loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 123 1392/01/28 نظرات (0)
خبر خداحافظی علی کریمی از دنیای بازیگری دیروز از طریق چند سایت خبری منتشر شد. در حالی که هواداران پرسپولیس نگران وضعیت جسمانی و آسیب‌دیدگی علی کریمی هستند، شایعه خداحافظی جادوگر از مستطیل سبز به شدت آنها را نگران کرد.


 

علی کریمی در ابتدای فصل به دلیل مشکلاتش با مانوئل خوزه از این تیم اخراج شد و به همین دلیل چند بازی را از دست داد. اما پس از برکناری خوزه و روی کار آمدن یحیی گل‌محمدی، جادوگر در چند مرحله دچار آسیب‌دیدگی شد و به دلیل تشخیص اشتباه پزشکان پرسپولیس، کریمی با بدشانسی از میادین دور ماند.
بدشانسی‌های علی کریمی در فصل ۹۲-۹۱ وقتی کامل شد که تیم ملی هم در مسیر رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی دچار نوسانات و مشکلات زیادی شد و جادوگر هم به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست همراه این تیم باشد. هرچند کارلوس کرش به علی کریمی گفته بود که جادوگر جزو مسافران برزیل است ولی با بیشتر شدن اما و اگرها و کمرنگ‌تر شدن شانس تیم‌ملی برای صعود به جام‌جهانی برزیل، کریمی نیز با نگرانی بیشتری به آینده‌اش در مستطیل سبز فکر کرد و حتی بارها دچار تردید در مورد ماجرای خداحافظی‌اش شد.

طبق گزارش سایت‌هایی که خبر خداحافظی کریمی را منتشر کرده‌اند، یک عامل برای منصرف شدن جادوگر وجود دارد. این افراد معتقدند که اگر تیم‌ملی به جام‌جهانی برود، جادوگر به خداحافظی فکر نمی‌کند و به کارش در مستطیل سبز ادامه می‌دهد. می‌گویند تنها عامل بازدارنده‌ای که باعث می‌شود کریمی در پایان فصل از فوتبال خداحافظی نکند راهیابی تیم‌ملی به جام‌جهانی است و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، خداحافظی او از میادین فوتبال قطعی است.

هرچند که سایت موردنظر این اخبار را براساس شنیده‌هایش از سوی نزدیکان علی کریمی منتشر می‌کند ولی جادوگر فعلا چنین تصمیمی ندارد و هیچ صحبتی نیز در این مورد انجام نداده است. البته این پایان ماجرا نیست چون طبق صحبت‌هایی که در بعضی از سایت‌ها در مورد کریمی می‌شود، آنها اعلام کرده‌اند جادوگر قصد دارد پس از بازی فینال جام‌حذفی علیه مسوولان باشگاه مصاحبه تندی انجام دهد که این نیز از سوی کریمی تکذیب شد.

جادوگر که هنوز در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس یا مستطیل سبز صحبتی نکرده، فعلا فقط به پرسپولیس و قهرمانی در جام‌حذفی فکر می‌کند:«هنوز هیچ تصمیمی برای آخر فصل نگرفته‌ام و نمی‌دانم که چطور بعضی‌ها به این راحتی در مورد خداحافظی من از فوتبال صحبت می‌کنند. من فعلا در خدمت پرسپولیس هستم. پرسپولیس تیم محبوب من است و با جان و دل در خدمت این تیم هستم. متاسفانه پرسپولیس در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و به همین دلیل ما باید تلاش کنیم تا به امید خدا با قهرمانی در جام‌حذفی دل مردم و هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.»

کریمی همچنان دلش با تیم‌ملی است:«تیم‌ملی برای رسیدن به جام‌جهانی راه سختی را پیش‌رو دارد اما بچه‌های ما نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند. این مدت که فرصت‌ها از دست رفته است و حالا شرایط سختی برای تیم‌ملی به وجود آمده ولی باید به خاطر مردم با قدرت به میدان برویم و ان‌شاءا… به جام‌جهانی صعود کنیم. من هم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌ملی هستم و هر موقع لازم باشد در اختیار کرش هستم.»جادوگر که فعلا تمام حواس و تمرکزش معطوف پرسپولیس و بازی فینال جام حذفی است ترجیح می‌دهد تا در مورد شایعات و حرف و حدیث‌ها صحبتی نکند، ولی آن‌طور که از نزدیکان او می‌شنویم، جادوگر فعلا تصمیمی مبنی بر خداحافظی از فوتبال نگرفته و ترجیح می‌دهد با توجه به اصرار هوادارانش به کارش در مستطیل سبز ادامه دهد. شرایط خاص و زندگی حرفه‌ای کریمی در کنار انگیزه تمام‌نشدنی جادوگر از جمله فاکتورهایی هستند که می‌توانند فوتبال ایران را به خاطر حضور جادوگر جذاب نگه دارند.

منبع خبر: سیداحسان هاشمی – روزنامه گل – ۱۳۹۲/۱/۲۸



 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,339
  • بازدید ماه : 5,339
  • بازدید سال : 248,506
  • بازدید کلی : 1,298,600
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا