی بود عنوان قهرمانی کسب کند. حمید درخشان در تیم های همچون پرسپولیس، راه آهن، تیم ملی زیر 20 سال، پیکان، شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و داماش گیلان مربیگری کرده. 

* افشین پیروانی

 افشین دوران مربیگری خود را با دستیاری در تیم ملی در سال 2006-2007 شروع می کند. وی نیز در تیم های پرسپولیس و استیل آذین نیز بعنوان مربی بود. در سال 2008 در مقطعی افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس می شود که در مجموع 12 بازی تحت امر وی پرسپولیس 7 برد سه تساوی و دو باخت کسب می کند.

وی در تیم استیل آذین نیز سرمربی شد که در مجموع 8 بازی تنها دو پیروزی در کارنامه دارد. در مجموع 20 بازی انجام شده افشین قطبی در لیگ برتر(در تیم های پرسپولیس و استیل آذین) وی نتایج زیر را کسب می کند.

# بازی برد تساوی باخت درصد برد گل زده گل خورده -/+
مجموع 20 9 5 6 45% 27 27 0

 اما کادری افشین پیروانی در پرسپولیس کمی متفاوت تر از کادر حمید درخشان می باشد. افشین در کادر خود نفراتی چون حسین عبدی و کریم باقری را دارد.

افشین پیروانی نیز همچون حمید درخشان تاکنون در لیگ برتر هیچ عنوان قهرمانی کسب نکرده.

* محمد مایلی کهن

محمد مایلی کهن، کسی که وی را بخاطر مصاحبه های کوبنده و بیانیه های وی می شناسند. مایلی کهن مربیگری خود را با دستیاری در تیم پرسپولیس و تیم ملی شروع کرد. وی سپس در تیم ملی فوتسال ایران، تیم ملی ایران، سایپا کرج، تیم ملی زیر ۲۳ سال، سایپا کرج، پیکان ،فولاد خوزستان، سایپا کرج، تیم ملی ایران، گهر دورود بعنوان سرمربی فعالیت کرد.

نکته جالب در مورد مایلی کهن تیم هایی که وی در ان سرمربی بود به دسته یک سقوط کردندو گهر درود که نیم فصل محمد مایلی کهن هدایت ان را بر عهده گرفت به دسته یک سقوط کرد. در فصل ٨٦-١٣٨٥ به عنوان سرمربی فولاد خوزستان منصوب شد. فولاد که فصل ٨٤-١٣٨٣ را با قهرمانی لیگ برتر به پایان برده بود، در این فصل نتایج ضعیفی گرفت تا مایلی کهن در اواسط فصل از کار برکنار شود و نهایتا فولاد به دسته یک سقوط کند.

کادر محمد مایلی کهن شامل مجید جلالی، کریم باقری و وحید هاشمیان است. که بعید است وحید هاشمیان به ایران بازگردد.

* زلاتکو کرانچار

مربی ای که نخست در پرسپولیس بود و از پرسپولیس رفت تا شاید دوباره برگردد. کرانچار در تیم هایی همچون: آستریا کلاگن‌فورت ،سگستا، دینامو زاگرب، لینتس، اسلاون بلوپو، سگستا، سامبر، دینامو زاگرب، المصری، مورا، مارسونیا، زاگرب، رییکا، زاگرب، تیم ملی کرواسی، سسوت، کرواسی،الشعب امارات، داک دونایسکا استردا، پرسپولیس تهران، تیم ملی مونته‌نگرو، سپاهان اصفهان مربی گری کرده است.

کرانچار در طول مربیگری خود 6 عنوان قهرمانی را کسب کرده است. وی دو بار قهرمان لیگ برتر کرواسی و یک بار قهرمان جام کرواسی شده است. در ایران نیز کرانچار یکبار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان جام حذفی شده است.

کارنامه کرانچار در تیم های ایرانی:

تیم بازی برد باخت  مساوی درصد برد گل زده گل خورده -/+
پرسپولیس 21 8 9 4 38.10% 31 24 +7
سپاهان 75 43 17 15 57.33% 124 70 +54

 با توجه به کارنامه افراد باید دید ایا پرسپولیس می تواند با افرادی همچون پیروانی و مایلی کهن و درخشان موفق شود؟  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 1,168
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,964
  • بازدید ماه : 5,964
  • بازدید سال : 249,131
  • بازدید کلی : 1,299,225
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا