loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 163 1392/05/03 نظرات (0)

در طول تاریخ لیگ بر‌تر تنها تیم سپاهان در فصل نهم بود که با وجود باخت مقابل استقلال تهران در پایان فصل به مقام قهرمانی رسید

بر خلاف تصور اولیه بسیاری که فکر می‌کنند نتایج هفته اول چندان اهمیتی ندارد و در صورت عدم نتیجه گیری، تیم‌ها چیز خاصی از دست نمی‌دهند، نتایج گذشته لیگ بر‌تر نشان داده که در همین هفته عیار تیم‌ها مشخص می‌شوند. در طول تاریخ لیگ بر‌تر تنها تیم سپاهان در فصل نهم بود که با وجود باخت مقابل استقلال تهران در پایان فصل به مقام قهرمانی رسید. اما در بسیاری از بازی‌های هفته اول لیگ ایران نتایج جالبی رقم خورده که مشخص می‌کند که نیک بختی، بدشانسی و یا بحران از‌‌ همان بهارش پیداست.

 

 ***

 - در سال ۷۹و در آخرین فصل قبل لیگ آزادگان، پرسپولیس بعد از دو قهرمانی متوالی در اولین هفته فصل جدید مقابل سایپا به زحمت به تساوی ۲بر۲ رسید. در طرف مقابل استقلال با هت تریک علی سامره ۴بر۱ پیروز شد تا همه بدانند که استقلال مدل جدید که هاشمی نسب را هم خریده بود قوی‌تر از پرسپولیس است.

 

- در فصل اول لیگ بر‌تر هم پرسپولیس و استقلال به زحمت مقابل فولاد و برق به تساوی رسیدند و مشخص شد که این دو تیم درطول فصل در بهترین حالت تنها یک برتری نسبی بر حریفان خواهند داشت. این چنین هم شد و دو تیم در شرایطی تقریبا مساوی و با نتایج ضعیف یک بر صفر رقیبان خود را از پیش رو برداشتند که در ‌‌نهایت پرسپولیس قهرمان شد.

 - در فصل دوم لیگ حرفه‌ای سپاهان با ۴ گل نفت را مغلوب کرد تا نشان دهد رقیبی جدی برای تیم‌های دیگر است و سرانجام قهرمان شد. استقلال هفته اول برد، ولی دو هفته بعد را با باخت پشت سر گذاشت تا در ‌‌نهایت نهم شود.

 

- تیم پاس قهرمان فصل سوم هم در این فصل با بازی زیبا مقابل استقلال و تساوی ۲بر۲ با این تیم و ۴ پیروزی بعدی در هفته‌های بعد از‌‌ همان اول اسبش را برای قهرمانی زین کرد. پرسپولیس با برد ۸بر ۲ مقابل پگاه عالی شروع کرد، اما از هفته چهارم به بعد شکست‌های خود را شروع کرد تا از معدود تیم‌هایی باشد که با وجود شروع خوب پایانی بد را تجریه می‌کند.

 - در فصل چهارم فولاد که در ‌‌نهایت قهرمان شد ۳بر۱ پرسپولیس را مغلوب کرد و اقتدار خودش را نشان داد.

 - در فصل پنجم استقلال قهرمان فصل ۴بر ۱ صبا را شکست داد و از‌‌ همان هفته اول خط و نشان خود را برای دیگران کشید. از آن طرف پرسپولیس مقابل سپاسی یک بازی انتقاد آمیز را پشت سر گذاشت و ۲ بر۲ به تساوی رسید. بازی‌های ضعیف شاگردان پروین از‌‌ همان هفته‌های اول مشخص بود. به طوری که در هفته دوم با سایپا به تساوی رسید و بعد از شموشک شکست خورد.

 - در فصل ششم سایپا با دو پیروزی ابتدای فصل آغاز کرد وآخر فصل قهرمان شد. پرسپولیس دنیزلی بازی خوبی با ابومسلم انجام داد، ولی در ‌‌نهایت ۴بر ۳ شکست خورد. همین بازی‌های زیبا و عدم نتیجه گیری در خیلی از بازی‌های طول فصل رعایت شد. استقلال هم با گل به خودی بازیکن حریف پیروز شد. در طول فصل ششم استقلال مرفاوی خیلی از بازی‌ها را در دقایق انتهایی به پایان برد.

 - در فصل هفتم پرسپولیس با درخشش محسن خلیلی ۳بر۲ در آبادان نفت را برد تا همه به پرسپولیس قطبی و گلزنی خلیلی امیدوار بشوند. تیم دوم سپاهان نیز با ۳ پیروزی متوالی کار خود را آغاز کرد تا رقیب جدی پرسپولیس باشد.

 - در فصل هشتم استقلال قلعه نوعی در هفته اول ابومسلم را را با دو گل شکست داد. ذوب اهن تیم نائب قهرمان هم با سه برد متوالی فصل را شروع کرد. پرسپولیس هم یک برد انتقادی را مقابل سایپا انجام داد. روالی که در طول فصل بار‌ها تکرار شد.

 - در فصل نهم تیم قهرمان فصل یعنی سپاهان در‌‌ همان هفته اول مقابل استقلال تهران باخت. هرچند هفته با بعد با ۳ گل به مس کرمان جبران کرد. پرسپولیس هم یک تساوی پر گل مقابل مس به دست آورد.

 - سپاهان قلعه نوعی در فصل دهم هم خوب شروع نکرد و تنها یک تساوی بدست آورد. قلعه نوعی مربی نشان داده که فصل را بد شروع می‌کند و خوب تمام می‌کند. بر خلاف او دایی قرار دارد که خوب شروع می‌کند و بد تمام می‌کند. در همین فصل پرسپولیس علی دایی در هفته اول تراکتور را شکست داد و از نیم فصل دوم باخت‌های متوالی خود را شروع کرد.

 - در فصل یازدهم هواداران پرسپولیس‌‌ همان هفته اول حمید استیلی را به خاطر بازی ضعیف مقابل ملوان مورد شماتت قرار دادند و این شعار‌ها در تمام وقتی او حضور داشت ادامه پیدا کرد. سپاهان و استقلال نیز در اصفهان به تساوی رسیدند. سپاهان بازهم خوب شروع نکرد. ولی با امدن کرانچار قهرمان شد.

 - در فصل گذشته هم در‌‌ همان هفته‌های اول مشخص بود که پرسپولیس بر خلاف ادعاهای قبل فصل با تیم شدن فاصله زیاد دارد. آن‌ها نفت را بردند. ولی مقابل گهرو سپاسی متوقف شدند. استقلال هم با برد خفیف یک بر صفر مقابل آلومینیوم فصل را شروع کرد و این بردهای خفیف در طول فصل ادامه داشت تا قهرمان بشوند.

 - حالا فصل جدید نتایج هفته اول چه چیزی را نشان خواهد داد؟

به قلم : سامان بدر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 807
  • بازدید ماه : 7,926
  • بازدید سال : 251,093
  • بازدید کلی : 1,301,187
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا