loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 1006 1391/10/03 نظرات (2)

با چهره واقعی کسانی که در استقلال ادعای فوتبال پاک را می کنند آشنا شوید.

داستان بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال داستانی پیچده است. در اینجا قصد داریم این داستان پیچیده و تاریک را برای شما روشن کنیم.

فرهاد مجیدی که فصل قبل بدلیل مشکلات خانوادگی از استقلال رفت در آغاز فصل جدید با پیشنهاد دوباره استقلالی ها رو به رو شد،که فرهاد برای این پیشنهاد شرط، قرار داد: بازوبند کاپیتانی

مصاحبه فرهاد مجیدی در همین خصوص:(91/5/1)

 مجیدی: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم. وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. 

مجیدی در مصاحبه ای به حواشی تمرین استقلال عنوان می کند:گناه من از نظر آقايان اين است كه شاگرد مكتب ناصر حجازي بودم. متاسفم كه فوتبال ما به جايي رسيده كه تمرين را با چاقوكشي شروع مي‌كنند. از كار كردن با افرادي كه براي رسيدن به هدف‌شان، مقدسات را به بازي مي‌گيرند، شرم دارم

استقلال بدون فرهاد لیگ خود را شروع کرد. هواداران استقلال که از این موضوع ناراحت بودند در چند بازی فرهاد مجیدی را تشویق کرند که بطور خود جوش این تشویق ها ساکت شد.

در تاریخ 91/7/7 فرهاد مجیدی نامه خداحافظی خود را منتشر کرد. بخشی از متن نامه را میخوانیم:

 با عنایت خداوند متعال، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی” استقلال” به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد. اما امروز ، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام ، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم .

طرفداران دوست داشتنی،

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است . قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما در این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم .

 

فرهاد مجیدی در این نامه بطور سربسته امیر قلعه نویی را محکوم می کنند. حتی در بخشی از نامه می گوید: مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند.

از این داستان گذشت فرهاد مجیدی به کلاس های مربیگری رفت و قلعه نویی تیم خود را نائب قهرمان نیم فصل لیگ کرد.

نقل و انتقالات نیم فصل فرا رسید دوباره زمزمه هایی مبنی بر بازگشت فرهاد مجیدی به گوش میرسد. این زمزمه ها به حقیقت تبدیل شد و مجیدی استقلالی شد. اما پشت پرده استقلالی شدن مجیدی چه بود:

خانواده حجازی که فرهاد را شاگرد مکتب ناصر خان حجازی میدانستند از استقلالی شدن یا بهتر بگویم از رفتن فرهاد به سمت قلعه نویی شاکی میشوند بطوری که اتیلا حجازی در مصاحبه ای عنوان می کند:

 فردي كه مي‌گفت از كار كردن با قلعه‌نويي شرم دارد و خود را از مكتب حجازي مي‌دانست همه‌چيز را فراموش‌كرده است! در اين ‌خصوص چه نظري داريد؟

بله، من تمام اين سخنان را به خاطر دارم و به همين دليل چند روزي سكوت خواهم كرد تا ببينم چه اتفاقي خواهد افتاد. اگر فرهاد به استقلال برگردد حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم. با اين حال اگر فرهاد به استقلال بيايد، مشكل گلزني استقلال كه در نيم‌فصل اول از آن رنج مي‌برد برطرف مي‌شود. استقلال در نيم‌فصل اول از عدم گلزني مهاجمانش ضربه خورد اما اگر فرهاد همانند فصل قبل آماده باشد شرايط استقلال خيلي بهتر مي‌شود.

در گذشته خيلي از افراد در تيم استقلال همانند فرهاد مجيدي منتقد اميرقلعه‌نويي بودند و ادعا مي‌كردند كه تا آخر پشت ناصرخان خواهند ماند اما انگار اين افراد ناصرخان را فراموش كرده‌اند و به سمت قلعه‌نويي كشيده شده‌اند. در اين مورد چه نظري داريد؟

به جان دخترم كه خيلي دوستش دارم، ناصر حجازي بي‌همتا بود. باور كنيد اين حرف را به خاطر اينكه پدرم بود نمي‌گويم؛ به خاطر اين مي‌گويم كه وقتي حرفي را مي‌زد تا آخر پاي حرفش مي‌ايستاد، هيچ‌وقت به خاطر منافع شخصي رنگ عوض نمي‌كرد. در اين فوتبال هيچ‌كس در حدواندازه ناصرخان نيست. بقيه افراد به خاطر منافع‌ شخصي‌شان رنگ عوض مي‌كنند. مهم اين است كه پدرم در دل مردم زنده است.

در این مصاحبه می توان فهمید که آتیلا حجازی چقدر از رفتن فرهاد مجیدی بسمت امیر قلعه نویی ناراحت است.

در این زمان دو دستگی بین هواداران آبی شکل گرفت که همسر ناصر خان به این دو دستگی در ظاهر پایان داد و گفت: برای ما در درجه اول اعتلای نام استقلال اهمیت دارد. مهم نیست که چه کسی در این تیم بازی می‌کند بلکه تنها نام استقلال مهم است. درباره فرهاد مجیدی هم باید بگویم که هر تصمیمی گرفته حتما از نظر خودش درست بوده و محترم و ما نمی‌توانیم درباره این انتقال اظهارنظر کنیم.

اما در شب امضای قرار داد فرهاد مجیدی در دفتر فتح الله زاده چه گذشت.

فارس نوشت: فرهاد مجیدی پس از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده در دفتر او بامداد امروز خبر بازگشتش را اعلام کرد.

*حدود ۲۰۰ هوادار استقلال مقابل درب دفتر فتح‌الله‌زاده حضور دارند.

*هواداران ناصر حجازی که تعداد آن‌ها حدود ۵۰ نفر بود نسبت به بازگشت او به استقلال اعتراض داشتند. آن‌ها با شعارهای «مجیدی قلعه‌نویی پیوندتان مبارک»، «مجیدی پولکی »، «مکتب حجازی بابا غیرت داره» اعتراض خود را نشان دادند.

*بین هواداران مجیدی و حجازی درگیری رخ داده که کنترل این اتفاقات از دست حاضران خارج شده است.

*عده‌ای از هواداران پیراهن مجیدی را به تن کرده‌اند.

*عده‌ای از معترضان به مجیدی عکس ناصر حجازی را در دست گرفته‌اند.

*نیروی انتظامی بعد از حدود ۴۰ دقیقه برای کنترل شرایط مقابل درب دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شدند.

* هواداران استقلال با وجود اتمام جلسه بازهم برای حضور مقابل درب دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر می‌شدند. 

بعد از این درگیری دو طرف(وابستگان قلعه نویی و وابستگان حجازی)  در سایت ها و صفحات اجتماعی خود شفاف سازی کردند. وابستگان حجازی گفتند: مجتبی زارعیان به دستور امیر قلعه نویی برای خراب کردن فرهاد مجیدی آمده است.

 پنجشنبه 1391/9/30 روزنامه ی خبر ورزشی مصاحبه ای از جناب آقای سعید رمضانی داماد محترم مرحوم ناصر حجازی به چاپ رسانده است که قسمتی از عرائض ایشان را در اختیار شما قرار می دهیم:

 من قصد ندارم جواب کسی را بدهم چون آدم های بی سواد معنی "مـــــکتب" را نمی فهمند!!!.... مکتب حجازی مکتبیست بر پایه ی شرافت!!!.... حجازی به حقش رسید که هزاران نفر!!! هزاران نفر!!!! هزاران نفر!!! برای روز تولدش جمع می شوند و جشن می گیرند!!!.... من پس از پرواز ناصر حجازی فقط یک بار مصاحبه کردم و کفتم: اگر نا اهلان فوتبال بخواهند در مورد ناصر خان حرف نا مربوط بزنند من جوابشان را خواهم داد و اکنون هم می گویم که اگر کسی بخواهد حرف نا مربوط بزند "افـــــــــشاگـــــــری" خواهم کرد!!!... و در پایان در خصوص بازگشت مجیدی به استقلال فرمودند: من از بازگشت مجیدی به استقلال خوشحال شدم ولی هر انسان عاقلی می داند که آن کسانی که به مجیدی فحاشی کردند بوقچی ها و نوچه های چه کسانی هستند!!! 

اما در پاسخ به این اظهار نظر وابستگان قلعه نویی واکنش نشان دادند و در سایت سکوی آبی که مربرط لیدرهای باشگاه استقلال است گفتند:

3 الی 4 شب از اتفاقات جلوی درب دفتر فتح الله زاده می گذرد و ما دخالتی در آن نکردیم چون دو گروه در آنجا با یکدیگر درگیر شدند که هواداران فرهاد مجیدی و مرحوم حجازی بودند و طبیعتا به ما ارتباطی نداشت که بیاییم و ورود کنیم ولی وقتی دیدیم مثل دفعات قبلی بازهم شما ماجرایی را که اصلا به امیر قلعه نویی و لیدرها ارتباطی نداشت به آنها ربط دادید و برای دفاع از خود این مطلب را بر روی وب گذاشتیم.  

با تشکر از هواداران خوب استقلال ... لطفا به عکس های زیر توجه فرمایید و خودتان قضاوت کنید که چگونه آقای رمضانی به راحتی اتفاقات جلوی درب دفتر فتح الله زاده را به بوقچی ها و لیدرها ربط دادند در صورتی که در آنجا آن شب هیچ اثری از لیدرها نبود و فقط عده ای خاص که در همه جا حضور دارند آنجا هم حضور داشتند!!!

 اما صحبتهای جالب قلعه نویی و فتح الله زاده در مورد مکتب حجازی:

امیر قلعه نویی در مصاحبه ای در تاریخ 91/9/28 به ایسنا گفت: به هر حال نگاه من به فرهاد نگاه سرمایه‌ای بود. او سرمایه ملی فوتبال ایران است. من به او نگاهی برادرانه داشتم. می‌خواهم درباره مسئله‌ای صحبت کنم که کسی از آن خبری نداشت. مجیدی قبل از آن که به دفتر فتح‌الله‌زاده برود به خانه من آمد و ما با هم یک ساعتی صحبت کردیم و اگر سوء تفاهمی هم وجود داشت، برطرف شد.

قلعه‌نویی ادامه داد: فرهاد مجیدی کسی است که برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. ما در باشگاه‌مان یک مکتب بیشتر نداریم و آن هم مکتب استقلال است.

چند روز پیش هم گفتم که الان و در شرایطی که استقلال در صدر جدول است خواسته‌ام مجیدی به استقلال برگردد. او زحمات زیادی کشیده و نباید آن‌ها را فراموش کنیم ضمن اینکه من دوست داشتم او در زمان من از فوتبال خداحافظی کند.

اما فتح الله زاده که قبلا خود را جز مکتب حجازی می دانست و به این موضم عنیز افتخار میکرد امروز 91/10/03 به خبرگزاری فارس گفت:

اصلا در استقلال هیچ مکتبی وجود ندارد. این حرف اشتباه است. ما در کل فوتبال، مکتب نداریم. در استقلال و یا هر تیمی اسطوره داریم. اسطوره استقلال هم مرحوم ناصر حجازی است. شاید خیلی ها طرفدار اشخاص باشند که این ایرادی ندارد اما مکتب نداریم. مکتب برای دین است. در فوتبال باید از الفاظ فوتبالی استفاده شود.

اما امروز روزنامه البرز ورزشی یک تیتر عجیب زد: رد پای امیر عرب در آبی شدن فرهاد 

برادران عرب جز  وابستگان قلعه نویی هستند. 

اما در پایان، از انتشار این مطالب آشکار سازی چهره واقعی استقلال و کسانی ادعای فوتبال سالم را میکنند، بودیم. 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یوسف ربانی در تاریخ 1391/10/04 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ولی چه فایده !استقلالیها سرشونو کردن زیر برف وفقط بلدن بگن 4 !!!!
پاسخ : ما اینجا حقایق رو میگیم و مهم نیست که انها چکارهایی میکنن

این نظر توسط شوالیه سرخ در تاریخ 1391/10/03 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

روزنامه خبر ورزشی: مجیدی اماده نباشد نیمکت نشین می شود.
گل: شاید فرهاد بیرون از زمین به ما کمک کند.
ابرار ورزشی: شاید مجیدی بیرون از زمین به ما کمک کند.
شما از این تیترها چه نتیجه ای میگیرن.
قلعه نویی میخواد کاری کنه آخرین کسی که دم ازحجازی میزد جلوش زانو بزنه و جز ادم های گروهبان شه.
از وقتی اومد دیگه تو ورزشگاه کسی اسم حجازی رو نمیاره رو سکو هاشون ریزش زیاد داشتن و کمتر کسی میره بازی اونها رو ببینه. فرناز که اخرین کسی بود دم از حجازی میزد اومد پیشه قلعه نویی.
این یعنی مافیای فوتبال. یعنی اینکه استقلال اویزونه قلعه نوییه. یعنی فوتبال پاک استقلالی


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,474
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,474
  • بازدید ماه : 8,593
  • بازدید سال : 251,760
  • بازدید کلی : 1,301,854
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا