loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 168 1391/06/28 نظرات (0)

به محض قطعي شدن سرمربيگري امير قلعه‌نويي در استقلال فصل دوازدهم بحث محل تمرين كردن اين تيم از سوي رسانه‌ها مطرح شد و با توجه به آن كه زمين كمپ اختصاصي باشگاه هم مهياي شروع تمرينات استقلال بود مديران مجموعه كمپ ناصر حجازي را براي برگزاري تمرينات آبي‌پوشان در نظر گرفتند.

به محض قطعي شدن سرمربيگري امير قلعه‌نويي در استقلال فصل دوازدهم بحث محل تمرين كردن اين تيم از سوي رسانه‌ها مطرح شد و با توجه به آن كه زمين كمپ اختصاصي باشگاه هم مهياي شروع تمرينات استقلال بود مديران مجموعه كمپ ناصر حجازي را براي برگزاري تمرينات آبي‌پوشان در نظر گرفتند. اين تصميم البته به لحاظ صرفه‌جويي در مباحث مالي هم اهميت بالايي داشت و از اين حيث كه استقلال برخلاف سال‌هاي گذشته ديگر نيازي به پرداخت ارقام 200، 300 ميليون توماني براي اجاره زمين تمرين نداشت به خودي خود اتفاقي مثبت براي اين باشگاه محسوب مي‌شد. همين شد كه امير قلعه‌نويي در بازديد از زمين تمرين اختصاصي باشگاه و تاييد چمن آن پذيرفت كه تمرينات استقلال در آن مكان برگزار شود. بلافاصله پس از آن بود كه به واسطه مسايل گذشته و اختلاف‌هاي موجود ميان خانواده حجازي و امير قلعه‌نويي اين شائبه به وجود آمد امير قلعه‌نويي با نام اين كمپ كه از سوي علي فتح‌ا...‌زاده، ناصر حجازي تعيين شده بود مخالفت كند. اين مساله هم البته باعث بروز مشكلي نشد و امير قلعه‌نويي بدون توجه به هيچ يك از اين گمانه‌زني‌هاي مطبوعات راهي كمپ ناصر حجازي شد و تمرينات تيمش را در آن مكان استارت زد و با گذشت چند هفته، همه اين مساله را فراموش كردند كه تيم قلعه‌نويي در كمپ حجازي تمرين مي‌كند و مصاحبه‌هاي خانواده آن مرحوم هم كه گفته بودند اصراري به باقي ماندن نام ناصر حجازي به كمپ ندارند به دست فراموشي سپرده شد تا اينكه روز گذشته اخبار تازه به گوش‌مان خورد. اينكه به تازگي بنر بزرگي از اعضاي تيم استقلال در كمپ تمرين حجازي نصب شده است كه در آن تصوير همه اركان تيم و مسوولان استقلال حاضر هستند و عده‌اي از هواداران استقلال و علاقه‌مندان به پيشكسوتان اين مجموعه اين سوال را مطرح كرده‌اند چرا در چنين فضايي كه به نام ناصر حجازي است عكس همه بازيكنان و مربيان تيم وجود دارد اما دريغ از نصب حتي يك عكس از مرحوم حجازي كه اين كمپ به نامش است. البته مسوول كمپ استقلال براي اين پرسش هواداران اسطوره دو پاسخ مجزا داشت. «روزي كه كمپ به بهره‌برداري مي‌رسيد بر سردر ورودي عكس آقايان فتح‌‌ا...‌زاده، پورحيدري و ناصرخان حجازي را نصب كرده بوديم و حالا هم در تمام سربرگ‌هاي بخش اداري كمپ نام اين مجموعه به نام آن مرحوم منقش است و ما به هر كجا هم كه نامه‌نگاري مي‌كنيم زير آن را با امضاي كمپ اختصاصي ناصر حجازي ارسال مي‌كنيم. بنابراين همه كاركنان اين كمپ اين مكان ورزشي را به نام ناصر حجازي مي‌شناسند.» مرتضي كامراني در ادامه البته گفت كه ظاهرا قرار است به زودي تصوير ناصر حجازي هم در كمپ نصب شود. «مديرعامل باشگاه چندي پيش دستور دادند تا عكس‌هاي مرحوم عزت جان‌ملكي، ناصر حجازي، علي دانايي‌فرد و محمد رنجبر را در ابعاد بزرگ روي بنرهاي مخصوص چاپ كرده و آنها را در قاب‌هاي ويژه‌اي كه در آفتاب و باران خراب نشوند كار گذاشته و هر چهار تا را روي ديوار بزرگ كمپ نصب كنند.» البته شنيده مي‌شد برخي هواداران حجازي‌دوست در اعتراض به اين مساله معتقد بودند كه اين اتفاق به خواست امير قلعه‌نويي رخ داده و او راضي به نصب عكس حجازي در كمپ نيست. موضوعي كه مسوول كمپ به شدت آن را تكذيب كرد و به موضوعي در همين ارتباط نقب زد: «اميرخان وقتي فهميد يكي از ليدرهاي استقلال كه عاشق ناصر حجازي است پس از حضور كادر فني جديد به كمپ نمي‌آيد به همه گفت كه او (مجتبي) بايد به كمپ بيايد و برود و كسي هم كوچكترين مزاحمتي براي او ايجاد نكند. اين حرف‌ها به قلعه‌نويي نمي‌چسبد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 955
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 8,074
  • بازدید سال : 251,241
  • بازدید کلی : 1,301,335
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا