loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 79 1391/07/03 نظرات (0)

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در جریان جمع‌آوری نامه برای برکناری‌اش نیست و از این موضوع احساس ناراحتی هم نمی‌کند.علی کفاشیان پس از پیروزی 4 بر یک تیم ملی نوجوانان ایران برابر یمن در مورد شرایط تیم کشورمان گفت: ایران رفته رفته بهتر می‌شود و خوشبختانه امروز هم بازی را بردیم و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی در مورد میزبانی ایران و اینکه آیا همکاری شده است اظهار داشت: اینها مواردی است که بعد از مسابقات در آن مفصل صحبت می‌کنم. برای این مسابقات باید کارهایی می‌شد که در اجلاس سران صورت می‌گرفت، ظاهرا در آن موارد همه همکاری می‌کنند اما در چنین میزبانی‌هایی هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد و ما باید تنها برای آن تلاش کنیم.

کفاشیان افزود: سه ماه است به طور مداوم تلاش می‌کنیم. این میزبانی‌‌ها در آینده فوتبال و رشد تیم ملی ما تأثیرگذار است. شاید به همین خاطر است که نتوانستیم رشد کنیم چون تا به حال میزبانی نگرفتیم. از این به بعد می‌خواهیم تمام میزبانی‌ها را بگیریم. برای فوتسال، فوتبال، فوتبال ساحلی، رقابت‌های زیر 14 و 16 سال تمام تلاشم را می‌کنم که میزبانی‌ها را بگیرم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شایعاتی که درباره بازی دوستانه تیم ملی با مصر شنیده می‌شود عنوان کرد: این مسئله فقط در حد شایعه است. زمان‌های متفاوتی را اعلام می‌کنند اما ما آن موقع با کره جنوبی بازی داریم و نمی‌توانیم بازی کنیم.

کفاشیان در مورد جمع کردن نامه برای برکناری او از ریاست فدراسیون گفت: در جریان این مسئله نیستم و از این موضوع ناراحت هم نیستم.

وی در مورد پخش نشدن رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا از سوی صدا و سیما تصریح کرد: حتما سیاست این است که بازی‌ها را پخش نکنند. بازی‌ها در کشورهای دیگر پخش می‌شود و افرادی که در ایران هستند و از کشورهای خارجی آمدند به ما می‌گویند مسابقات در خارج از ایران پخش می‌شود اما چرا اینجا نشان نمی‌دهد؟ حتما سیاست صدا و سیما این است که پخش فوتبال را در سطح سایر رشته‌ها بیاورد و فوتبال و سایر رشته‌ها را به یک اندازه پخش کند.

کفاشیان در مورد مجمع فدراسیون فوتبال و تشکیل آن تصریح کرد: مجمع دستورالعمل‌های خاص خودش را دارد و قرار است در مهرماه تشکیل شود. امروز جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار کردیم. ابتدا باید گزارش‌های مالی سازمان لیگ مشخص شود و همچنین در مواردی که با کمبود رو به رو هستیم انتخابات برگزار کنیم و سپس مجمع را هم برگزار می‌کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه وضعیت استادیوم‌های میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خوب است یا خیر گفت: تمام تلاشمان را انجام دادیم و در 95درصد مشکلات هزینه کردیم اما درست کردن رختکن، نور و اسکوبورد وظیفه ما نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: درست کردن وضعیت استادیوم‌ها، هم در گرفتن امتیاز برای لیگ قهرمانان مؤثر است و هم باعث می‌شود میزبانی را به ما بدهند. در سایر کشورها دو سه ورزشگاه خوب دارند و با همان‌ها میزبانی می‌گیرند اما ما استادیوم‌های زیادی داریم که خیلی از آنها شرایط مطلوب ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر مسئولیت حفظ و نگهداری ورزشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال داده شود شما می‌توانید این کار را به نحو احسن انجام دهید گفت: این کار وظیفه ما نیست. شرکت‌های دیگر و باشگاه‌ها باید بیایند و این کار را انجام دهند. پارک‌های قشنگ می‌سازیم و اگر این کار را برای ساخت استادیومها انجام دهیم بسیار خوب است چرا که ورزش در نشاط جامعه مؤثر است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا سازمان توسعه و تجهیز خوب عمل نمی‌کند اظهار داشت: نگفتم که خوب نبوده است. اصلا وظیفه سازمان توسعه و تجهیز نگهداری از استادیوم‌ها نیست. من خودم در هیئت مدیره سازمان توسعه و تجهیز بوده‌ام. آنها مجموعه‌هایی را می‌سازند و تحویل ارگان‌ها می‌دهند. متأسفانه استادیوم اکباتان و دستگردی که میزبان بازی‌های نوجوانان آسیا هستند هم زیرنظر وزارت ورزش نیست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 2,086
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,086
  • بازدید ماه : 9,205
  • بازدید سال : 252,372
  • بازدید کلی : 1,302,466
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا