loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 999 1392/02/09 نظرات (0)

4 ماه قبل بود که از باشگاه استقلال خبر می رسید ممکن است وحید طالب لو در نیم فصل به این تیم برگردد. اما تنها این خبر نبود که خشم رحمتی را بر انگیخت...

دوباشگاه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز خواهان به خدمت گرفتن سید مهدی رحمتی شده اند. ماجرای رفتن رحمتی به سپاهان به نیم فصل دوازدهم برمی گردد. جایی که سپاهانی ها برای تقویت پست دروزاه بانی خود دست روی دروازه بان استقلال گذاشته بودند. اگرچه سپاهانی ها شهاب گردان را از پرسپولیس گرفتند اما به دلایلی هنوز این باشگاه خواهان جذب مهدی رحمتی است و همچنان پیغام و پسغام هایی میان این دو رد و بدل می شود که حتی خوروش نیز از موضوع با اطلاع است. تراکتوری ها نیز یک ماهی هست برای جذب رحتمی به او پیشنهاد داده اند. رقمی که تراکتوری ها پیشنهاد کرده اند حدود 2 میلیار تومان است که اساسا مشخص نیست این باشگاه بر چه مبنایی چنین پیشنهادی را به دروازه بان استقلال داده است. تراکتوری ها هم برای تقویت پست دروازه بانی خود به دنبال رحمتی هستند اما پرسشی که این روزها ذهن هواداران استقلال را احاطه کرده این است که بدانند اساسا چرا رحمتی زمزمه جدایی از استقلال سر داده است؟ رحمتی حتی در صفحه اجتماعی خود به این مضوع اشاره کرده است هر چند که یک روز بعد باشگاه استقلال مدعی شد اساسا رحمتی صفحه اجتماعی ندارد اما واقعیت این است که رحمتی مانند تمام بازیکنان فوتبال ایران دارای صفحه اجتماعی است وگاهی در آن مطالبی را عنوان می کند. اما علت ناراحتی رحمتی بر می گردد به اتفاقاتی که در طول فصل برای این بازیکن رخ داد. حدود 4 ماه قبل بود که از باشگاه استقلال خبر می رسید ممکن است وحید طالب لو در نیم فصل به این تیم برگردد. اما تنها این خبر نبود که خشم رحمتی را بر انگیخت. دروازه بان استقلال در یکی از روزهای همان اثنا پی می برد که طالب لو ویکی از مسئولان تاثیر گذار باشگاه استقلال حول همین محور با هم گفت و گو کرده اند که رحمتی با شنیدن این موضوع به شدت ناراحت می شود. آن روزها استقلال لیام ردی را هم از دست داده بود و استقلال نیاز داشت دروازه بان دیگری را روی نیمکت داشته باشد تا در صورت لزوم از آن بهره بگیرد. البته در نهایت وقتی مسئولان باشگاه استقلال متوجه شدند رحمتی دوست ندارد با طالب لو یک جا کار کند پروژه بازگرداندن طالب لو را منتفی کردند. موضوع به قدر جدی بود که حتی امیر قلعه نویی می رفت تا با بازگشت طالب لو موافقت کند. اما مسئله آزار دهنده دوم چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید سری زد به بخش مالی باشگاه استقلال! رحمتی تا به امروز مبلغ بسیاری از قرارداد خود را نگرفته است که این مسئله اورا ناراحت کرده. ظاهرا رحمتی ابتدای فصل با مسئولان باشگاه استقلال شرط کرده بود باید تا قبل از آغاز سال جدید تمام پولی که با باشگاه توافق کرده را بگیرد اما از طرف باشگاه فقط 65 درصد از قرارداد وی پرداخت شده است که این موضوع طی هفته های اخیر باعث آزار رحمتی بوده و او در محافل خصوصی نسبت به این اتفاقات اعتراض داشته است. این شرایط و پیشنهاد هایی که به رحمتی می رسد سبب شده شایعه جدایی او هر روز قوت بگیرد اما آیا به واقع رحمتی از استقلال خواهد رفت؟ در شرایط فعلی که او بهترین دروازه بان فوتبال ایران محسوب می شود خیلی بعید است که استقلال به سادگی با جدایی رحمتی موافقت کند به خصوص اینکه خود قلعه نویی هم قرار است در این تیم بماند. شخصی نزدیک به علی فتح الله زاده می گفت او را به هر قیمتی که شده حفظ می کنند!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,514
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 8,633
  • بازدید سال : 251,800
  • بازدید کلی : 1,301,894
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا