loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 127 1391/12/21 نظرات (0)

بسیاری از فوتبالیست‌ها مراقب دخل و خرج‌شان نیستند و همین در دوران بازنشستگی برای‌شان دردسرساز می‌شود

فوتبالیست عزیز

اجازه بدهید صحبت هایم را با یک داستان شروع کنم. یکی از موکلان فوتبالی ما برای مان تعریف کرد که یکی از هم تیمی هایش، وقتی متوجه شد که همه بازیکنان تیم در خانه شان استخر دارند، تصمیم گرفت که او هم یک استخر در خانه اش بسازد. او از هیچ هزینه ای دریغ نکرد. او 7 نفر را برای اجرای این پروژه استخدام کرد و بسیار علاقه مند بود تا نتیجه را هرچه زودتر به دوستانش نشان بدهد. بازخوردها خیلی مثبت بود و او هم بسیار خوشحال...تا اینکه چند نفر از دوستانش گفتند که آنها کار مشابهی را با یک دهم این مبلغ انجام داده اند. حالا آن هم تیمی نه تنها هزینه هنگفتی کرده، بلکه دیگر علاقه ای به شنا کردن ندارد.

چه قصد تغییراتی در خانه تان داشته باشید یا خیر، اینکه مراقب دخل و خرج تان باشید، بسیار مهم است و در دراز مدت، تاثیر قابل توجهی در سبک زندگی تان خواهد داشت. توصیه های زیر به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر از پول های تان استفاده کنید.


یک بودجه برای خود در نظر بگیرید و به آن پایبند باشید

واقعیتی که برای بسیاری از بازیکنان پذیرفتن آن دشوار است، این است که چیزی که رفته را نمی توان برگرداند. مثلا همه فوتبالیست ها نمی توانند امیدوار باشند که در سال های بازنشستگی به عنوان کارشناس تلویزیونی مشغول به فعالیت شوند.

میانگین طول عمر در بریتانیا 80 سال است (در سایر کشورهای دنیا هم تقریبا به همین اندازه است) پس باید در نظر داشته باشید که درآمد شما باید زندگی شما برای 50 سال آینده را تامین کند. پس با قبول این موضوع، یک بودجه ماهانه برای خود در نظر بگیرید، مراقب خرج کردن تان باشد و بقیه را برای آینده کنار بگذارید.

ما به یکی از موکلان فوتبالی مان کمک کردیم تا با رعایت این موضوع و کم کردن هزینه های غیرضروری، در هر ماه هزاران پوند صرفه جویی کند. بعد از چند ساعت صحبت با یکی از همکارانم، او بدون اینکه نیازی به تغییر اساسی در سبک زندگی اش داشته باشد، بخش زیادی از هزینه هایش را کم کرد.

البته برای بسیاری از بازیکنان، کم کردن این مقدار هزینه ها کافی نیست. اگر شما بدهی دارید، ابتدا باید این مشکل را حل کنید. این مشکلی است که بسیاری از فوتبالیست ها با آن دست به گریبان هستند. زیرا علی رغم دستمزد هنگفتی که دریافت می کنند، این پول زیاد هم با سبک زندگی مجلل شان همخوانی ندارد. در بعضی از موارد می تواند با به کار گیری توصیه هایی منطقی، جلوی ضرر بیشتر را گرفت.

شنا کردن در پول | اگر فوتبالیستی مراقب نباشد، این استخر پول مطمئنا خشک خواهد شد


مراقب مالیات ها باشید

اگر یک فعالیت تجارب سراغ دارید که از نظر مالیاتی به صرفه است، حتما به سراغش بروید. در شرایط مالی و سیاسی فعلی دنیا، اگر بخواهید سرمایه گذاری های عجیب و غریب انجام بدهید، احتمالا به خاطر مسائل مالیاتی، به تیتر یک روزنامه ها تبدیل می شوید.

یکی از راه ها برای کاهش مالیات، سرمایه گذاری به کمک یک شریک (مثلا همسر) یا سرمایه گذاری کامل به نام همسرتان است. البته باید در مورد نقل و انتقالات سرمایه و موارد مختلف آن همه جزئیات را به دقت رعایت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 دیوید بکام همه حقوقش را به باشگاه پاری سن ژرمن بخشید تا صرف کارهای خیریه شود. به این ترتیب، نه تنها دیگر درگیر مالیات نمی شود، بلکه چهره مثبتی از او خود در رسانه ها ساخت که می تواند به او در سرمایه گذاری های آینده کمک کند

همه تخم مرغ های تان را در یک سبد نگذارید

به جای اینکه تنها روی یک تجارت تمرکز کنید، سرمایه تان را وارد چند تجارت مختلف کنید. ثبات و امنیت معمولا با پخش کردن ریسک افزایش پیدا می کند. در حال حاضر سرمایه گذاری روی املاک در بین فوتبالیست ها بسیار پرطرفدار است اما باز هم تکرار کنم، همه تخم مرغ های تان را در یک سبد نگذارید.



در فعاایت های خیرخواهانه شرکت کنید

بعضی از بازیکنان از چند سال اخیر بنیادهای ویژه خودشان را ترتیب داده اند. همین چند هفته قبل بود که دیوید بکام همه حقوقش را به باشگاه پاری سن ژرمن بخشید تا صرف کارهای خیریه شود. به این ترتیب، نه تنها دیگر درگیر مالیات نمی شود، بلکه چهره مثبتی از او خود در رسانه ها ساخت که می تواند به او در سرمایه گذاری های آینده کمک کند.


بعضی ها به طور ذاتی در کارهای تجاری موفق تر هستند اما گزینه هایی که پیش روی یک نفر در بازار قرار می گیرد، می تواند او را سردرگم کند. به ویژه اگر به عنوان یک بازیکن خارجی در اروپا بازی کنید


مشاوره بگیرید

بعضی ها به طور ذاتی در کارهای تجاری موفق تر هستند اما گزینه هایی که پیش روی یک نفر در بازار قرار می گیرد، می تواند او را سردرگم کند. به ویژه اگر به عنوان یک بازیکن خارجی در اروپا بازی کنید. بسیار خوب است که یک حساب دار ماهر به خدمت بگیرید. اگر نیاز به حساب دار ندارید، حتما به مشاوران مالی مراجعه کنید.

فرقی نمی کند 500 پوند در هفته درآمد دارید یا 250 هزار پوند؛ به هر حال باید مراقب پول تان باشید. اگر در مورد هر یک مواردی که در این مطلب آمده، سوالی دارید یا در مورد هر مسئله مالی دیگر، منتظر شنیدن سوال های شما هستم.



ارادتمند  ادرو پنمن 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 705
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,826
  • بازدید ماه : 24,143
  • بازدید سال : 175,893
  • بازدید کلی : 1,225,987
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا