loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 138 1391/11/21 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در این فصل حتما یک جام به هواداران هدیه کنیم.»

* نیلسون: شانس رفتن به آسیا را داریم
نیلسون كوره آ اظهار داشت: «بازی خوبی بود. با بازی که ما کردیم فکر می‌کنم نتیجه مساوی راضی کننده بود.»


وی در مورد شرایط دفاع تیم پرسپولیس گفت: «مدافعان پرسپولیس امروز خوب بازی کردند و به حریف اجازه موقعیت‌سازی ندادند. در مجموع تمام بازیکنان در کار دفاعی سهیم بودند و عملکرد خوبی داشتند. چند بار هم شاهد بودیم که مدافعان حملات خطرناک حریف را خنثی کردند. البته بازیکنان نفت هم خوب بازی کردند و در دقایقی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند.»


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور پرسپولیس در رقابت‌های آسیا خاطرنشان کرد: «هنوز برای رفتن به آسیا شانس داریم. اگر از طریق لیگ برتر نشد، تلاش می‌کنیم از طریق جام حذفی به آسیا صعود کنیم. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در این فصل حتما یک جام به هواداران هدیه کنیم.»


* حسینی: تساوی مقابل نفت ناکامی نیست
سید جلال حسینی گفت: «بازی خوبی بود، نفت مانند فولاد بسته بازی کرد و این موضوع کار ما را سخت کرده بود.»


وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد پرسپولیس با نتایج هفته‌های اخیر به ناکامی‌های گذشته برگشته است،‌ گفت: «نام تساوی مقابل نفت را نمی‌توان ناکامی گذاشت، شاید عملکرد خوبی نداشتیم چون در نیم‌فصل دوم گلزنی برای تمام تیم‌ها سخت می‌شود. به خاطر اینکه تیم‌ها بسته بازی می‌کنند.»


* پروویچ: با تمرینات خوب نتایج مناسبی خواهیم گرفت
ماركو پروویچ گفت: «بازی چندان خوبی را مشاهده نکردیم و نسبت به دیدار‌های قبلی ما عملکرد خوبی نداشتیم. ملی پوشان پرسپولیس نیمکت نشین بودند و این مسئله کمی تاثیرگذار بود.»


وی ادامه داد: «در برخی بازی‌ها چنین اتفاقاتی می‌افتاد اما همه چیز درست خواهد شد. هنوز چیزی را از دست ندادیم.»


پروویچ با تاکید بر این نکته که اطمینان دارم با تمرینات خوبی که انجام خواهیم داد به شرایط خوبی خواهیم رسید،‌ افزود: «ترسی به دل راه نمی‌دهیم و در ادامه نتایج مناسبی را کسب خواهیم کرد.»


* نورمحمدی: ‌شرایط ما در گل‌زنی سخت شده است
رضا نورمحمدی گفت: «متأسفانه تمرکز تیمی نداشتیم و خوب بازی را شروع نکردیم. همان دقیقه اول گل خوردیم اما خوشبختانه خیلی زود تیم را جمع و جور کرده و جبران کردیم.»


وی ادامه داد: «متأسفانه شرایط ما برای گل‌زنی سخت شده است. تمام هدفمان پیروزی در این دیدار بود خیلی هم زحمت می‌کشیم تا گل بزنیم اما موفق نمی‌شویم.»


بازیکن پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و اینکه به نظر می‌رسد دوباره پرسپولیس به شرایط گذشته بر می‌گردد،‌ گفت: «جایگاه پرسپولیس اینجا نیست، خیلی تلاش می‌کنیم به رده‌های بالا برسیم و اگر یکی دو پیروزی به دست آوریم چندین رده صعود خواهیم کرد. نباید در رده یازدهم باشیم و امیدوارم با پیروزی مقابل گهر و کسب سه امتیاز تغییری در جدول رده‌بندی ایجاد کنیم.»


نورمحمدی درباره درگیری با آل‌نعمه گفت: «موضوع خاصی نبود و در آن صحنه من کمی عصبی شدم.»


نور محمدی افزود: «این مساوی ها شرایط ما را روز به روز بدتر می‌کند، باید از این وضعیت خارج شویم، در ابتدای نیم فصل راحت گل می‌زدیم اما اکنون با وجود تمرینات خوب و اردوهای زیاد سخت گل می‌زنیم.»


وی در مورد اینکه مگر مربیان نباید تیم را از این شرایط خارج کنند گفت: «ما خواسته‌های مربیان را اجرا می‌کنیم اما در زمین کارمان سخت می‌شود شاید مشکل اعتماد به نفس داریم، باید این مشکل را حل کنیم.»



* نوروزی: حرفی برای گفتن ندارم
هادی نوروزی نیز در ارتباط با تساوی مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: «من در این بازی فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکردم و تنها دقایق کوتاهی بازی کردم. به همین خاطر حرف خاصی برای گفتن ندارم. انشاءالله از دیدار‌های بعدی همه چیز درست می‌شود.»


* رضایی: پرسپولیس در این جایگاه نمی‌ماند
غلامرضا رضایی گفت: «روز خوبی نداشتیم و شرایط فوتبال به نوعی است که گاه این اتفاقات می‌افتد. نفت تیم بسیار خوبی است و به هیچ وجه دست و پا بسته نبود اما نباید فکر کنیم پیروزی 4 بر 1 ما در جام حذفی اتفاقی بوده است.»


وی افزود: «در این بازی خوب نبودیم اما دیگر بازی به پایان رسیده و باید به فکر مسابقات آینده باشیم. تیم ما در این جایگاه باقی نخواهد ماند و مطمئنا بالا خواهیم آمد. شاید وقفه‌ها باعث شد ما نتوانیم همیشه ایده‌آل باشیم. بازی مقابل گهر و مسابقات جام حذفی را در پیش داریم و انشاءالله در آن بازی‌ها نتیجه خواهیم یافت.»


* قاضی: در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم
محمد قاضی اظهار داشت: «در ابتدای بازی گل بسیار بدی دریافت کردیم و موجب شد تمرکزمان به هم بریزد؛ اما در ادامه به خودمان آمدیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ حریف خلق کنیم.»


وی ادامه داد: «اگر بازیکنان از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده می‌کردند قطعا نتیجه غیر از این بود. به هر حال این بازی تمام شده و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.»


قاضی در خصوص این موضوع که گفته می‌شود تمرکز تیم پرسپولیس روی مسابقات جام حذفی است، تصریح کرد: «این موضوع صحت ندارد چرا که مسابقات لیگ هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.»


* فشنگچی: پرسپولیس می‌توانست برنده باشد
امیرحسین فشنگچی گفت: «بازی سختی بود هرچند می‌توانستیم برنده باشیم.»


وی ادامه داد: «از نظر تیمی هم برتر از نفت بودیم، اما کم‌دقت بودیم و نتوانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم.»


بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: «نفت در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است، اما ما امروز خیلی بهتر بودیم و آنها بیشتر روی ضدحملات تمرکز کرده بودند و از آنجا نیز چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 913
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 8,032
  • بازدید سال : 251,199
  • بازدید کلی : 1,301,293
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا