loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 171 1391/09/29 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار نداشتیم ۶ گل به ملوانی بزنیم که در بین ۴ تیم اول لیگ است.

کریم انصاری فرد گفت: رفتن مانوئل ژوزه تلنگری برای پرسپولیس بود اما او هم زحمات خود را کشید.

محسن بنگر پرسپولیس گفت: قهرمانی در جام حذفی تنها هدیه‌ای است که می‌توانیم به هواداران بدهیم.

هادی نوروزی پرسپولیس گفت: پیروزی برابر ملوان در اولین بازی جام حذفی قدرت واقعی پرسپولیس را نشان داد.

رضا حقیقی گفت: از عملکردم در بازی اول راضی بودم. 

محمد نوری گفت: از لحاظ روانی شرایط تیم بسیار خوب شده است. 

 

گل‌محمدی: انتظار زدن ۶ گل به ملوان را نداشتیم

یحیی‌ گل‌محمدی پس از پیروزی 6 بر صفر برابر ملوان در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که در جلسه‌های خبری قبل از بازی هم شرکت کنید، اظهار داشت: واقعا باید بگویم اگر نشست‌های خبری همزمان با ساعت تمرین باشد نمی‌توانم در کنفرانس شرکت کنم. دست تنها هستم و تمرین قبل از بازی بسیار مهم است و به همین دلیل نمی‌توانم شرایط تیم را در نظر نگیرم اما به خاطر غیبت دیروز از اهالی رسانه عذرخواهی کردم.

وی در مورد اینکه این برد مقابل ملوان بی‌سابقه بود گفت: انتظار نداشتیم 6 گل بزنیم آن هم به تیمی که جزو 4 تیم اول لیگ برتر است و فقط باید به بازیکنان انگیزه بدهیم. برای این بازی می‌دانستیم چه هدفی داریم و بازیکنان نکات تاکتیکی را خوب رعایت کردند. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم و این نتیجه را مدیون هافبک‌های خوب‌مان هستیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: به بازیکنان تیم تبریک می‌گویم، آنها خواستند و اراده کردند. با همین همت توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم و از هواداران تشکر می‌کنم که باعث دلگرمی ما شدند و از مدیریت و سرپرست و دیگر عوامل تیم تشکر می‌کنم ضمن اینکه از کریم باقری و دستیارانم تشکر می‌کنم که بدون قرارداد پا به این مسابقه گذاشتند. باقری در این چند روز با حضورش به ما دلگرمی داد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه از راهنمایی‌های علی پروین چقدر استفاده کردید، گفت: راهنمایی‌های او بی‌تاثیر نبود اما در مورد ترکیب تیم صحبت نکردیم.

وی در مورد نقش ژوزه در این برد، گفت: او از مربیان بزرگ است و در نیم فصلی که هدایت تیم را برعهده داشت نتوانست نتایج لازم را بگیرد ولی باید از زحماتش تشکر کرد. نمی‌توان گفت حضور ژوزه تاثیری نداشت اما بی‌تاثیر هم نبود.

گل‌محمدی در مورد پیروزی با 6 گل گفت: نباید فکر کنیم کارمان تمام شده، کار ما تازه آغاز شده است و از همین جا به بازیکنان می‌گویم مغرور نشوید و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنید و بیشتر باید تمرکز کنند.

وی در مورد اینکه در برخی مواقع شایع می‌شود بازیکنانی که با مربی خوب نیستند در کار مربی می‌گذارند و چرا یکباره تیم دگرگون می‌شود. چنین چیزی را تایید می‌کنید یا نه، گفت: همه این مطالب سوال بود؟! از اینکه ما تیم خوبی داریم شکی وجود ندارد و بازیکنان ما از نظر اخلاقی و رفتاری بسیار خوب هستند آنها دوست دارند قابلیت‌های فردی‌شان را در زمین خوب ارایه کنند متاسفانه این مسئله و این بستر برای ما فراهم نبود و همین مسئله باعث بروز بی‌نظمی می‌شود و باعث می‌شود انتظار تماشاگران برآورده نشود. در این 10 روز بستر را برای بازیکنان فراهم کردیم و فکر آنها را آزاد کردیم تا توانایی‌هایشان را ارایه بدهند. تصور می‌کنم در این زمینه همه چیز فراموش شده بود. از این به بعد مسئولیت بازیکنان بیشتر می‌شود و در آینده نزدیک بازی‌های روانتری به نمایش بگذاریم.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: ما برای بهترین نتیجه می‌جنگیم اما اینکه چه اتفاقی می‌افتد معلوم نیست. هر بازی برای ما فینال است و نمی‌توانم بگویم در جام حذفی قهرمان می‌شویم چون تضمینی وجود ندارد و در لیگ هم نمی‌توانم قول بدهم اول یا سوم می‌شویم اما با تمام توان کار می‌کنیم و با قدرت پیش می‌رویم.

وی در مورد برنامه بلند مدتش گفت: برنامه بلند مدتی نداریم.

گل محمدی در مورد گردان و مهدوی‌کیا گفت: مهدوی‌کیا همراه ما بود و به دلیل سرماخوردگی نبود و گردان هم دو سه جلسه در تمرین نبود و دنبالش گشتیم و پیدایش نکردیم و حق بازیکن است که منظم در تمرین باشد و بازی کند.

وی در مورد اینکه شهاب گردان شرط کرده که نیسلون نباشد گفت: از این شرط و شروط خبری ندارم و نمی‌دانم. 

******

رفتن ژوزه تلنگری برای پرسپولیس است/ لژیونر شدنم تا چند روز آینده مشخص می‌شود 

کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی دلچسبی برسیم، تیم ما مهره و شرایط تیمی خوبی دارد و همه تلاش می‌کنیم تا بتوانیم موفق باشیم. خوشحالم که در این دیدار شرمنده هواداران نشدیم.

وی درباره رفتن مانوئل ژوزه و اینکه آیا این اتفاق تلنگری برای پرسپولیس بوده، خاطرنشان کرد:‌ صد درصد همینگونه است اما به هر حال ژوزه هم زحمات خود را کشیده؛ هرچه در توان داشت انجام داد. به هر حال این موضوع تمام شد و نباید به آن فکر کرد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره لژیونر شدنش یادآور شد: در 3 یا 4 روز آینده مشخص خواهد شد اما نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. دل کندن از هواداران پرسپولیس خیلی مشکل است اما باید این حق را به من بدهند که برای پیشرفت خود چنین کاری را انجام دهم، هنوز رفتن من مشخص نشده و در چند روز آینده تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد و دل هواداران همیشه شاد باشد. واقعا دوست داشتیم چنین پیروزی‌هایی را به دست آوریم، اجازه دهید این روند نیز ادامه داشته باشد.

وی درباره سرمربی‌گری تیم پرسپولیس تصریح کرد: هم‌اکنون آقا یحیی سرمربی تیم است و باشگاه باید در مورد ژوزه تصمیم بگیرد.

******

بنگر: قهرمانی در جام حذفی هدیه‌ای است که می‌توانیم به هواداران بدهیم 

محسن بنگر پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ملوان گفت: بازی بسیار خوبی بود، برای برد به میدان آمده بودیم اما فکر اینکه بتوانیم 6 گل وارد دروازه حریف کنیم را نمی‌کردم. تنها چیزی که در این مقطع می‌توانیم به هواداران هدیه کنیم، قهرمانی در جام حذفی است.

پرسپولیس در این مدت تمرینات خوبی را انجام داد و این نمایش متفاوت نیز حاصل همین کار است.

*امیرحسین فشنگچی در مورد برد پرگل تیمش مقابل ملوان خاطرنشان کرد: با ارائه یک بازی هماهنگ توانستیم عملکرد بسیار خوبی را ارائه کنیم. بعد از تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد، تیم از لحاظ روانی شرایط خوبی پیدا کرد و با چیدمان جدید عملکرد بسیار خوبی را ارائه داد.

نتیجه بازی بسیار خوب بود و امیدوارم هواداران از ما راضی شده باشند.

******

نوروزی: این بازی قدرت واقعی پرسپولیس را نشان داد/ اول راه هستیم 

هادی نوروزی پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس برابر ملوان عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم در این دیدار 2گل به ثمر برسانم. حقمان پیروزی در این بازی بود. دوست دارم در همه دیدارها مؤثر واقع شوم.

وی درباره جدایی ژوزه خاطرنشان کرد: در این باره حرفی نمی‌زنم، قبول ندارم که برخی‌ها دوست داشتند او برود. اطلاعی هم درباره حضور او در تمرین امروز پرسپولیس ندارم. این دیدار را به خوبی برگزار کردیم و توانستیم در جام حذفی شروع خوبی داشته باشیم.

مهاجم پرسپولیس افزود: من اهل روزنامه ‌خواندن نیستم. مصاحبه ملوانی‌ها را هم نخواندم که بخواهم در مورد آن نظر بدهم، آنچه مهم بود پیروزی در این دیدار بود. زدن شش گل هم بسیار خوب بود. شاید می‌توانستیم یکی 2 گل دیگر هم بزنیم.

نوروزی یادآور شد: هواداران سختی زیادی در این مدت کشیدند. ما جام حذفی را به خوبی آغاز کردیم و این تازه اول راه پرسپولیس بود، این بازی تازه قدرت پرسپولیس را به طور واقعی نشان داد.

******

حقیقی: از عملکردم در بازی اول راضی بودم 

رضا حقیقی پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: خدا را شکر نتیجه خوبی کسب کردیم. بعد از مصدومیتی که مقابل تراکتورسازی برایم ایجاد شد، پس از 3 ماه اولین باری بود که به میدان می‌رفتم. به صورت صددرصد از عملکردم راضی نیستم اما برای شروع خوب بود.

وی افزود: مطمئن باشید در ادامه بهتر می‌شود و هر کاری که از دستم برمی‌آید برای پرسپولیس انجام می‌دهم سعی می‌کنم در مقابل دفاع به نحو احسن عمل کنم.

* ادموند بزیک، آنالیزور پرسپولیس نیز در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان خاطرنشان کرد:‌بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان تک تک صحبت‌های مربیان را در زمین به نحو احسن پیاده کردند و کاملا از عملکرد بازیکنان و نتیجه بدست آمده راضی هستیم.

آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با یک پیروزی نمی‌شود گفت تمام مشکلات رفع شده حتما ما در این دیدار عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما باید سعی کنیم در نیم فصل دوم و ادامه مسابقات عملکرد بهتری را ارائه کنیم.

******

نوری: از لحاظ روانی شرایط تیم بسیار خوب شده است 

محمد نوری پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم، پس از حضور گل‌محمدی، باقری، حسینی و بزیک از لحاظ روحی، روانی تیم شرایط بسیار بهتری را پیدا کرد، پرسپولیس مشکل فنی ندارد و خوشبختانه مسئله روانی بازیکنان نیز حل شد.امیدوارم در بازی‌های بعد نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: خدا را شکر با کسب این پیروزی توانستیم دل هواداران را شاد کنیم ان‌شاءلله در نیم‌فصل دوم نیز نتایج خوبی بگیریم و تمام هواداران را از عملکردمان راضی کنیم.

نوری در مورد شعار علیه مازیار زارع خاطرنشان کرد: موافق بیان شدن چنین شعارها و بی‌احترامی به خانواده افراد نیستم. در انزلی نیز به من فحاشی‌های زیادی کردند و امیدوارم در ورزشگاه‌های ما چنین صحبت‌هایی دیگر مطرح نشود.

******

باقری: فکر نمی‌کنم تا به حال تیمی ملوان را ۶تایی کرده باشد 

کریم باقری بعد از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران، گفت: تمام بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و نتیجه بسیار خوبی به دست آمد، فکر نمی‌کنم تا به حال ملوان از تیمی 6 گل دریافت کرده باشد، نتیجه بسیار خوبی بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، مربیان در مورد این پیروزی باید نظر بدهند.

وی افزود: با این پیروزی توقعات از پرسپولیس زیاد شد، بازیکنان باید شرایط خودشان را حفظ کنند و به خاطر هواداران نتایج خوبی را به دست بیاورند تا همه راضی باشند.

باقری در مورد اینکه آیا امکان دارد پرسپولیسی‌ها مغرور شوند، اظهار داشت:‌ فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد، بالاخره مربیان باید با بازیکنان صحبت کنند و اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد، ما تازه اول راه هستیم و باید تلاش کنیم تا در ادامه رقابت‌ها نتایج بهتری کسب کنیم.

******

علیرضا حقیقی: در ایران تنها برای پرسپولیس بازی می‌کنم 

علیرضا حقیقی در مورد پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ملوان گفت: پرسپولیس روز استثنایی و بسیار خوبی را داشت. فکر نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای را تیم کسب کند و بسیار خوشحال هستم. ملوان تیم بزرگی است و زدن 6 گل به این تیم کار بسیار سختی است. خوشحالم که پرسپولیس با این نتیجه هواداران را خوشحال به خانه فرستاد و به بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی در مورد شرایطش در تیم روبین‌کازان عنوان کرد: در حال حاضر در تیم روبین‌کازان حضور دارم و سه سال و دو ماه دیگر از مدت قراردادم باقی مانده‌ است. مطمئناً اگر بعد از پایان قراردادم در خارج به فعالیت‌ام ادامه ندادم، در ایران حتماً در پرسپولیس بازی خواهم کرد. 

******

پرسپولیس آتش زیر خاکستر بود/ مدعی اول قهرمانی در جام حذفی هستیم 

غلامرضا رضایی پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس برابر ملوان عنوان کرد: تشنه پیروزی در این دیدار بودیم و به خواسته خودمان هم رسیدیم اما باید تلاش کنیم تا این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: باید در دیدارهای آینده هم موفق باشیم، پرسپولیس مهره‌های بسیار خوبی دارد و شایسته پیروزی در هر دیداری است. این تازه 10 تا 20 درصد راه است و باید تلاش کنیم تا به صد درصد برسیم. ما مدعی اول قهرمانی در جام حذفی هستیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. این پیروزی آتش زیر خاکستر برای پرسپولیس بود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. 

******

شیرینی: ژوزه به خاطر تهیه مدرک به باشگاه آمد/ بر اساس کارکردش به او حقوق می‌دهیم 

سعید شیرینی درباره حضور مانوئل ژوزه در اردوی پرسپولیس عنوان کرد: ژوزه قرار بود سر تمرین بیاید، اگر چنین تصمیمی گرفته بود به ما اعلام می‌کرد تا شرایط را فراهم می‌کردیم. شاید با نگهبان هماهنگ نشده بود و به همین دلیل او اجازه حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد: مانوئل آدم خوبی است اما متاسفانه حرکاتی می‌کند که جالب نیست. او برای تهیه مدرک به اردوی پرسپولیس آمده بود وگرنه می‌توانست پیش از این با مسئولان هماهنگ کند. اینکه می‌آید در تمرین حاضر شود و به علت یک توقف پشت درب نگهبانی فیلمی تهیه می‌کند، کار درستی نیست.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرارداد ژوزه یادآور شد: حق مسلم باشگاه است که از حقوق خود دفاع کند. باشگاه نسبت به کارکرد او حقوقی را پرداخت خواهد کرد. تاکنون هم می‌دانم که به جاهای خوبی رسیده است و در آینده مشخص خواهد شد.

وی درباره اینکه ژوزه او را مافیای فوتبال دانسته‌، گفت: برای ژوزه احترام خاصی قائلم اما این مسائل تازگی ندارد همه مرا در مسائل مختلف مقصر می‌دانند. او هم این موضوع را یاد گرفته و همه چیز را گردن ما می‌اندازد. امیدوارم زمانی که این حرف را زده در حالت خوبی بوده باشد.

******

حسینی: باید پیروزی مقابل ملوان را فراموش کنیم و به فکر جبران باشیم 

سید جلال حسینی پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس برابر ملوان عنوان کرد:‌ ملوان در این دیدار مردانه بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در ادامه هم باید اینگونه عمل کنیم.

وی ادامه داد: خیلی زود باید این نتیجه را فراموش کنیم. کار سختی در جام حذفی داریم و باید برای دیدارهای آینده تلاش کنیم و نیم فصل اول به پرسپولیس شوکی وارد شد که باید در صدد جبران آن برآییم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده جام حذفی نیز موفق باشیم.

******

عابدزاده: امیدوارم بتوانم سال‌های سال به پرسپولیس خدمت کنم 

امیر عابدزاده پس از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس برابر ملوان و حضور خودش در جمع سرخ‌پوشان عنوان کرد: هواداران استقبال باشکوهی از من کردند، آنها در قلب من جای دارند. روزی به پرسپولیس آمدم که بهترین روزش بود و بازی بسیار خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: هیچگاه این بازی را فراموش نمی‌کنم، از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که مرا فراموش نکرده بودند. من پسر عابدزاده هستم و به آن افتخار می‌کنم و برای پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم روزهای خوبی در باشگاه پرسپولیس داشته باشم و سالیان سال در خدمت این باشگاه باشم. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 890
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,686
  • بازدید ماه : 5,686
  • بازدید سال : 248,853
  • بازدید کلی : 1,298,947
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا