loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 127 1391/12/08 نظرات (0)

یکی از تیم هایی که در فصل جاری اعتراض شدیدی به داوری رقابتهای لیگ برتر دارد، پرسپولیس است که البته اکثر کارشناسان داوری هم در این موضوع حق را به سرخپوشان پایتخت می دهند.

یکی از تیم هایی که در فصل جاری اعتراض شدیدی به داوری رقابتهای لیگ برتر دارد، پرسپولیس است که البته اکثر کارشناسان داوری هم در این موضوع حق را به سرخپوشان پایتخت می دهند.

اتفاقات بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر در هرمزگان ناراحتی مسئولان باشگاه پرسپولیس را به حداکثر رساند و حتی کار را به جایی رساند که رویانیان از احتمال کناره گیری تیمش در بازی های جام حذفی و لیگ برتر سخن بگوید. در این بین به غیر از بحث داوری ، پرسپولیس ها به موضوع دیگری مشکوک و حساس هستند که البته بنابردلایلی خاص نمی خواهند آن را رسانه ای کنند.

از باشگاه پرسپولیس اخباری به گوش می رسد مبنی بر اعتقاد مدیران و اعضا کادر فنی این باشگاه به وجود جریاناتی علیه سرخ‌ها به خصوص در بازیهای جام حذفی!

ظاهرا آن ها براین باورند که حضور تاج در سازمان لیگ و اصالت اصفهانی او باعث شده که پیش از بازی با ذوب آهن در جام حذفی که پانزدهم ماه جاری برگزار می شود، اتفاقاتی عجیب و غریب رخ دهد.

البته با توجه به این که تاج پیش از عزیمت به سازمان لیگ ، در هیات مدیره پرسپولیس وظیفه دار بوده، سرخ ها نمی خواهند به این زودی علیه او جبهه بگیرند.

گفتنی است، محرومیت بنکربه صورت موقت و تا تاریخ پانزده اسفند ماه که روز دیدار با ذوب آهن می باشد یکی از دلایل مشکوک بودن سرخ ها به حساب می آید.

*بازیکنان ناراحت از عملکرد سرمربی
حضور محمد رویانیان در پرسپولیس باعث شد با شیوه جدیدی از مدیریت در فوتبال رونمایی شود که از نظر خیلی اکثر اهالی فوتبال مدرن و حرفه ای است اما برخی از تصمیمات او با این که حرفه ای است ولی هنوز برای اهالی فوتبال موضوعی هضم نشده است.

براساس این گزارش مدیر عامل سرخ ها با کپی برداری از تیم داری روز دنیا پیش از پایان فصل اقدام به تهیه لیست فروش و لیست خرید سال بعدش کرد، اما این موضوع اصلا به مزاق بازیکنان سرخ و حتی سایر تیم های لیگ برتری خوش نیامده است و طی روزهای اخیر به یکی از بحث های اصلی آنها تبدیل شده است.

در این بین دلخوری بازیکنان از این تیم اقدام مدیران و سرمربی تیم بیش از سایرین بود و همین موضوع نگرانی یحیی گل محمدی را در برداشته است . سرمربی سرخ ها معتقد است در این برهه از زمان که پرسپولیس در جهت صعودی قدم بر می دارد و در جام حذفی هم یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود به راه انداختن مباحثی این چنینی تنها به ضرر پرسپولیس تمام می شود و اتحاد و همدلی بازیکنان را از بین خواهد برد. البته یحیی گل طی روزهای اخیر تلاش زیادی کرد تا اذهان بازیکنانش از این موضوع خارج و معطوف به بازیهای آینده بکند اما ظاهرا تلاش او فایده ای نداشته و بازیکنان به شدت تحت تاثیر این اتفاق قرار دارند.

شایان ذکر است بازیکنان در تمرین آن انگیزه گذشته را ندارند و از هر فرصتی برای ابراز ناراحتی شان نسبت به این اقدام باشگاه استفاده می کنند. حتی آن ها که احتمال حضورشان در لیست فروش بیشتر از سایرین است. این روزها کمتر میل به مصاحبه از خودشان نشان می دهند و فکر می کنند سکوت راه حل بهتری است.

*پیشگیری پرسپولیس علیه ژوزه
نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل اول مسئولان باشگاه را بر آن داشت که عذر مربی پرتغالی خود را بخواهند و برای رسیدن به جایگاه مد نظرشان از یحیی گل محمدی به عنوان سکاندار جدید تیمشان نام ببرند.

این گزارش حاکی است، رفتن بی سرو صدای مانوئل ژوزه از ایران عملات سوال بزرگی را بالای سر فوتبالی ها به خصوص پرسپولیسی ها به وجود آورد و حتی خیلی ها این فرار شبانه را غیرعادی قلمداد کردند و معتقد بودند توافقاتی پشت پرده حاصل شده که هواداران و پیشکسوتان باشگاه از آن بی خبرند. اما محمد رویانیان برای اینکه این فرضیه را باطل کند، پیش دستی کرد و شکایت خود را تقدیم مسئولان فیفا کرد. طی روزهای گذشته آنها لایحه جدیدی را تهیه کردند و به دست مسئولان این فدراسیون جهانی رساندند.

در این خصوص شنیده می شود ژوزه خیلی بی سر و صدا به دنبال به دست آوردن مدارک محکمه پسند علیه پرسپولیس است و او هرگز قید حق و حقوقش را نزده. سرخ ها هم برای اینکه زهر سرمربی سابق را به جان نزند زودتر دست به کار شده اند و آن طور که شنیده می شود لایحه دومی که تنظیم کرد اند بسیار جامع و کامل است و می تواند رای مثبت فیفا را به نفع پرسپولیس به همراه داشته باشد.

*قرار داد با میلان،بهار ۹۲
طی چند ماه اخیر یکی از برنامه های برجسته باشگاه پرسپولیس به ایجاد ارتباط خوب با باشگاههای اروپایی اختصاص داشت و در این راه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردند که مهمترین آن حضور باره سی در دربی پایتخت بود.
در این گزارش آمده است، پس از حضور نمایندگان سرخ در ایتالیا و پس از آن باره سی در ایران، حالا خبر از دعوت مجدد از رویانیان برای حضور در ایتالیا به گوش می رسد. ظاهرا مدیر عامل سرخ ها به این دعوت مدیران میلانی جواب مثبت داده و تنها طرفین در پی پیدا کردن زمان مناسب برای این دیدار هستند آنطور که از گوشه و کنار شنیده می شود این سفر برای حضور تیم منتخب میلان در ایران برای بازی نمادین و خداحافظیچند ستاره سرخپوش، در نظر گرفته شده است.
البته در این خصوص مذاکراتی بین طرفین انجام شده و توافقاتی هم حاصل شده است و این نشست به منظور امضای قرارداد و پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد می باشد. ظاهرا قرار است این نشست در بهار ۹۲ برگزار شود و زمان بازی دوستانه پرسپولیس-میلان هم اواسط تابستان طرح ریزی شده است.
قرار است طی این مدت رویانیان علاوه بر تهیه مبلغ مورد نظر میلانی ها، با چند سرخپوش که به سن خداحافظی رسیده اند صحبت کند و نظر آنها را برای خداحافظی در این بازی جویان شود. مهدی مهدوی کیا یکی از گزینه های باشگاه پرسپولیس برای خداحافظی است که البته هنوز رضایت خود را اعلام نکرده است.
*کریمی در آب نمک جام حذفی
درست پیش از دیدار حساس دربی ۷۶ بود که خبر مصدومیت جادوگر دهان به دهان چرخید و امیدهای هواداران برای رسیدن شماره ۸ محبوبشان به این بازی بزرگ نتیجه ای نداشت و حالا چند صباحی است که این بازیکن از ترکیب تیمش دور است.
اما حالا خبر از رفع مصدومیت علی کریمی و بازگشت مجدد او به تمرینات به گوش می رسد و این برای پرسپولیس های خبر خوشایندی است.
این گزارش حاکی است، خیلی ها منتظرند که کریمی را در بازی مقابل سایپا در ترکیب ثابت سرخ ها ببیند، اما تا به امروز قرار نیست همچنین اتفاقی رخ بدهد و یحیی گل محمدی برای استفاده از تجربیات و تکنیک کریمی برنامه های دیگری در سر می پروراند.
گل محمدی که روی بازی های جام حذفی حساب ویژه ای باز کرده است، می داند که کریمی می تواند در نبرد حساس با ذوب آهن که در اصفهان هم برگزار می شود، کمک شایانی به او و تیمش بکند.
به همین لحاظ او دوست ندارد که در جدال با سایپا از کاپیتان تیمش بهره بگیرد. چرا که احتمال مصدومیت مجدد و تحلیل رفتن قوای جسمانی کریمی وجود دارد و در این صورت در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، یحیی از حضور این بازیکن باتجربه و تأثیرگذار محروم خواهد شد.
البته با توجه به دوری بلند مدت کریمی از میادین این احتمال وجود دارد که گل محمدی در بازی مقابل سایپا دقایقی جادوگر را به میدان بفرستد تا شرایط بازی را به دست آورد.
گفتنی است، احتمالا مهدوی کیا هم از بازی با ذوب آهن به میادین باز می گردد.
*تهدید رویانیان به گوش فدراسیون رسید
اتفاقات اخیری که در بازی های پرسپولیسی رخ داد باعث شد که مدیر عامل این تیم حسابی از کوره در برود و با لحنی بد فدراسیون و کمیته داوران را مورد هجوم کلامی خود قرار بدهد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جنگ کلامی اهالی فدراسیون و محمد رویانیان طی چند روز اخیر به سوژه اول رسانه های ورزشی تبدیل شده است و طرفین از هر فرصتی برای محکوم کردن طرف مقابل غافل نمی شوند اما خبر جالبی که در این خصوص به گوش رسید تعلیق عضویت رویانیان و یکی دیگر از مدیران لیگ برتری  در فوتبال بود که واکنش های غیر رسمی مدیر عامل سرخ ها را به همراه داشت ظاهرا رویانیان در  دیداری که با دوستان مشترک خودش  و فدراسیون داشته برای رئیس کمیته نظارت ، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ برتر پیغامی فرستاده که می تواند مشکلات طرفین را به حداکثر برساند.

رویانیان براین باور است که آنها بهتر است شرایط حاکم به فوتبال را پیگیری کنند و تغییر بدهند، چرا که در غیر اینصورت مجبور است حرف های بیشتری را با مدارکی که در دست دارد رو کند.

البته از گوشه و کنار شنیده می شود که نفراتی قصد دارند با پا در میانی پرسپولیس و فدراسیون شکل به وجود آمده را حل و فصل کنند که البته هنوز این اتفاق عملی نشده است.
*طعنه گل محمدی به حرکات قلعه نوعی!

اخراج های متوالی سرمربی پرسپولیس در چند بازی اخیر تعجب اهالی فوتبال را در برداشته است. مخصوصا که گل محمدی بر این باور است که هیچ توهینی به داوران نمی کند و در واقع جریانی خاص پشت اخراج این مربی وجود دارد.
براساس این گزارش، با گذشت چند روز از پایان بازی پرسپولیس-آلومینیوم هرمزگان، هنوز یحیی گل محمدی در بهت اخراج از این بازی به سر می برد و این را در مصاحبه اخیر او به وضوح می توان دید.
در این بین گل محمدی که شخصیتی محبوب دارد، مجبور شده برای دفاع از حقوق خود راه حلی را در پیش بگیرد که سایر مربیان لیگ برتری گرفتند. او که اصلا دوست ندارد علیه مربیان دیگر حرف بزند طی روزهای اخیر چندین بار این کار را به صورت غیرعلنی انجام داد تا نشان بدهد که چقدر از اتفاقات رخ داده در بازی هفته بیست و هفتم ناراحت و شاکی است.
او از حرکات عجیب و غریب برخی مربیان در کنار زمین حرف زده که اطرافیان گل محمدی بر این باورند که منظور سرمربی سرخ ها، امیر قلعه نوعی بوده است.
یحیی بارها در جمع دوستانش هم این موضوع را متذکر شده که اگر حرکات او جریمه اش اخراج است قلعه نوعی می بایست در هر بازی چند بار از زمین اخراج شود، اما برخی جریانات مانع از بروز این اتفاق می شود.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 1,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 25,307
  • بازدید سال : 177,057
  • بازدید کلی : 1,227,151
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا