loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 104 1391/11/29 نظرات (0)

كاپيتان تيم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم تا جزو ۳ تیم برتر باشیم

* نوروزی: خوشحالم که گل ۳ امتیازی زدم
هادی نوروزی اظهار داشت: «در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خوشحالم که دقایق پایانی توانستیم به پیروزی برسیم.»


وی ادامه داد: «حق ما در این بازی برد بود چون بازیکنانمان زحمت زیادی کشیدند و این گل قسمت من بود که بزنم. ما از دقیقه یک شروع به حمله کردیم و خواست خدا بود که در دقایق پایانی به گل برسیم.»


مهاجم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آینده گفت: «ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و به خاطر هواداران از جان مایه می‌گذاریم. تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جزو 3 تیم برتر باشیم.»


* حسینی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
سید‌جلال حسینی اظهار داشت: «بازی سختی بود، هر دو تیم بزرگ هستند و برای برد تلاش کردند. سپاهان شخصیت قهرمانی دارد، اما بازیکنان ما هم باانگیزه بودند و جنگنده ظاهر شدند.»


مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در مورد درگیری‌اش با بازیکن سپاهان گفت: «هم من مقصر بودم، هم بازیکن حریف. بابت این کار از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها را دوست دارم و امیدوارم دیگر این مسائل تکرار نشود.»


* بنگر: اجازه بدهید درباره همه چیز سکوت کنم
محسن بنگر در واکنش به درخواست‌های خبرنگاران گفت: «همه چیز را دیدید. از شما می‌خواهم اجازه بدهید امروز درباره همه چیز سکوت کنم، امیدوارم این برد مبارک هواداران‌مان باشد.»


* ولاتکو: دست دروازه‌بان سپاهان به من برخورد کرد
ولاتکو پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: «عملکرد قابل قبولی را در این مسابقه ارائه کردیم، امیدوارم شرایط تیم ما در ادامه مسابقات بهتر شود، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خوشحالم که پیروز شدیم و امیدوارم عملکرد خوب‌مان تداوم پیدا کند. از بازی که امروز انجام دادیم کاملاً راضی هستم.»


وی در مورد صحنه‌ای که درون محوطه جریمه با شهاب گردان برخورد کرد، اظهار داشت:‌ «فکر می‌کنم دست چپ دروازه‌بان سپاهان به من برخورد کرد، فرصت بسیار خوبی داشتم، مهم برای ما کسب پیروزی بود و خوشحالم که این اتفاق افتاده است.»


* حقیقی: امروز یک پرسپولیس واقعی را دیدیدم
رضا حقیقی گفت: «امروز عزم خود را جزم کرده بودیم و هم‌قسم شده بودیم تا سپاهان را شکست دهیم.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس چون در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده بود امروز آمده بود تا نتیجه این بازی را به نفع خود رقم بزند.»


هافبک تیم پرسپولیس در مورد شرایط بازی گفت: «امروز یک پرسپولیس واقعی را دیدیم. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و تقریباً می‌توان گفت دو برابر سپاهان موقعیت گلزنی داشتیم و خوشبختانه در دقیقه‌ای به گل رسیدیم که سپاهان دیگر نمی‌توانست کاری انجام دهد.»


وی در مورد شرایط خود در تیم ملی نیز گفت: «کی‌روش همان مربی است که مرا به تیم ملی دعوت کرده بود و مطمئن باشید از این به بعد آنقدر تلاش می‌کنم تا دوباره به تیم دعوت شوم.»


* قاضی: هدیه خوبی به هواداران دادیم
محمد قاضی گفت: «بازی بسیار خوبی بود، سپاهان را به خوبی تحت فشار گذاشتیم، تلاش فراوانی انجام دادیم و حق ما کسب پیروزی بود. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما سپاهانی‌ها خوش‌شانس بودند.»


وی در مورد اینکه چرا پایش دچار مصدومیت شده است، عنوان کرد: «روی صحنه گل بالا پریدم و وقتی پایین آمدم مچم پیچید، مشکل خاصی نیست، روی پایم یخ گذاشتم تا ورم نکند.»


قاضی در مورد اینکه جایگاه پرسپولیس خوب شده و دیگر از طعنه‌های حضور در رده دوازدهم خبری نیست، عنوان کرد: «به هر حال اتفاق بدی بود که برای ما افتاد، فصل قبل هم تیم در جایگاه دوازدهم قرار داشت و تماشاگران از این نتایج ناراضی بودند. با عملکرد خوبمان در این مدت هدیه مناسبی به هواداران دادیم و امیدوارم این نتایج تکرار شود.»


مهاجم پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که با فرشید طالبی درگیر شد، اظهار داشت: «در آن صحنه درگیری کوچکی به وجود آمد هر دوی ما می‌خواستیم توپ را بزنیم که سر این موضوع مشکل کوچکی ایجاد شد.»


* نقی‌زاده: پرسپولیس متفاوتی بودیم
میثم نقی‌زاده گفت: «ما همیشه ثابت کردیم مقابل تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند بهتر از سایر بازی‌ها به میدان می‌رویم و امروز هم دیدید که پرسپولیس متفاوتی بودیم. من این برد را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و مطمئن باشید چشم ما به گرفتن سهمیه آسیا از لیگ برتر است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,752
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 8,871
  • بازدید سال : 252,038
  • بازدید کلی : 1,302,132
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا