loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 707 1392/01/22 نظرات (0)

در پی درج چرندیات برگرفته از توهمات نویسنده وارش اسپورت عباس اسماعیل بیگی مدیر سایت سکوی سرخ و سر لیدر باشگاه پرسپولیس که نام وی بعنوان نویسنده این مطلب در این سایت آمده . توضیحات جالبی را ارائه داده که خواندن ابن مطلب خالی از لطف نیست :
لازم به ذکر است که عباس اسماعیل بیگی که تجربه سازماندهی و برنامه ریزی برای هواداران در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را دارد بیش از ۳۲ کشور دنیا را همراه با تیمهای ورزشی سفر کرده و در مدیریت بحران نیز تخصص لازم را دارد.ضمن اینکه وی با اصول جنگ روانی به خوبی آشناست و لیدرهای داماش و بسیاری از تیمهای لیگ برتری در تیم ملی زیر مجموعه او و دیگر دوستانش هستند.



۱- ما هیچ ارتباطی باافرادی که در مجتمع اقامتی المپیک که در مجاور دیوار ورزشگاه بود نداشتیم بلکه اتاقی که مشرف به ورزشگاه بود را اجاره کرده بودیم تا تمرینات داماش واتفاقات ورزشگاه را از دوروز قبل از بازی رصد کنیم برای اینکه بتوانیم به تیم محبوبمان کمک کنیم .همین اتفاق هم افتاد چرا که در روز بازی و قبل از بازی کاملا بر ورزشگاه مشرف بودیم و با برنامه ریزی که از قبل داشتیم از همان اتاق خیلی مسائل را که داماشی ها نمیدانندو به ذهنشان هم خطور نخواهد کرد را مدیریت کردیم این برگرفته از تجربیات ماست که لیدرهای داماش باید سالها دنبال آن بدوند تا به این تجربیات دست یابند چرا که ما از چند روز قبل در این اتاق مشرف به تمرینات داماش اقامت داشتیم و اگر امروز این مطالب را بیان میکنیم به دلیل آن است که کارمان در رشت تمام شده و در حال برنامه ریزی برای سپاهان هستیم.

۲- یکی از دلایلی که باعث موفقیت پرسپولیس شد. اتحاد و همدلی بود که در تمام ارکان باشگاه بوجود آمد .برخلاف داماش که در بیانیه کانون هوادارانش قبل از بازی اختلاف و توهین های شدید آنها به مسئولینشان موج میزد در باشگاه پرسپولیس از راس باشگاهو مدیریت آن تا کوچکترین هوادار همه باهم در کنار هم بودیم و جای تعجب ندارد که امروز این حضور و همدلی ما باعث عصبانیت قلم به مزدان سایت وارش شده باشد

۳- بر خلاف نظر نویسنده که ادعا میکند هواداران سپید رود جواب منفی به ما دادند، ذهی خیال باطل چرا که ما نه تنها با هواداران سپید رود ارتباط دوستانه داریم بلکه تعدادی از هواداران ما که هوادار باشگاه های دیگر مانند ملوان و باشگاه های مازندرانی بودن در خیلی از مسائل کنار ما قرار گرفتند. گرچه این مسئله رسمی نبود اما این افراد کمکهایی را با تمایل خود به ما داشتند اتفاقا ۵ نفر از لیدر های داماش شب قبل از بازی در همان مجتمعی که باعث ناراحتی نویسنده مطلب شده دست رفاقت و یا علی به ما دادند وما بهترین استفاده را از اطلاعاتی که از آنها گرفته بودیم انجام دادیم. این نشان دهنده قدرت ما و بدبختی داماشی هاست که حتی لیدرهای آنان در باشگاهشان اطلاعات قوی از تیمشان به ما دادند و تیمهای همشهری اش هم دل خوشی ار آنان ندارند.

۴- بهتر است که باشگاه داماش خود را به نفهمی نزند چرا که در روز قبل از مسابقه و در شرایطی که ساعت تمرین پرسپولیس در هیچ سایت و رسانه ای اعلام نشده بود. افراد سازماندهی شده از سوی کانون هواداران داماش همزمان با خروج پرسپولیس از هتل در اطراف استادیوم و هتل پراکنده بودند و شروع به فحاشی میکردند.حال توقع دارید مدیر رسانه ای و لیدر های باشگاه ما ساکت می شدند و نگاه می کردند که این افراد هر غلطی که خواستند انجام دهند؟ همین لیدرهای پرسپولیس بودند که در شرایطی که مسئولین ورزشگاه کارشکنی کردند و محل تمرین را محل تردد دوربین ها و افراد خبرنگار کردند با هوشیاری اقدام به بیرون راندن افراد اضافی نمودندکه گویا نویسنده مطلب فوق و عکاس سایت وارش جز دیپورتی ها بودند.

۵- متاسفانه افراد طرف حساب ما فوتبالی نسیتند و ماهم نمیتوانیم فوتبالی پاسخ دهیم کسانی که باعث تخریب اماکن عمومی و شکستن صندلی های استادیوم . شکستن شیشه بانک ها و مغازه های اطراف ورزشگاه . هتک حرمت خانواده ها و نوامیس مردم و خرد کردن شیشه های اتومبیل ها از جمله ماشین های مشوقین باشگاه و جناب آقای منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس .حمله به هتل بین الملی شهرشان و تخریب خودروی گرانقیمت مدیر تنها هتل بین المللی (کادوس )که برای آبروی این هتل در گیلان هزینه های زیادی را صرف کرده میکنند هوادار نیستند و ماهم با زبان خود اغتشاشگران صحبت میکنیم و بدانند اگر از میزبانی خود به خوبی استفاده میکردند و اختلافاتشان را کنار میگذاشتند و کمی هم با فوتبال آشنا بودند شاید امروز نیازی به گریه زاری و بهانه تراشی نبود هوادارانی که در دقیقه ۵ بازی صحبت از رفتن به آسیا میکنند نمیدانند فوتبال نود دقیقه است و برخی از این به اصطلاح تماشگران در بازی های قبل کجا بودند که حال دسته دسته با کیک و ساندیس به ورزشگاه آورده شده بودند جالب اینکه تعدادی از آنها که کارکنان یکی از کارخانجات زیرمجموعه شرکت داماش بودند بعد از پایان دقیقه۹۰ ورزشگاه را ترک کرده و ادعا کرده بودند اضافه کاری ما نود دقیقه بود . بهتر است وارش اسپورت به دنبال حل مشکلات باشگاه خود باشدکه در استان و شهرشان همه با آنها بد هستند حتی کارگران شرکت داماش گیلان که با هزینه آن باشگاه به استادیوم آمده بودند و لی چند نفری از آنها که پیچیده بودند و بین هواداران پرسپولیس نشسته بودند داشتند داماشی ها را مسخره می کردند.

۶- در رابطه با سرپرست زحمتکش پرسپولیس به این نکته اکتفا میکنیم که سعید شیرینی برای ما پرسپولیسی ها بسیار شیرین و برای شما بسیار تلخ است چرا که ایشان علاوه بر وقت زیادی که برای باشگاه محبوبمان میگذارد و بهترین امکانات را برای تیم فراهم میکند .توانایی مدیریتی بسیار بالاتری نسبت به مدیران باشگاه داماش دارد و اگر نمیدانید بدانید او نیازی به تماس با ۱۱۰ نداشت چرا که مستقیم با فرماندهی انتظامی استان تماس گرفته بود و فرماندهی انتطامی استان از دوستان ایشان میباشد و ناراحتی جناب سرگرد (….) از اینکه فرمانده ایشان به دلیل عدم برقراری نظم در اطراف ورزشگاه او را توبیخ کرد هم در مطلب وارش اسپورت مشهود است اگر ادعا دارند هیچ مشکلی اطراف استادیوم آن هم یک روز قبل از بازی نبود پس چرا مجبور شدند برای اسکورت اتوبوس تیم در فاصله ورزشگاه تا هتل کادوس که ۵۰۰ متر هم نیست از ۲ اتومبیل اسکورت جلو و عقب اتوبوس تیم استفاده کنند و در طول مسیر در کنار ورزشگاه و در مقابل هتل کادوس چندین دستگاه خودروی نیروی انتطامی آرایش بگیرد و تعداد زیادی مامورین زحمتکش ناجا آماده باش باشند. قطعا این دلیلش هیچ چیز نیست جز بی جنبگی و اغتشاش برخی هواداران منتسب به باشگاه داماش.

۷- ما فکر میکردیم که بعد از اتفاقاتی که در پایان بازی در رشت افتاد و هواداران منتسب به این باشگاه با تخریب اموال عمومی و پرتاب سنگ به طرف خودرو ها و هواداران پرسپولیس کمی آرام شدند اما نوشتن مطلب فوق که در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت نشان دهنده سوختگی شدیدی بر پیکره تیم داماش گیلان و هوادارانش میباشد که مطالب فوق به منزله پمادی برای درمان این سوختگی ها و مرحم درد نویسنده مطالب سایت فوق میباشد …………..
با این حال ما پرسپولیسی ها بخیل نیستیم و از آنجاییکه باید جواب بدی را با خوبی داد. ماهم دعا میکنیم داماش در لیگ برتر بماند

در پایان ایران عروسیه گیلان ……..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,754
  • بازدید ماه : 5,754
  • بازدید سال : 248,921
  • بازدید کلی : 1,299,015
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا