loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 207 1391/12/25 نظرات (0)

خواهشا اینقدر تیمتان را برای ما بزرگ نکنید. اینقدر بازی در رشت را برای بازیکنان ما ترسناک جلوه ندهید. لطفا جنگ روانی راه نیندازید چرا سعی دارید بازی در رشت را برای پرسپولیسی ها سخت، و بردن در آن را غیرممکن جلوه دهید؟

امیر عابدینی می گوید اگر پرسپولیس هزینه های بازی را بدهد و پول خوبی به داماش برسد بازی پرسپولیس داماش را در آزادی برگزار می کند.
۱- عابدینی سه روز پیش و بلافاصله بعد از قرعه کشی و مشخص شدن میزبانی رشتی ها مصاحبه می کند و می گوید تیمش با این قرعه ۵۰ درصد راه فینال را رفته است و مطمئنا با استقلال فینال را برگزار می کند. سوال ما اینست که عابدینی چطور بهمین راحتی ۵۰ درصد پیروزیش را به پرسپولیسی ها تقدیم می کند؟ قبل از قرعه کشی هم دلیل حضور شخص خودش را در مراسم قرعه کشی تعیین میزبان اینگونه بیان می کند که “من به فدراسیون می‌روم چون دوستان نظامی هستند و شلوغ می‌کنند که میزبانی را برای خودشان بگیرند.” آقای عابدینی حال چطور شده که حاضر شده اید میزبانی را بهمین راحتی به دوستان نظامی تقدیم کنید؟ مگر همین دوستان نظامی نمی خواستند شلوغ کنند و میزبانی بگیرند؟ این با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن عابدینی را چگونه توجیه کنیم؟ می گویند که پول هزینه های برگزاری بازی را نداریم. مگر هزینه های یک بازی چقدر می شود که باشگاه لیگ برتری داماش از عهده آن برنمی آید؟ آیا توقع دارید ما باور کنیم که هزینه انجام یک بازی را ندارید؟
۲- “ما مشکلات مالی زیادی داریم ، و اگر پرسپولیسی ها پول خوبی به داماش بدهند بازی در تهران برگزار می شود” آقای عابدینی خوب به این حرف هایتان دقت کنید. فکر نمی کنید اینها همه سناریویی باشد برای فشار آوردن به مالک باشگاه داماش؟ شاید میخواهید از پرسپولیس بعنوان اهرم فشاری استفاده کنید تا مالک باشگاه به خود بیاید و به تعهدات مالی در قبال بازیکنان و تیم عمل کند…
۳- بر فرض که همه فرضیات ما اشتباه باشد و شما بدون هیچ غرض و نیتی می خواهید با دریافت هزینه های بازی، بازی را در تهران برگزار کنید حال جواب تیم داماش، مالک باشگاه، کادر فنی و مردم رشت را چه می دهید؟ اگر در تهران باختید سیل انتقادات از شما را چگونه پاسخ می دهید؟ برای ما کمی عجیب است عابدینی با سالها سابقه در فوتبال و مدیر باهوش فوتبالی این روز را پیش بینی نکرده باشد و بدون توجه به عواقب آن کاری کند. باز هم اصرار دارید باور کنیم؟
اگر در تهران باختید همه نمی گویند سردار ” نظامی” است و با تبانی همه چیز را درست کرده؟ آیا همه از قدرت سیاسی و لابی سردار نمی گویند؟ هنوز که هیچ اقدام غیرفوتبالی از مدیرعامل پرسپولیس سر نزده شما او را به نظامی بودن و دست بردن در قرعه کشی محکوم می کنید و حاضرید شخصا به فدراسیون بیایید تا اجازه ندهید آقای نظامی دستی در قرعه کشی ببرد حال توقع دارید سایرین درباره برگشت میزبانی از رشت به تهران چه بگویند؟ آیا آنها هم مثل شما سردار را به نظامی بودن و تبانی محکوم نمی کنند؟ خود شما بعد از باخت در تهران چه می گویید؟ شاید بخواهید توپ را به زمین سردار فرستاده و بگویید تیم هایی که پول دارند و قدرت دارند همه چیز را میگیرند .. بعید است؟
۴- نه آقای عابدینی. ما عطای پیشنهاد شما را به لقایش میبخشیم. خواهشا اینقدر تیمتان را برای ما بزرگ نکنید. اینقدر بازی در رشت را برای بازیکنان ما ترسناک جلوه ندهید. سعی نکنید تمرکز بازیکنان و مربی ما را بهم بزنید. لطفا جنگ روانی راه نیندازید چرا سعی دارید بازی در رشت را برای پرسپولیسی ها سخت، و بردن در آن را غیرممکن جلوه دهید؟ “راه شکست دادن پرسپولیس را بلدیم” ، بسیار خب، بیایید و جوانمردانه بازی کنید و ببرید. اگر تیم شما مستحق حضور در فینال است و هیچ حریفی جلودارش نیست (طبق تعریف های خودتان) پس بدون راه انداختن جنگ روانی ببرید و به فینال بروید ما هم اصلا نمی پرسیم اگر راهش را بلد بودید چرا در بازی هفته پنجم و با وجود خوب بازی نکردن پرسپولیس باختید. آقای عابدینی با این حرف های شما تیم ما کوچک نمی شود و نمی توانید بازیکنان ما را از مسابقه با تیمتان بترسانید فقط انگیزه آنها را برای بردن بیشتر می کنید. همین بازیکنان در اصفهان توانستند ذوب آهن با آن همه بازیکن سرشناس را شکست دهند چه برسد به تیم شما که اکنون کادر فنی مشخصی هم ندارد. برای شما احترام قائلیم اما بگذارید همه چیز به روال خودش پیش برود، ما هم تضمین می کنیم که میتوانیم با این بازیکنان باانگیزه داماش را در رشت شکست بدهیم ..چیزی که گل محمدی هم به آن اشاره کرده است.

هوادار سرخ 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 601
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 601
  • بازدید ماه : 7,720
  • بازدید سال : 250,887
  • بازدید کلی : 1,300,981
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا