loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 183 1391/06/29 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: رسانه‌های گروهی بازیکنان تیم ملی را بزرگ کرده‌اند.

عبدالله ویسی در مورد دیدار روز جمعه با سایپا، اظهار داشت: این بازی دربی خودرو سازان است و از نظر فنی هم تماشاگران شاهد یک بازی تاکتیکی و زیبا از هر دو تیم خواهند بود. هر تیمی هم که بهتر باشد و بتواند از موقعیت‌های گلزنی استفاده کند پیروز خواهد شد. به نظر من این مسابقه مساوی نخواهد شد. البته به طور کل از مساوی بیزارم و اگر به جدول نگاه کنید می‌بینید که پیکان کمترین تساوی را دارد.

ویسی در مورد 4 پیروزی متوالی در لیگ، گفت: هر وقت تیم پیکان پیروز می‌شود می‌گویند اتفاقی و شانسی برده است اما هر وقت می‌بازیم شکست‌هایمان واقعی است! عیبی ندارد شانس هم لطفی است که خدا در حق بندگانش می‌کند و امیدوارم تا آخر فصل همچنان شانس داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد اظهاراتش علیه امیر قلعه‌نویی، گفت: من یک درصد هم منظورم قلعه‌نویی نبود و فقط در حمایت از تیم ملی کشورم و کی‌روش حرف زدم. معتقدم در این زمان نباید انتقاد کوبنده از تیم ملی داشت اکنون بدترین زمان انتقاد از تیم ملی است. من می‌گویم اکنون وقت تغییر در کادر فنی تیم ملی نیست اما اگر قرار است یک درصد کی‌روش را بردارند بهتر است که امیر قلعه‌نویی جانشین او شود.

وی تاکید کرد: من می‌گویم پولی که به کی‌روش دادیم مبلغی است که با آن می‌توان 50 مربی برای فوتبال ایران ساخت پس اگر بخواهیم اکنون کی‌روش را برکنار کنیم پول بیت المال و کشور هدر می‌رود. ضمن اینکه نباید به خاطر یک باخت علیه کی‌روش انقلاب کنیم. شکست مقابل لبنان تلنگر خوبی به ما بود همین باخت باعث می‌شود که تیم ملی به جام جهانی برود.

ویسی در مورد انتقادهای تند مایلی‌کهن از تیم ملی، گفت: من با مایلی‌کهن تلفنی حدود نیم ساعت حرف زدم و او به من گفت چرا این همه از کی‌روش تعریف و حمایت می‌کنی؟ به او گفتم من از تیم ملی کشورم حمایت می‌کنم نه کی‌روش. اگر تو هم سرمربی تیم ملی بودی از تو هم حمایت می‌کردم. زیرا می‌دانم اگر تیم ملی به جام جهانی نرود همه ضرر می‌کنیم. فوتبال ایران ضرر می‌کند و آسیب می‌بیند. قرار گرفتن در جمع 32 تیم برتر جهان برای ایران افتخار است. البته دل مایلی‌کهن هم برای فوتبال ملی‌ می‌سوزد که حرف می‌زند اما به او گفتم اکنون وقت تغییر سرمربی نیست باید کی‌روش را حمایت و کمک کنیم تا اشکالات تیم ملی برطرف شود. به او گفتم بیا پیش کی‌روش برویم و حرف‌هایت را رودر رو بزن.البته مایلی‌کهن جواب خاصی به این پیشنهادم نداد.

سرمربی پیکان در مورد تحریم رسانه‌ها از سوی بازیکنان تیم ملی و واکنش رسانه‌ها، گفت: فوتبال یک خانواده بزرگ است و همه باید به هم احترام بگذاریم. من حتی باید به مربیان لیگ دو هم احترام بگذارم زیرا ممکن است روزی در جام حذفی با این تیم و مربی بخواهم روبه رو شوم. بنابراین باید در خانواده فوتبال همه به همدیگر احترام بگذاریم. رسانه‌ها نیز جزیی از این خانواده فوتبال هستند. من اگر ویسی شدم مدیون رسانه‌ها هستم. حتی به آنهایی که علیه من بد می‌نویسند هم کاری ندارم، البته تعداد این افراد معدود و انگشت شمار است و بیشتر خبرنگاران و رسانه‌ها انتقاد سازنده دارند.

وی افزود: تحریم رسانه‌ها درست نیست. همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. بازیکنان تیم ملی را هم رسانه‌های گروهی بزرگ و به مردم معرفی‌شان کرده‌اند. تحریم رسانه‌ها از سوی بازیکنان اشتباه است. بازیکنان بعد از یک بازی افتضاح با رسانه‌ها هم حرف نمی‌زنند وضعیت بدتر می‌شود، البته رسانه‌ها نیز باید حرمت بازیکنان تیم ملی را نگه دارند.

ویسی در مورد شایعه دستیاری‌اش در تیم ملی،گفت: هیچ پیشنهادی از سوی فدراسیون دریافت نکرده‌ام. البته دیدم رسانه‌ها و کارشناسانی چنین پیشنهادی را عنوان کرده‌اند. به هر حال من سرمربی پیکان هستم و باشگاه پیکان باید در این زمینه باید تصمیم بگیرد. با توجه به اینکه بحث ملی است حاضرم رایگان برای تیم ملی کار کنم بدون آنکه ریالی بگیرم. حتی حاضرم آنالیز حریفان را رایگان برای کی‌‌روش انجام بدهم و با پول خودم به کشورهای مختلف سفر کنم و بازی‌ حریفان را زیر نظر بگیرم همه این کارها را فقط بخاطر تیم ملی کشورم انجام می‌دهم تا تیم ملی به جام جهانی برود و افتخارش برای تمامی ایرانی‌ها خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 7,157
  • بازدید سال : 250,324
  • بازدید کلی : 1,300,418
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا