loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 142 1391/08/07 نظرات (0)

ژست ميداوودي پشت دروازه نفت تهران كه دستش را زير چانه‌اش زده بود و زمين رفتن منوچهري را نگاه مي‌كرد تا مطمئن شود كه با پايان يافتن هر سه تعويض استقلال باز هم فرصت بازي به او نرسيده است، بيانگر ناراحتي او از وضعيتش بود. ميداوودي كه در بازي پنجشنبه استقلال روي نيمكت نشسته بود و در طول بازي هم فرصت به ميدان رفتن را به دست نياورد با رفتارهايي توجه نمايندگان رسانه‌ها را به خود جلب كرد.

ژست ميداوودي پشت دروازه نفت تهران كه دستش را زير چانه‌اش زده بود و زمين رفتن منوچهري را نگاه مي‌كرد تا مطمئن شود كه با پايان يافتن هر سه تعويض استقلال باز هم فرصت بازي به او نرسيده است، بيانگر ناراحتي او از وضعيتش بود. ميداوودي كه در بازي پنجشنبه استقلال روي نيمكت نشسته بود و در طول بازي هم فرصت به ميدان رفتن را به دست نياورد با رفتارهايي توجه نمايندگان رسانه‌ها را به خود جلب كرد.

بازي صبا و رختكن تبريز

ميلاد ميداوودي در تبريز از ابتدا در تركيب ثابت به ميدان رفت اما شنيده شد وقتي تيم به رختكن رفت و شنيد كه قرار است در همان نيمه تعويض شود لب به گله‌گذاري گشود و اعتراض خود به بيرون رفتنش از تركيب را بيان كرد. رفتاري كه از همان تبريز به اطلاع قلعه‌نويي كه در تهران در خانه‌اش نشسته بود، رسيد و او هم كه به چشم اين رفتارها را نديده بود در تمرين استقلال گفت: «من كه چيزي نديدم اما اگر چنين رفتاري از ميلاد سر زده باشد اجازه تمرين كردن به او نمي‌دهم.» با اين همه ميداوودي كه اين رفتارها را از بازي با صباي قم شروع كرده و با خروج بدون خداحافظي‌اش از رختكن گرچه چند ساعت ذهن امير را به خود مشغول كرده بود اما صبح فرداي آن روز مصاحبه‌اي انجام داد كه مشخص كند با كسي قهر نيست اما او در تبريز حركات تازه‌اي كرد و در بازي پنجشنبه هم كه...

گرم كرد و سرد شد

ميلاد از اوايل نيمه دوم به همراه ديگر نيمكت‌نشينان استقلال به پشت دروازه نفت رفت تا خودش را گرم كند كه شايد به زمين برود اما اين فرصت هرگز نصيبش نشد و منوچهري آخرين تعويض استقلال لقب گرفت و او فقط به بازي زل زد تا سوت پايان بازي به صدا درآيد.

غرغرهاي ميداوودي

ميلاد ميداوودي تا پيش از به صدا درآمدن سوت پايان بازي ساكت بود اما وقتي بازي تمام شد در حالي كه از جهت مخالف نيمكت (در خلاف جهت مسير خروج كادر فني از نيمكت) به سمت رختكن در حركت بود زير لب حرف‌هايي زد كه افراد نزديك به آن منطقه مي‌گويند او با خودش اين جملات را زمزمه مي‌كرد كه «تو (قلعه‌نويي) كه مرا نمي‌خواستي از اول اجازه مي‌دادي به يك تيم ديگر بروم و بازي كنم...» اين جملات ظاهرا چون از سوي برخي خبرنگاران شنيده شده آنها را به اين رفتار حساس كرد تا دنبال چرايي آن باشند.

سكوت در رختكن

ميداوودي گرچه با اين حال و هوا به رختكن برگشت اما اين‌بار ديگر ساكش را برنداشت تا به سرعت آن مكان را ترك كند و در حالي كه امير قلعه‌نويي آرام‌آرام (با عصا) به سمت رختكن حركت مي‌كرد وقتي وارد آن شد و به همه خسته نباشيد گفت ميلاد هيچ رفتار غيرعادي از خود بروز نداد و آرام‌آرام وسايلش را جمع كرد و با ساير نفرات از رختكن خارج شد و با هيچ رسانه‌اي هم حرف نزد.

ميلاد را ساكت كردند

سكوت ميداوودي البته كمي غيرعادي بود و پس از اصرار خبرنگاران مشخص شد كه از او خواسته شده تا با كسي حرف نزند. محمد سررشته‌داري‌، مدير رسانه‌اي استقلال در اين‌باره به «گل» گفت: «من خودم ميلاد را به رختكن آوردم و او هيچ صحبتي با قلعه‌نويي نداشت. او ناراحت بود و من او را آرام كردم و گفتم فعلا صحبتي نكند.»

شايعه فرياد در رختكن

اين مطالب در شرايطي عنوان مي‌شد كه برخي از حاضران در راهروهاي مياني تونل رختكن از شنيدن داد و فريادهاي ميلاد در درون رختكن خبر مي‌دادند و معتقد بودند اين بازيكن به محض ورود به رختكن و تا پيش از رسيدن قلعه‌نويي به آن مكان نسبت به شرايطش لب به اعتراض گشوده و حرف‌هايش را با بازيكنان در ميان گذاشته است و تا حدي هم كام شيرين بازيكنان پس از بردشان را تلخ كرده بود. البته اين شايعه از سوي مسوولان تيم استقلال هرگز تاييد نشد. آنچنان كه سررشته‌داري در اين‌باره گفت: «نمي‌دانم منظور چيست. ميداوودي بازيكن بسيار باشخصيتي است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,066
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,066
  • بازدید ماه : 8,185
  • بازدید سال : 251,352
  • بازدید کلی : 1,301,446
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا