loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 128 1391/12/14 نظرات (0)

سرمربی تیم ذوب آهن که معتقد است افت بدنی بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم یکی از مشکلات اصلی این تیم است گفت: ما روی این نقطه ضعف برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم در بازی فردا از این مسئله برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

فرهاد کاظمی در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در این دیدار به خاطر قداست و شخصیت ذوب آهن قدم می گذاریم و از جنبه شخصیتی تیم به این بازی نگاه می کنیم.

وی با بیان اینکه هر چند لیگ برای ذوب آهن ارزش زیادی دارد اما تیمش در این مسابقه هم با تمام توان به میدان می رود افزود: مهدی رجب زاده به این بازی نمی رسد اما پزشکان تلاش می کنند پیام صادقیان را تا 50 درصد و فوفانو را تا 30 درصد به این بازی برسانند.

سرمربی تیم ذوب آهن صحبت هایش را این گونه ادامه داد: تیم پرسپولیس از لحاظ چارت سازمانی، مدیریتی ، کادر فنی و بازیکنان از قدرت زیادی برخوردار است اما تنها یک نقطه ضعف دارد که با تمام نقاط قوت آن برابری می کند که آن ایستا بودن پرسپولیس در نیمه دوم است. بدن بازیکنان این تیم در نیمه دوم تحلیل می رود و ما از تمام قدرت خود استفاده می کنیم تا از این نقطه ضعف برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم.

کاظمی در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه این بازی از قبل تعیین شده تصریح کرد: مگر آدم می تواند آن دنیایی خود را به خاطر لیگ بفروشد. نه سیستم سازمانی باشگاه و نه شخصیت بازیکنان ما نمی خورد که چنین کارهایی بکنند.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی بازیکنان شما وقتی از ابتدای بازی به میدان می روند توانایی واقعی خود را ارائه نمی کنند تصریح کرد: یک روز گفتم نقطه قوت تیم بازیکنان بزرگ است روز دیگر جوانان اما در برخی موارد جوانان با 5 دقیقه بازی کردن جواب می دهند اما الان دستمان خالی است و مجبوریم در نبود بازیکنان خود همچون رجب زاده و صادقیان به دیگران فرصت دهیم و نواقص خود را به این شکل جبران کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه برخی بازیکنان جوان پتانسیل آن را دارند تا با ورود به میدان تیم را از گرداب نجات دهند ادامه داد: من با بازیکنان جوان بسیار صحبت کردم و به آنها می گویم شما به تیم های فجر و صنعت نفت اعلام کنید که جوانانشان در زمین چه می کنند. بازیکنان جوان باید در حد ملی بازی کنند اما امروز متاسفانه فاصله زیاد بین نفرات به ما ضربه زده است.

کاظمی در خصوص مشکلات خط دفاعی این تیم که باید مقابل خط حمله قدرتمند پرسپولیس قرار بگیرد و آیا در این بازی ابتدا به فکر گل نخوردن است، افزود: فردا می خواهیم بازی را به وقت اضافه بکشیم زیرا هر چه زمان بگذرد بدن بازیکنان پرسپولیس تحلیل می رود. پرسپولیس در نیمه دوم تا شش قدم خودش عقب می رود. پرسپولیس امروز مشکل بدنی دارد صد درصد روی این مشکل حریف برنامه ریزی کرده ایم و روی سرعت تیمی خود برای موفقیت توجه خاصی داریم.

وی با بیان اینکه بعد از بازی با داماش استرس بازیکنان این تیم از بین رفت ادامه داد: در بعضی بازیها زمین و زمان برعلیه ما بود. ما حسرت زدن گل شانسی را داشتیم در حالی که گل های شانسی زیادی خوردیم امروز همه چیز به سود ما بازگشته ، روحیه تیم بالا رفته و امیدوارم توپهایمان هم به گل تبدیل شود.

سرمربی تیم ذوب آهن با تاکید بر اینکه امیدوارم ذوب آهن را در لیگ به جایگاه واقعی این تیم با عظمت برساند هر چند در این فصل رسیدن به این هدف به خاطر نتایج ضعیف گذشته امکانپذیر نیست ادامه داد: ما روی جام حذفی هم برنامه داریم زیرا با 3 پیروزی قهرمان می شویم و می خواهیم شخصیت تیممان را هم در این بازیها ارائه کنیم.

وی گفت: ما در چندین بازی گل خوردیم نه به داوری و نه مسائلی دیگر اشاره کردیم اما در پرسپولیس همیشه مشکلات درونی وجود دارد. ما در روزهایی هم که باختیم گفتم مشکل فنی بود و اجازه ندادیم به داور اعتراضی شود و یا حاشیه ای ایجاد شود.

وی در مورد اظهارنظرهای اخیر مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص داوری و احتمال تاثیر این موضوع بر عملکرد داوران یادآور شد: این مسئله مشکل حاد امروز ورزش در کل کشور است. در فوتسال ، بسکتبال که هیچ وقت در خصوص این رشته فکر این اتفاقات را نمی کرده ایم و یا والیبال، تکواندو یا جودو شاهد اعتراض ها علیه داوری هستیم. این یک بیماری خاص است که بر کل ورزش ایران سایه افکنده است و با آن برخورد نمی شود اما من همیشه قانونمند بوده ام.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: 25 سال است که در این فوتبال هستم و بارها از این موضوع متضرر شده ام. فینال جام حذفی سه سال پیش که گسترش فولاد با پرسپولیس بازی داشت چه در بازی رفت و چه برگشت مشخص بود باید تیم من ببازد. خداداد افشاریان و مرادی بعدا به اشتباهات خود اعتراف کردند. چند سال قبل در بازی جام حذفی بهمن با استقلال شرایط بحرانی بود و استقلال باید می برد من این مسائل را به چشم دیده ام اما لب بازی نکرده ام زیرا مردم بهتر قاضی ها هستند.

وی در پایان در خصوص احتمال حضور مهدوی کیا و کریمی در ترکیب تیم پرسپولیس گفت: کریمی یکی از اسطوره های فوتبال ایران و جادوگر فوتبال آسیا است. وضعیت مهدی کیا هم که کاملا مشخص است او هم بازیکن بسیار بزرگی است. نفراتی که هیچ وقت به حق واقعی شان در فوتبال نرسیده اند نباید فراموش کرد در بازی رفت مهدوی کیا یک تنه بازی را درآورد. این دو برای من قابل احترام هستند اما ما هم بازیکنانی داریم که خیلی بزرگ بوده و می توانند این نفرات را کنترل کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,274
  • بازدید ماه : 5,274
  • بازدید سال : 248,441
  • بازدید کلی : 1,298,535
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا