loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 125 1391/06/28 نظرات (0)

مدافع سابق تیم ملی می گوید هنوز اتفاقی نیفتاده است و شکست دادن کره می تواند راه صعود به جام جهانی را هموار کند.

مرتضی رضایی: خیلی وقت است که مصاحبه نمی کند.آن هم البته دلیل دارد:«این طور بهتر است.هر چی از حاشیه ها دور باشم به نفع خودم است.در تبریز دارم فوتبالم را بازی می کنم و کاری هم به کار کسی ندارم.»محمد نصرتی پس از اختلافاتی که در ابتدای فصل با تراکتوری ها برایش به وجود آمد،روزهای آرامی را سپری می کند.او می گوید شرایط خیلی خوب است و از کنار گود فوتبال ایران و حاشیه هایش را دنبال می کند.

خیلی وقت است که خبری از محمد نصرتی نیست.
ترجیح می دهم کمتر در مطبوعات باشم.این طور برای خودم هم خوب است.در تبریز هستم و فوتبالم را بدون حاشیه دنبال می کنم.

وضعیت این روزهای تراکتور سازی چطور است؟نسبت به سال گذشته افت محسوسی در روند نتیجه گیری این تیم دیده می شود.
شرایط ما خوب است.بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن شرایط بهتر هم شد.در مورد بازی با ملوان هم باید بگویم در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم.در این مسابقه یک گل عقب افتادیم اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم.فکر می کنم اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم آنها را شکست دهیم.

تراکتور امسال آن شور و هیجان سال گذشته را ندارد.تیم شما آسیایی است و امسال باید در چند جبهه بجنگد.اما به نظر هواداران…
شما که در تبریز نیستید و ببینید آنها برای تیمشان چه کار می کنند.شک نکنید که با شروع لیگ قهرمانان در ورزشگاه یادگار امام (ره)جای سوزن انداختن نخواهد بود.به شما قول می دهم که هواداران تراکتور در لیگ قهرمانان یک رکورد جدید را ثبت خواهند کرد.

از بحث لیگ و تراکتور که خارج شویم به تیم ملی می رسیم.به عنوان بازیکن سابق تیم ملی نظرت در مورد نتایج ضعیفی که ایران دارد می گیرد چیست؟شکست مقابل لبنان برای نخستین بار است در تاریخ رقم خورد.

به نظر من اختلافات در رده های ملی به حداقل رسیده است.ما مقابل برزیل بازی کردیم و هرچند با نتیجه سه بر صفر به آنها باختیم اما واقعا نزدیک به آنها بازی کردیم.می خواهم بگویم که الان شرایط تیم ها به هم نزدیک است و هر کس که بتواند ازموقعیت های خودش بهتر استفاده کند می تواند برنده بازی باشد.در زمان برانکو ما روی ضربات آزاد و شروع مجدد ها برنامه های زیادی داشتیم.الان هم همین طوری است و تیم هایی که از کوچکترین موقعیت ها استفاده کنند می توانند نتیجه بگیرند.

ما در مهرماه یک بازی سخت با کره جنوبی درخانه داریم.شکست احتمالی در این بازی می تواند رویای رفتن به جام جهانی را کم رنگ کند.
به نظر من که هنوز چیزی را از دست نداده ایم.اتفاقا خوب موقعی به لبنان باختیم.اگر این اتفاق در روزهای آخر می افتد جبران آن واقعا سخت بود.اگر در تهران بتوانیم کره را شکست بدهیم کارمان برای صعود راحت می شود.ما دو بازی خانگی دیگر هم با لبنان و ازبکستان داریم که می توانیم در آن بازی ها امتیاز بگیرم.مشکل ما اینجا بود که در بازی خانگی با قطر امتیاز از دست دادیم.اگر آن بازی را می بردیم حالا شرایط بهتری داشتیم.

یک اتفاقی که این روزها افتاده است تحریم رسانه ها و ملی پوشان است.نه آنها با رسانه ها مصاحبه می کنند و نه رسانه ها تمایلی به گرفتن مصاحبه با آنها را دارند.
زمانی که بازی های المپیک برگزار شد کلیت فوتبال ما زیر سوال رفت.من یک سوال دارم.مگر در کشورهای پیشرفته شرایط همین طور نیست؟من یکی از آرزوهایم این است که به سایر رسته هام مثل فوبتال رسیدگی کنند اما وقتی خود مسئولان این کار را نمی کنند به فوتبالیست ها چه ربطی دارد؟در کل باید یک تعاملی بین طرفین برقرار شود و همه حمایت کنیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

فکر نمی کنی جای خودت در تیم ملی خالی است؟
من دارم تمام تلاشم را می کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.من در ابتدای فصل با تراکتور به مشکل خوردم و برای تیم بازی نکردم.اما حالا مشکلی ندارم و درام بازی هایم را مرتب انجام می دهم.امیدورام شرایط طوری پیش برود که به تیم ملی دعوت شوم.

سوال آخر ما درباره پرسپولیس است.نتایجی که این تیم می گیرد اصلا در شان سرخپوشان نیست.
من اگر بخواهم در مورد پرسپولیس حرف بزنم باید یک هفته مصاحبه کنم.علیرغم اینکه مدیران این تیم به خصوص آقای رویانیان مهمترین مشکل پرسپولیس(مشکلات مالی) را حل کرده اند اما باز هم نتیجه ای که می خواهند رقم نمی خورد.البته خدا را شکر که امسال حاشیه ها نسبت به سال قبل کمتر است.سال گذشته از دقیقه 2 بازی علی دایی را تشویق می کردند اما امسال هواداران صبوری می کنند تا دقیقه 80 تیم را وارد حاشیه نمی کنند.باید بگویم که مشکلات پرسپولیس مربوط به امسال نیست و این تیم دو سه سالی است که وارد حاشیه شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 2,058
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,058
  • بازدید ماه : 9,177
  • بازدید سال : 252,344
  • بازدید کلی : 1,302,438
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا