loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 170 1391/09/16 نظرات (0)

خبر کوتاه اما هیجان برانگیز بود:«مصطفی دنیزلی از نیم فصل دوم لیگ دوازدهم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت!»...

انتشار این خبر در برخی محافل خبری یک روز پس از شکست پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز موجی از گمانه زنی‌های جدید را در خصوص سرنوشت کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به راه انداخت.
حامیان مربی پیشین پرسپولیس با استقبال از این خبر، ورود تکراری وی به جمع کادر فنی پرسپولیس را یک اتفاق مثبت و رو به جلو تفسیر کردند اما مخالفان این مربی ترک تبار اعلام کردند اگر قرار به تغییر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس است باید یک مربی موفق در تیم مشغول به کار شود، این افراد مدعی بودند دنیزلی گزینه ایده‌آلی برای پرسپولیس نیست!
جنجال بر سر بازگشت مصطفی دنیزلی خارج از باشگاه پرسپولیس در محافل خبری به شکل قابل توجهی افزایش یافت اما مدیران باشگاه بدون تأیید یا تکذیب این ماجرا نظاره گر جنجال به وجود آمده بودند تا ابهاماتی در این خصوص به وجود آید. در این میان هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هم بیکار ننشستند و با فعالیت در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند تا بحث بازگشت پیرمرد ترک به یکی از مباحث خبرساز روز تبدیل شود.
اما در این میان سؤال کلیدی این بود که آیا ماجرای بازگشت مصطفی دنیزلی به تهران واقعیت دارد یا این که این خبر یک شایعه است. وقتی برای پیدا کردن پاسخ این پرسش به اتفاقات روی داده در باشگاه پرسپولیس نگاه می‌اندازیم در می‌یابیم که قرار نیست دنیزلی به تهران برگردد چون نه مدیران باشگاه پرسپولیس خواهان حضور مجدد وی در تهران هستند نه مصطفی دنیزلی تصمیمی برای ادامه مربیگری در لیگ ایران دارد.
با روشن شدن این ماجرا این سؤال به وجود می‌آید که چرا این خبر به صورت ناگهانی در محافل خبری منتشر شد. منابع خبری در این خصوص می گویند همه چیز از ملاقات مخفیانه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سرمربی پیشین این باشگاه در ترکیه آغاز شد. گفته می‌شود محمد رویانیان پس از اتمام دیدارهای هفته سیزدهم تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند تا به همراه معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با این مربی در استانبول ملاقات کند.
هدف رویانیان از سفر به ترکیه یک چیز بود«پول». مدیرعامل پرسپولیس برای آن که سرنوشت باقیمانده رقم قرارداد مصطفی دنیزلی را روشن کند به ترکیه سفر کرد تا ضمن ملاقات با این مربی وضعیت پرداخت باقیمانده پول باشگاه پرسپولیس از سوی دنیزلی را بررسی کند.
بر اساس اخبار نیمه رسمی گفته می‌شود در این نشست دنیزلی تمام شروط رویانیان را پذیرفته و تاکید کرده پول پرسپولیس را به حساب باشگاه بازمی گرداند تا آقای مدیرعامل به همراه دیگر نزدیکانش با چهره‌ای بشاش به تهران برگردد. این خبر بنا به دلایلی خاص از سوی نزدیکان باشگاه پرسپولیس منتشر نشد تا چند روز پیش که یکی از نزدیکان باشگاه در محفلی به صورت تصادفی این ماجرا را مطرح کرد که پس از طرح این موضوع از سوی این مقام مسؤول رسانه‌های گروهی اقدام به گمانه زنی در این باره کردند و مدعی شدند دنیزلی به جای ژوزه به تهران برمی‌گردد.
رسانه‌های خبری در گمانه زنی خود مدعی شدند دنیزلی و رویانیان به توافق رسیده اند که دنیزلی در نیم فصل دوم هدایت پرسپولیس را در اختیار گیرد تا به جای بازگشت پول، پرسپولیس را از بحران فعلی نجات دهد اما این مقام مسؤول در باشگاه پرسپولیس با رد این مساله گفت:« ماجرای بازگشت دنیزلی به هیچ وجه صحت ندارد، ملاقات چند هفته پیش بابت بدهی دنیزلی به باشگاه پرسپولیس بوده است اما برخی رسانه‌ها با ملاک قراردادن این نشست مدعی شدند که دنیزلی قراراست به تهران برگردد در صورتی که چنین چیزی واقعیت ندارد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 7,301
  • بازدید سال : 250,468
  • بازدید کلی : 1,300,562
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا