loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 163 1391/10/05 نظرات (0)

سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من به آینده امیدوار هستم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: داور دیدار امشب دو پنالتی محرز برای پرسپولیس نگرفت.

انصاری فرد گفت: در دیدار مقابل نفت آبادان داور با پرسپولیس نامهربان بود. 

کریم باقری گفت: من هنوز پستی در این باشگاه ندارم و فقط به خاطر مربی و مدیرعامل به پرسپولیس اضافه شده‌ام.

حسین ماهینی گفت:‌ یادم نیست در کدام صحنه این عکاس مضروب شده است با این حال از وی معذرت می‌خواهم.

رضا حقیقی گفت: ای کاش داور در بازی با نفت با ما مهربان‌تر رفتار می‌کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حرکت فرهاد مجیدی پس از ثبت قرارداد با استقلال گفت: لطفا سوال بعدی را بپرسید.

محسن بنگر  گفت: بازیکنان نفت خودشان هم تصور نمی‌کردند در نیمه دوم آنقدر خوب مقابل ما بازی کنند.

سردار رویانیان گفت: باب شده برخی مربیان قبل از بازی درباره داوری مصاحبه می‌کنند تا داوران را تحت تاثیر قرار دهند و در حاشیه همین جریان‌سازی‌ها تیم ما امروز بازی برده را با مساوی عوض کرد. 

یحیی‌ گل‌محمدی پس از تساوی 2 بر 2 خانگی برابر نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم 2 گل بزنیم اما حریف با انگیزه بود و توپ را در اختیار گرفت و ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم که حریف توانست به 2 گل برسد و بازی را مساوی کند. حق آنها بود که از این بازی مساوی بگیرند. بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم اما توپ‌هایمان گل نشد و فکر می‌کنم خطا روی حسین ماهینی پنالتی بود و این مسئله را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: به تازگی باب شده مربیان در مورد داوران حرف می‌زنند و داوران تحت فشار قرار می‌‌گیرند و در بازی با ملوان بحث 11 به 11 مطرح شد و مربی نفت هم همین کار را کرد و حتی ما به سازمان لیگ نیز در این زمینه نامه زدیم. نمی‌دانم نقش کمیته داوران چیست که هرکسی علیه داوران حرف می زند و اگر این‌گونه باشد ما هم حرف بزنیم تا فشار روانی روی داوران ایجاد شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مشکلات این تیم و مربیانی که می‌آیند و نتیجه می‌گیرند و از آنها تعریف می‌شود و مشکل اصلی پرسپولیس را چه می‌داند، گفت: ما یک نیم فصل را از دست دادیم، در حالی‌که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. به خاطر مشکلات به وجود آمده خوب نتیجه نگرفتیم. در این یکی دو هفته‌ای که من هستم اتفاق‌های خوبی رخ داده و پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من مطمئنم در بازی‌های آینده خوب ظاهر می‌شویم. از بازیکنانم می‌خواهم از گل‌های زده شان مراقبت کنند و فقط به فکر گل زدن نباشند و ما باید یاد بگیریم که خوب دفاع کنیم.

در آینده تلاش می‌کنیم و مطمئنم با کمک تمامی بازیکنان بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

گل‌محمدی در مورد اینکه شما هم اکنون در نشست خبری در مورد داوری حرف زدید، شاید بد بودن داوران با شما به دلیل اعتراض‌هایی است که در زمان سرمربیگری تان در صبا انجام می‌دادید باشد، گفت: نمی‌دانم فیلم بازی‌های آن زمان من در صبا موجود است و در بازی با ملوان حق آن تیم نبود که 2 پنالتی بگیرد. من بدبین نیستم و نسبت به اتفاقات خوش‌بین هستم و باید ببینیم داوران در آینده چه تصمیماتی می‌گیرند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کلاه کج با نظر شما جذب شد، گفت: کلاه کج را خودم تایید کردم و مانوئل هم او را تایید کرد. با کلاه کج حرف زدم و در جریان نقل و انتقال او بودم.

وی در مورد بسته شدن درهای تمرین بر روی تماشاگران گفت: مشکلی وجود ندارد و تمرینات ما باز است.

گل محمدی در مورد تعویض آخر تیمش که خیلی دیر بود، گفت: فقط می‌خواستیم به گل برسیم و می‌خواستیم مهاجم اضافه کنیم.

محمد نوری پس از تساوی خانگی تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود و می‌توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم. در همان دقایق اول دو گل به ثمر رساندیم که پس از آن عدم دقت بازیکنان باعث شد در نیمه دوم این پیروزی را با نتیجه تساوی تغییر دهیم.

وی ادامه داد: داور ضعیف کرد و دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت، در یک صحنه حسین کعبی دست من را کشید که از دید داور دور ماند. قرار نبود کعبی حتماً ضربه فنی‌ام کند تا پنالتی باشد. هرچند که خطایی که روی ماهینی شد محرزتر بود.

نوری در پایان گفت: می‌توانستیم ببریم که این اتفاق نیفتاد و فرصت خوبی از دست رفت.

کریم انصاری‌فرد پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم با نتیجه لازم بازی را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: خوب آغاز کردیم و در 10 دقیقه دو گل هم زدیم و فرصت‌های دیگر هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. نیمه دوم را بد آغاز کردیم و با وجود حملاتی که داشتیم گل خوردیم. با این گل دچار استرس شده و گل دوم را هم دریافت کردیم که این گل شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید.

انصاری‌فرد تأکید کرد: داور با ما مهربان نبود چرا که هر تیمی به ورزشگاه آزادی می‌آید و هر اتفاقی که می‌افتد هجمه‌ای را درست کرده و آن را به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ربط می‌دهند و به همین دلیل تصمیمات داوران به نفع ما نیست. یک پنالتی صد درصد هم برای پرسپولیس گرفته نشد.

کریم باقری پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: من هنوز پست خاصی در باشگاه ندارم و فقط به خاطر درخواست گل‌محمدی و رویانیان به این تیم اضافه شدم.

وی افزود: پست و مقام برای من مهم نیست و فقط افتخار می‌کنم که در کنار پرسپولیس هستم و کوچکترین کاری هم که از دستم برمی‌آید برای این تیم انجام دهم.

باقری ادامه داد: رویانیان قبلاً هم از من خواسته بود که به پرسپولیس اضافه شوم و به تیم کمک کنم اما شرایط مهیا نبود ولی در حال حاضر شرایط به خوبی فراهم شد و به تیم اضافه شدم.

وی در مورد احتمال قبول مربیگری و یا سرپرستی در تیم پرسپولیس گفت: تا به حال دوره مربیگری ندیده‌ام و راجع‌به آن هم صحبت نمی‌کنم. برای سرپرستی هم افراد دیگری هستند که با آنها صحبت شده است.

باقری ادامه داد: گل‌محمدی از من خواست تا به عنوان مشاور فنی به تیم اضافه شوم.

وی در مورد شرایط بازی نیز گفت: پرسپولیس فقط در 10 دقیقه اول خوب بازی کرد اما پس از آن این تیم نفت بود که بازی را در اختیار گرفت و حتی مستحق پیروزی بود.

وی در مورد عملکرد گل‌محمدی در این بازی نیز اظهار داشت: او تمام تلاش خود را در این بازی انجام داد تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند می‌توانست تعویض‌های بهتری داشته باشد ولی باز هم نظر ایشان به عنوان سرمربی تیم ارجح است.

حسین ماهینی پس از توقف خانگی پرسپولیس مقابل نفت آبادان با نتیجه دو بر دو گفت:‌ یک پنالتی محرز روی من اتفاق افتاد که داور آن را نگرفت. بازیکن حریف مرا درو کرد و این اتفاق صد درصد پنالتی بود.

وی ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که این اتفاق نیفتاد و در ادامه مسابقه دو گل هم دریافت کردیم.

مدافع پرسپولیس پس از مضروب کردن دو عکاس ورزشی گفت:‌ یادم نیست در کدام صحنه این عکاس مضروب شده است با این حال از وی معذرت می‌خواهم.

رضا حقیقی پس از تساوی 2 بر 2 برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: نیمه اول فوق‌العاده بودیم و به 2 گل هم رسیدیم، اما ای کاش داور با ما مهربان‌تر بود. حق ما مساوی نبود هرچند در نیمه دوم خوب نبودیم و نفت فوق‌العاده بازی کرد.

وی افزود: سه امتیاز شیرین را از دست دادیم. اگر پیروز می‌شدیم شروع پرقدرتی در نیم‌فصل دوم لیگ داشتیم. بازیکنان نفت آبادان خودشان هم تصور نمی‌کردند اینقدر خوب بازی کنند.

مهدی مهدوی‌کیا در خصوص اینکه چرا در بازی‌های ابتدای فصل نیمکت‌نشین شده است، گفت: این تصمیم سرمربی تیم بود که با آن ترکیب بازی کنیم، مربی تشخیص می‌دهد که تیم با چه ترکیبی وارد زمین شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شما در بازی‌های آخر نیم‌فصل اول تأثیرگذار بودید اما حالا نیمکت‌نشین شدید، گفت: در هر صورت سرمربی تیمش را به زمین فرستاده و در بازی قبل پرسپولیس برنده شد، حالا هم تشخیص داده که در این بازی تیمش را با همان ترکیب به زمین بفرستد مهم این است که پرسپولیس برنده شود.

وی در خصوص داوری دیدار امروز گفت: در یکی دو صحنه داور تصمیمات مشکوکی گرفت و باید آن صحنه‌ها را دوباره دید.

خبرنگاری پرسید، برخی از بازیکنانتان در این بازی انگیزه لازم را نداشتند که مهدوی‌کیا گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را انجام دادند که برنده باشند. ما خیلی خوب شروع کردیم و 2 گل جلو افتادیم اما تصور کردیم مثل بازی گذشته همه چیز تمام شده است. این مسابقات درس‌هایی به ما می‌دهد که فوتبال 90 دقیقه است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گل‌محمدی در پرسپولیس موفق می‌شود، گفت: ایشان کار خودش را انجام می‌دهد و به کارش علاقه دارد. امیدوار هستم که موفق شود. هنوز هم اعتقاد دارم پرسپولیس جزو 6 تیم بالای جدول خواهد بود چون بازی‌های زیادی در ورزشگاه آزادی داریم و باید روی ضعف‌های خود کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

یکی از خبرنگاران به اظهار نظر آرسن ونگر اشاره کرد و گفت: نتیجه 2 بر صفر خطرناک‌ترین نتیجه است که امروز هم اتفاق افتاد، مهدوی‌کیا نیز چنین پاسخ داد: امروز درس گرفتیم که فوتبال 90 دقیقه است و دیدید که با اینکه 2 بر صفر جلو بودیم بازی تمام نشده بود. صنعت نفت از بازی گذشته خود درس گرفته بود آنها خوب بازی کردند و ما هم روی اشتباهات گل خوردیم. دیگر نباید این اتفاقات رخ دهد.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی با ملوان خیلی از بازیکنان ژوزه را مقصر می‌دانستند، گفت: به اعتقاد من مقصر همیشه مربی نیست و بازیکنان تیم هم در نتایجی که گرفته می‌شود مقصر هستند. همه باید مسئولیت پذیر باشند و دست به دست هم بدهند تا پرسپولیس به شرایط خوبش باز گردد.

وی در خصوص اظهارنظر گل‌محمدی مبنی بر اینکه مصاحبه‌های مربیان در بازی‌های این پرسپولیس تاثیرگذار است، گفت: امروز یکی دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف رخ داد که به نظر من مشکوک بود. ولی ما باید کار خودمان را در زمین تمام می‌کردیم.

خبرنگاری پرسید، فرهاد مجیدی پس از ثبت قرارداد در هیئت فوتبال استان تهران عدد 4 را به دوربین‌ها نشان داد، نظر شما در این خصوص چیست که مهدوی‌کیا با خنده گفت:‌ سؤال بعدی لطفا!

محسن بنگر پس از تساوی دو بر دو برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان نفت تصور نمی‌کردند آنقدر خوب مقابل ما بازی کنند، هرچند که داوری هم خوب نبود. نتوانستیم نیم‌فصل دوم لیگ را با برد شروع کنیم.

وی ادامه داد: اگر بعد از پیروزی خوب مقابل ملوان در جام حذفی در لیگ هم به چند برد برسیم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.

محمد رویانیان در گفت‌و‌گو با  سایت پرسپولیس گفت: متاسفم که همچون بازی با ملوان شاهد بودیم که سرمربی تیم صنعت نفت قبل از بازی در خصوص داوری دیداری که هنوز انجام نشده مصاحبه کرد و جالب‌تر اینکه همچون بازی قبلی این مربی هم از لفظ بازی 11 به 11 استفاده کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در راستای حمایت از داوران خود و به جای برخورد با این مصاحبه‌ها سکوت اختیار کرده‌اند تا شاهد اپیدمی جدید در فوتبال ایران باشیم. ما از سرمربی ملوان شکایت کردیم اما ترتیب اثری داده نشد تا اینکه سرمربی صنعت نفت هم اقدام به تکرار همان حرف‌ها کرد و به گفته کارشناسان داوری، داوری بازی امروز به ضرر پرسپولیس بود و بر اساس اعلام کارشناسان، یک پنالتی مسلم پرسپولیس (خطای بازیکن صنعت نفت روی حسین ماهینی) و یک پنالتی مشکوک دیگر هم گرفته نشد. چرا باید هدفمندانه قبل از بازی در مورد داوری صحبت شود تا داوران تحت تاثیر قرار گیرند؟ این اتفاقات قابل پیگیری و بررسی است و بنده شخصا آن را بررسی خواهم کرد.

رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس در بازی امروز اسیر اشتباهات داوری شد و از آنجا که قبل از بازی حرف‌هایی زده شده به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد و برای دفاع از حق پرسپولیس شخصا به فدراسیون فوتبال خواهم رفت تا جواب قانع کننده‌ای دریافت کنم.

وی با اشاره به بازی گفت: بنده پرسپولیس را برنده این بازی می‌دانم و قویا از یحیی گل محمدی حمایت خواهم کرد. تیم ما با دو گل از حریف پیش بود و در هر دو نیمه موقعیت‌های مسلمی را از دست داد و داور هم پنالتی پرسپولیس را نگرفت. قطعا یک پنالتی و شاید هم دو پنالتی. بنده با استناد به صحبت‌های کارشناسان داوری این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم. بازیکنان پرسپولیس هم تلاش زیادی داشتند و بنده حمایت قاطعانه خود را از گل محمدی اعلام می‌کنم. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 884
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,680
  • بازدید ماه : 5,680
  • بازدید سال : 248,847
  • بازدید کلی : 1,298,941
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا