loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 165 1391/12/17 نظرات (1)

 وای بر کسانی که از پشت به پرسپولیس خنجر زدند. چند خطی برای شما آقای دایی....

 

هوالحکیم

به به ! چه روزای خوبی هستش ، هوا خوبه ، همه چی آرومه ، مهمتر از همه آشتی علی دایی با حبیب کاشانی ! که از این بهتر نمیشه ...!

همه چی آرومه ، من چقدر خوشحالم ....... !

یادش بخیر تا 3 شب بیدار مونده بودیم و برنامه 90 رو می دیدیم.
کدوم برنامه ؟
یادتون نیست ؟ همون برنامه ایی که علی دایی از نشستن کنار حبیب کاشانی خودداری کردش !
همون برنامه ای که علی دایی دستای حبیب کاشانی را رو کردش و از نامردیایی که حبیب کاشانی درحقش کرده، گفت !
همون برنامه ایی که همه ما می گفتیم دم علی دایی گرم چطوری داره از حق پرسپولیس دفاع می کنه !
همون برنامه ایی که اکثرمون حقو به علی دایی دادیم و بعدش تا یک سال تو همه استادیوم ها ها شعار علی دایی سر دادیم !
همون برنامه ای که بواسطش مربی محجوب و باحیایی مثل استیلی را قربانی کردیم !
همون برنامه ای که تو ذهنموم از علی دایی چنان قهرمانی ساختیم که تنها منجی تیممون رو تا مدت ها فقط ، فقط علی دایی می دونستیم !
همون برنامه ای که نتیجش دو سال زجر ، تحقیر، ناراحتی و شکستن دل میلیون ها هوادار پاک پرسپولیس شد !

ای هوادار ساده و ظاهر بین ! بدا به حالت ! چه ها که نکردی ! آخرش چی شد ؟ نیتچه اون همه حمایتت در یک کلام خلاصه شد ، همه چیز سوء تفاهم بود . آری عزیران همه چیز سوء تفاهم بود ، درست می شنوید حقیقت دارد خواب نیستید قهرمانی که تنها منجی پرسپولیس می دونستیدش، گفت همه چیز سوء تفاهم بودش ! سوء تفاهمی که تا دو سال پرسپولیس را به حاشیه برد ! سوء تفاهمی که نتیجه آن رتبه دوازدهمی فصل قبل بود ! سوء تفاهمی که دنیزلی محبوب و با دانش را زمین زد ! سوء تفاهمی که استیلی ها را قربانی کرد ! سوء تفاهمی که سوء تفاهم شدن آن بخاطر منفعت بیشتر بود ! سوء تفاهمی که اگر پای پول در میان نبود تا ابد سوء تفاهم باقی می ماند ...!

جناب دایی چه شد ؟ شمایی که نشستن کنار کاشانی را در برنامه 90 برای خود ننگ میدانستی ، در هر محفلی که کاشانی حضور داشت یا پا به آن محفل پا نمی گذاشتی یا با آمدن کاشانی آن محفل را ترک می کردی ، چی شد یک شبه همه آن حق جویی ها (به قول خودتان) تبدیل به سوء تفاهم شد ، چه شد واقعا جناب دایی ؟ پای منفعتتان درمیان بود ؟ سود بیشتر ؟ پول بیشتر ....؟

جناب دایی شما که همیشه در صحبت هایتان می گویید فقط موفقیت پرسپولیس را می خواهید حتی اگر در پرسپولیس نباشید ، چرا در عمل یک طور دیگر رفتار می کنید ؟
کدام تناقض حرف و عمل ؟؟؟
مشت های گره کردیتان در مقابل گل زدن به پرسپولیس را می گویم !
مصاحبه هایتان که گفتید خدا به من عزت داد تا بالای سر پرسپولیس قرار بگیرم !
شکایتتان از پرسپولیس بخاطر اختلاف نظر 100 میلیونی بابت پاداش و پافشاری بر این شکایت درحالی که قصد داشتید یک سال را مجانی به عشق هواداران کار کنید !
تعریف کردن از سردار در ابتدا و در جهت حمایت از سردار مدیران تیم های رئال و بارسا را مورد اشاره قرار دادید که اینها هم همچون سردار ورزشی نیستند ولی وقتی که دیدید سردار به خواسته های نابحقتان تن نمی دهد ورود سردارها و سیاسون را به فوتبال بد خواندید ، ولی همزمان با بد خواندن ورود سیاسون به فوتبال از مدیریت صفاهی فراهانی تقدیر کردید که این شخص هم کاملا فردی سیاسی بود و سیاسی وارد فوتبال شده بود !

جناب دایی باز هم بگویم یا کافی است ؟ جناب دایی چرا هروقت پرسپولیس در حال نتیجه گرفتن است سنگی جلوی پایش می اندازید یک بار با شکایتتان ، یکبار با اسرار بر حق میزبانیتان آن هم فقط در مقابل پرسپولیس وگرنه هنگام میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی حرفی از حق میزبانی نزدید؟ چرا ؟ واقعا پرسپولیسی هستید ؟ واقعا موفقیت پرسپولیس را می خواهید ؟ یا نه ...! پرسپولیس را فقط برای خود می خواهید ؟ موفقیت پرسپولیس را فقط با بودن خود در آن می خواهید...؟

یاد تان می آید آن مصاحبه آتشین سردار را ؟ همان مصاحبه ایی که سردار از واقعیت علی دایی گفت؟ همان مصاحبه ایی که علی دایی را به درستی منفعت طلب خواند ؟ همان مصاحبه ایی که گفته شد علی دایی فقط خودش را دوست دارد نه پرسپولیس را ؟
یادتان آمد کدام مصاحبه را می گویم؟
همانی مصاحبه ایی که امثال من بابتش به سردار خرده گرفتیم و گفتیم علی دایی پرسپولیسی به تمام معناست، اشتباه میکنی سردار، در مورد اسطوره ما درست حرف بزن. ولی آخرش چه شد ...؟ آیا واقعا علی دایی قلبش برای پرسپولیش می تپید یا برای خودش ...؟

خوشحالم که مرور زمان واقعیت ها را روشن می کند ولی بازهم طبق معمول بازنده اصلی هواداران بودند که به جای حمایت از پرسپولیس از اشخاص منفعت طلبی چون علی دایی حمایت کردند.

آری هوادار ! بازی خوردی ! کلاه گشادی بر سرت رفت ! کلاهی که نتیجه آن چند دسته شدن هواداران و شکست های مکرر تیم محبوبمان را موجب شد.
ارزش داشت دوستان ؟ واقعا ارزش داشت که به جای حمایت از پرسپولیس از اشخاص حمایت کنیم...؟

کاش به خود بیایی هوادار ، به خود بیایی و به جای حمایت از اشخاص فقط از پرسپولیس محبوبت حمایت کنی و صدای حمایتت از پرسپولیس از صدای حمایت از هر شخصی بلند تر باشد ، زین پس چنان حمایتت از پرسپولیس را فریاد بزن که صدای حمایت از اشخاص به گوش کسی نرسد ! چنان پرسپولیست را هوار بکش که دیگر کسی جرات بازی دادنت را نداشته باشد و احساسات پاکت را قربانی منفعت بیشترش نکند از همه مهمتر پرسپولیس عزیزت را به حاشیه نبرد.


از طرف روح الله محمد کریمی (زمین خورده پرسپولیس) 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط s.b در تاریخ 1391/12/17 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

واقعا ارزشش و داشت برا لجبازی با رویانیان به آشتی با کاشانی تن بده ؟
روابطشون خیلی مسخرست شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,986
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,986
  • بازدید ماه : 9,105
  • بازدید سال : 252,272
  • بازدید کلی : 1,302,366
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا