loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 155 1392/12/10 نظرات (0)

محمد پنجعلی می‌گوید در پست جدیدش در پرسپولیس نیاز به کمک همه دارد.

سرپرست جدید پرسپولیس پس از انتخابش سه مصاحبه انجام داده که خلاصه هر سه را اینجا مطالعه می فرمایید:

 قبلا هم این پست به من پیشنهاد شده بود، حتی زمانی که شیرینی بود به من گفتند بیا و سرپرست شو، پروین اصرار داشت که در این چند روز آخر یک نفر از افراد داخل باشگاه سرپرست باشد و کسی را از بیرون نیاوریم. تا الان سرپرستی نکرده‌ام و همه باید به من کمک کنند. سعی می‌کنیم آرامش تیم حفظ شود و من هم تا جایی که می‌توانم برای پرسپولیس مفید باشم. ان‌شاءالله سه بازی پایانی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

 قبل از هر چیز برای این حضور از محمود خوردبین رخصت می‌خواهم. برای من افتخار بزرگی است تا در جایی بنشینم که فردی مانند خوردبین نشسته بود. اتفاقا به ایشان تلفن زدم که قبل از هر چیز، به من تبریک گفتند و چند بار اصرار کردند که هر کمکی از دستشان بر آید دریغ نمی‌کنند.برای من فرقی نمی‌کند که در کجا به پرسپولیس کمک کنم. یک روز بازیکن و مربی بودم و الان هم سرپرست. اگر تدارکات پرسپولیس باشم هم برایم افتخار است.

 

وی درباره اینکه آیا برای فصل بعد هم سرپرست خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر قرار است فقط برای سه بازی باقیمانده این فصل به عنوان سرپرست فعالیت کنم. برای آینده باید دید چه پیش می آید. من اگر می‌خواستم، قبل از این می‌توانستم سرپرست تیم باشم. آقای رویانیان وقتی به من حکم داده بودند، گفتند براساس شرح وظایف می‌توانم روی نیمکت باشم اما خودم نخواستم. الان هم که قبول کردم با توجه به شرایط پیش آمده، قبول کردم. فکر کردم، دیدم در حال حاضر بهتر است کمترین تغییر را در تیم داشته باشیم. ضمن آنکه آقایان؛ پروین، منتقمی و دایی چنین نظری داشتند. این نظر لطف آنها بوده است. به هر حال برای من هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام بدهم، غنیمت است.


دایی اظهار تمایل کرده بود که من سرپرست باشم. موضوع سرپرستی من قبلا هم وجود داشت، اما شرایط خاصی بر تیم حاکم بود و ما می‌خواستیم آرامش حفظ شود. به هر حال حاشیه همیشه دور و بر این تیم بوده و من هم سعی کردم خیلی بی سر و صدا بیایم. در ابتدای فصل رویانیان گفت که جای شیرینی بیا، اما من گفتم جای کسی را نمی‌گیرم. می‌خواستم جایی باشم که بتوانم به تیم کمک کنم و به عنوان مدیر تیم مشغول به کار شدم. در آن زمان به رویانیان پیشنهاد دادم که از افرادی مثل باقری، شاهرودی و خاکپور در پست سرپرستی استفاده کند و حتی خودم با کریم صحبت کردم، اما او گفت می‌خواهم در کادر فنی باشم.  با وجود تمامی حاشیه‌هایی که وجود داشت امسال نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم در ادامه نیز این وضعیت تداوم داشته باشد.

 

 وی در مورد اینکه آیا با فشار وزارت ورزش سرپرست پرسپولیس تغییر کرد، گفت: واقعیت این است که از این مسئله خبر ندارم و نمی‌توانم اظهارنظری انجام دهم.

 

 سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اخبار و شایعات زیادی در مورد سعید شیرینی شنیده می‌شود و آیا این صحبت‌ها صحت دارد، اظهار داشت: باور کنید از این مسائل خبر ندارم. من هم این شایعات را شنیده‌ام اما خدایی نکرده نمی‌توانیم حرفی بزنیم که صحت نداشته باشد. امیدواریم هرچه پیش می‌آید خیر باشد. برای سعید شیرینی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم. 


 در چند روز اخیر درگیر سفر به شمال و ارمنستان بوده‌ایم. خیلی از بازیکنان سرباز هستند و باید مشکل خروجی‌شان را حل کنیم. پروین پیگیر این مسائل بوده و ما هم شرایط را برای این دو اردو آماده می‌کنیم.


 پنجعلی در پایان گفت: پرسپولیس با وجود حواشی بسیار زیاد تاکنون عملکرد بدی نداشته است. باید امسال با اختلاف پنج، شش امتیاز قهرمان می‌شدیم؛ اما متاسفانه حواشی زیاد کار ما را با مشکل روبرو کرد و از این مسئله صدمه دیدیم. امیدوارم در سه دیدار پایانی نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم به موفقیت برسیم. مردم دوست دارند پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و برای این امر نیاز به تمرکز دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,640
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,640
  • بازدید ماه : 8,759
  • بازدید سال : 251,926
  • بازدید کلی : 1,302,020
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا