loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 179 1391/12/03 نظرات (2)

چند خطی از طرف اهالی اونلی پرسپولیس برای شما آقای!!! حسن زاده 

چند خطی از طرف اهالی اونلی پرسپولیس برای شما آقای!!! حسن زاده 

واقعا برای افرادی همچون حسن زاده متاسفم که آبروی مرد و مردان را برده اند. آقایان عروسک دست مافیا شده اند و ادعای حق طلبی و دایه حق خواهی مظلوم را می کنند ولی در واقعیت سر مظلوم را با آرای یک جانبه خود می برند. آری طرف صحبتم شمایی آقای حسن زاده شما که وقتی در بازی پرسپولیس و داماش بی رحمانه سر پرسپولیس را بریدید نتیجه بازی را انطور که میخواستید بنفع حریف کردید پرسپولیس را محروم کردید چند بازی تماشاگران را از تیم محبوب خود دورش کردید. براستی هوادار پرسپولیس چکار بدی انجام داده بود؟ فحاشی؟ آیا ان سال غیر از پرسپولیس هواداران تیم های دیگر در استادیوم ها فحاشی نکردند؟ آیا همان سال تیم شهر شما تالش داور بازی را زیر مشت و لگد خود قرار نداده بودند؟ براستی چرا همه قوانین یک طرفه و برعلیه پرسپولیس است؟

آقای حسن زاده اگر شما جای محسن بنگر بودید و به دخترتان ، دختر شش ساله بی احترامی، توجه کنید فقط بی احترامی نمی گوییم فحاشی، فقط بی احترامی می شد شما با ان افراد چه برخوردی می کردید؟ من به شخصه حرکت محسن بنگر را کاملا تائید می کنم چون هر کسی جای او بود همچین کاری انجام می داد چون بنگر غیرت یک ایرانی را دارد، ایرانی نمی تواند وقتی به ناموس وی هتک حرمت شود سکوت کند و به قول معروف یک گوشش در باشد و دیگری دروازه. اگر شما اینکار محسن را زشت تلقی می کنید پس حتما شما فرد بی غیرتی هستید. مطمئن باشید عاقبت خوش خدمتی شما شاید در این دنیا برای شما ماشین و ویلا و... باشد اما در ان دنیا شما مدیون 30 میلیون هوادار پرسپولیس هستید.

آقای حسن زاده من به نمایندگی از دوستان این حرکت را محکوم می کنیم و مطمئن باشید در ان دنیا شما باید دین خود را به هواداران پرسپولیس با سپری کردن در برزخ پاسخ دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شوالیه سرخ در تاریخ 1391/12/03 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

بهمــن 91 --- ورزشگاه آزادی ---- پرسپولیس - سپاهان

حدود 600 هوادار سپاهان در آزادی هستند. بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به زمین می آیند. محسن بنگــر و سیدجلال حسینی مورد لطف هواداران زردپوش قرار میگیرند. حجم شعارها علیه سیدجلال زیاد نمیشود اما بنگــر ...
دو تیم بازی را آغاز میکنند، 600 نفــر عوض حمایت از تیم خود فقط مدافع حریف را که 8 سال برایشان بازی کرده بود را هدف گرفتند! نه فقط خودش را! آنها حتی به دختر 6 ساله او هم رحــم نمیکنند! با بدترین الفاظ به محسن و دختر معصومش میتازند!!
محسن به امید تمام شدن این شعارها صبوری میکند و واکنشی نشان نمیدهد اما ... اما مگر این شعارها تمام میشوند؟؟!!!
قطعاً گوش محسن از شنیدن فحاشی ها به خودش پر شده بود و به آنها اهمیتی نمیداد اما مگــر آن دختر بچه معصوم 6 ساله چه گناهی کرده بود؟؟؟!!
لحظات آخر بازی .... پرسپولیس به آنچه که استحقاقش را داشت رسید و گل پیروزی را به ثمر رساند ... مدافع عاصی پرسپولیس انگشتان وسط دو دست خود را به آنهایی که در بازی پخش زنده برای او ناموس و حیثیت نگذاشته بودند نشان میدهد.

رای کمیته انضباطی ------------> محرومیت بنگــر تا اطلاع ثانوی!
--------------------------------------------------------------------

جالب اینجاس که رای رو "تا اطلاع ثانوی" صادر کردن و روزی رو برای احضار بنگر انتخاب کردن که همون روز پرسپولیس تو جام حذفی بازی حساس داره. یعنی تا همین الان مدافع پرسپولیس 3 بازی محروم شده!

باز ما افتادیم رو دور برد و یادتون افتاد که باید دوباره چوب لای چرخ پرسپولیس بذاریم!!

بوی تعفن کثافت کاریهای تموم نشدنی مجموعه فدراسیون (سازمان لیگ + کمیته انضباطی + دپارتمان داوری و ...) خیلی وقته همه فوتبال رو برداشته ...

ما به این بی عدالتی ها عادت کردیم آقایون! عادت کردیم . . .

این نظر توسط محمد برازجاني در تاریخ 1391/12/03 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

اقاي حسن زاده بايد بداند دستي هم بالاي دست او هست
پاسخ : Like


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 7,750
  • بازدید سال : 250,917
  • بازدید کلی : 1,301,011
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا