loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 241 1392/03/24 نظرات (0)

چرا علی کریمی بین همه تیم هایی مثل عجمان امارات و ملوان و فولاد و.... ،تراکتورسازی را انتخاب کرد؟

داستان علی کریمی و هواداران تراکتور سازی از بازی استیل آذین مقابل تراکتورسازی شروع شد. زمانیکه علی کریمی در استیل آذین توپ می زد.

استیل آذین – تراکتورسازی تبریز(شنبه 25 مهر 1388) ، هفته دوازدهم، نهمین دوره لیگ برتر ، ورزشگاه: تختی تهران ، ساعت 16:50 :

استيل‌آذين تهران و تراكتورسازی تبريز ديگر ديدار اين هفته را برگزار می‌كنند. شاگردان حميد استيلی كه در جريان هفته قبل به لطف درخشش علي كريمی يكبار ديگر از شكست مقابل سايپا كرج گريختند در جريان اين هفته سعی می‌كنند به تساوی‏های پياپی خود پايان دهد. اما در آن‌سو شاگردان فراز كمالوند هم اوضاع خوبی را سپری نمي‌كنند. تراكتورسازی تبريز سنگين‌ترين شكست اين فصل را هفته پيش مقابل سپاهان اصفهان تجربه كرد و با نتيجه 3-1 مغلوب شد. اين شكست می‌تواند انگيزه خوبی براي سرمربی جوان و بازيكنان اين تيم در جدال اين هفته باشد. آن‏ها براي اولين‌بار مقابل تيمی قرمزپوش كه عنوان پرسپوليس دوم را يدك‌ می‌كشد، می‌ايستند كه تقابل اين دو تيم به رنگ‌ قرمز در نوع خود جالب است. 

اما حواشی درون بازی:

دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی با تساوی به پایان رسید که تماشاگران تیم میهمان علیه کریمی شعار داده و علی دایی را تشویق کردند.

على كریمى چهره انگشت نماى بازى استیل آذین و تراكتور سازی بود و اتفاقات جالب و خواندنی در این دیدار اتفاق افتاد که شرح آنها را در زیر می خوانید.

حواشی و درگیرى های دیدار از اخراج حسین کعبی آغاز شد، زمانى كه داور حسین كعبى را از زمین اخراج كرد، در این بین على كریمى بى خیال داور نمى شد و معتقد بود یكى از بازیكنان تراكتور در مورد حسین كعبى شیطنت كرده و موجب اخراج او شده است و كریمى به شدت به آن بازیكن و داور معترض بود اما حمید استیلى به هر سختى اى كه بود سرانجام على كریمى را آرام كرد.

اما در ادامه و در مرحله دوم علی کریمی به مصدومیت های متعدد مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی اعتراض کرد و زمانی که نصرتی برای چندمین مرتبه نقش زمین شد با حالتى اعتراض آمیز گفت چرا ادا در مى آورى، نصرتى نیز در پاسخ به كریمى خیلى محترمانه گفت،ا ین چه طرز حرف زدن است و...

اما ادامه درگیری به صحنه پنالتى باز مى گشت صحنه اى كه پولادى بر روى على كریمى خطاى پنالتى مرتكب شده پس از این صحنه پولادى با عشورى زاد نیز درگیرى لفظى پیدا كرد كه پس از آن كریمى با پولادى وارد درگیرى و مجادله لفظى شد.

هواداران تراکتور که اعتقاد داشتند کریمی تمارض کرده و داور هم به اشتباه اعلام پنالتی کرده است، با شعار "کریمی یادت باشه، دایی سرورته" ضمن شعار دادن علیه این بازیکن به تشویق سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان پرداختند.

البته کریمی هم قبل از نواختن ضربه پنالتی به سمت تماشاگران تراکتورسازی شروع به دست زدن کرد که این اقدام و شادی وی پس از گلزنی، باعث افزایش عصبانیت و شعارهای آنها علیه وی و داور مسابقه شد.

على كریمى پس از به ثمر رساندن دهمین گل فصلش از روى نقطه پنالتى خوشحالى بى حد و حصرى انجام داد این خوشحالى به مذاق هواداران تراكتور چندان خوش نیامد

اتفاقات جالب بازى استیل و تراكتور خصوصاً در پایان بازى از سوى كریمى و هواداران تراكتور پایان جالبى داشت. پس از عكس العمل كریمى به شعارهاى تماشاگران تبریزى هواداران تراكتور به على كریمى لقب كریمى پولكى دادند پس از آن از ستاره استیل آذین مى خواستند از آنها پول بگیرد و در پایان با سر دادن شعار دایى سرورته، همه چیز بین آنها و على كریمى خاتمه پیدا كرد. 

مصاحبه کریمی بعد از بازی با تراکتور سازی:

هافبك نفوذي تيم فوتبال استيل آذين در مورد اعتراض‌هاي هواداران تيم تراكتورسازي به وي گفت: شريفي رييس كميته انضباطي بايد با اين هواداران برخورد كند نه با بازيكنان.

علي كريمي امروز (شنبه) كه بشدت از رفتار هواداران پرشور تيم تراكتورسازي ناراحت بود،بدون اينكه به رفتار تحريك آميزش در برابر هواداران تيم تبريزي اشاره كند گفت: نمي‌دانم چرا بايد در بين بازي مورد شماتت هواداران تيم تراكتورسازي قرار بگيرم.

سرگروه تيم فوتبال استيل آذين در مورد سرمربي تيم تراكتورسازي نيز گفت:
كمالوند را نمي‌شناسم كه بخواهم راجع به وي صحبت كرده يا در مورد اظهارات وي صحبت كنم.

كريمي در مورد اخراج حسين كعبي نيز گفت: درگيري ام با كمك داور به دليل قضاوت اشتباه وي بود، كعبي نبايد از زمين بازي اخراج مي‌شد.

ديدار تيم‌هاي استيل آذين و تراكتورسازي تبريز در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر و از هفته دوازدهم اين مسابقات عصر امروز شنبه با تساوي ‪ ۲‬بر ‪۲‬ به پايان رسيد. 

نکته: علی کریمی بعد از این بازی به بهانه های مختلف و تحت هیچ شرایطی به تبریز نرفت. اما در این فصل زمانیکه علی دایی سرمربی پرسپولیس شد علی کریمی به تبریز رفت و بازیکن تراکتورسازی شد. بنظر شما دلیل این انتخاب چه بود؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,053
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 8,172
  • بازدید سال : 251,339
  • بازدید کلی : 1,301,433
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا