loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 115 1391/12/21 نظرات (1)

در میان نامه های وارده، نامه خانواده شهید سرفراز محمد خلیل پورنهر از تبریز خطاب به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حاوی نکات جالب توجهی بود که به خوبی بیانگر حال و هوای هواداران پرشور پرسپولیس است و نشان می*دهد که چرا آنها سرمایه های واقعی پرطرفدارترین تیم در ایران و آسیا خوانده می شوند.

همین حمایت صادقانه هواداران است که باعث پشتگرمی باشگاه در مواجهه با مشکلات و سختی ها و امید به گذر از موانع بزرگ برای انجام کارهای بزرگ می شود.

 بخش*هایی از این نامه در زیر می آید:

بسمه تعالی

حضور مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

برادر بسیار بزرگوار و ارجمند جناب آقای سردار محمد رویانیان

 با سلام و عرض ادب و احترام به شما و همه همکاران محترمتان در باشگاه معظم پرسپولیس درود می فرستیم. خسته نباشید.

 حاج آقا؛ ما مدت ها است که افتخار مکاتبه با باشگاه معظم پرسپولیس را داریم. همچنین زمانی که فرزندان من به عنوان همیار پلیس نمونه استان آذربایجان شرقی معرفی شده بودند و شما شخصا تماس محبت فرموده و بواسطه راهنمایی یکی از دوستان در حرم حضرت معصومه (س) از فرزندانم تقدیر نمودید و این محبت و بزرگواری شما موجب گردید که آنها با مراجعه به سابقه محبت خودشان نسبت به شخص حضرتعالی و باشگاه پرسپولیس، پس از مطالعه فرمایش شما مبنی بر اینکه اگر هر طرفدار باشگاه پرسپولیس، 20 هزار تومان به حساب باشگاه واریز کند مشکلات این باشگاه حل می شود، به سهم خود وارد عمل شدیم. لذا اینک این خانواده به عنوان یک خانواده شهید آذربایجان و به عنوان یک خانواده فعال در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و تقدیر شده از سوی مسئولان استان آذربایجان شرقی و کشور و از دیار عاشورائیان لشکر همیشه سرفراز 31 عاشورا و همزمان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عملیات بدر و خیبر علاقمند است به تعداد 9 نفر از اعضای خانواده که از کودک پنج ساله تا مادر آن شهید را شامل می شود مبلغ 20 هزار تومان را به حساب باشگاه محبوبمان پرسپولیس واریز کنیم. علاوه بر این از سوی برادرم محمد که در سن 19 سالگی در عملیات طریق القدس که شدیدا دوستدار پرسپولیس بود مبلغ 40 هزار تومان واریز می شود. (آنهم به علت مقدس بودن عدد 40) امیدوارم این حرکت ما برای روح برادر عزیزم محمد که پرسپولیس را دوست داشت بسیار شادی بخش و سرور آفرین باشد. چون شهدا همه چیز را می بینند و همه چیز را می شنوند. ضمنا به احترام برادرمان محمد و به احترام شخص شما و آقای علی پروین و همه اعضای محترم باشگاه پرسپولیس و طرفداران فهیم و پرشور این باشگاه، اینجانب و فرزندانم، هدایای دریافتی مان از آقای رئیس جمهور را که یک جلد قرآن نفیس و یک قطعه صنایع دستی می باشد برای باشگاه پرسپولیس اهدا خواهیم نمود. امیدوارم انشاءا... این هدایا بتواند قلب شما را بیش از پیش تقویت و گرمی ببخشید و در توسعه ورزش کشور و باشگاه پرسپولیس موفق گرداند. انشاءا...

ما شما را دوست داریم و به شدت دعایتان می کنیم و امیدواریم که حضرتعالی و همکارانتان در باشگاه محبوب و دوست داشتنی پرسپولیس بسیار موفق عمل نمائید. موفقیت شما آرزوی قلبی ما و همه هواداران است. البته ما باشگاه محبوب تراکتورسازی را نیز به شدت دوست داریم و برای همه مدیران و مسئولان و کادر فنی و بازیکنان و طرفداران آن ارزش و احترام خاصی قائل هستیم. خلاصه اینکه برای مدیر عامل محترم این باشگاه جناب سردار جعفری نیز یک ارادت ویژه داریم.

با سپاس فراوان

خانواده شهید محمد خلیل پور نهر

تبریز / آذربایجان 16/12/91

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد برازجاني در تاریخ 1391/12/21 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

اينست هوادار پرسپوليسشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 669
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,109
  • بازدید ماه : 7,109
  • بازدید سال : 250,276
  • بازدید کلی : 1,300,370
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا