loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 150 1391/11/29 نظرات (0)

در ادامه رقابت های هفته ۲۶ رقابت های لیگ برتر تیم پرسپولیس تهران امروز ۲۹ بهمن ماه در آزادی میزبان تیم قدرتمند سپاهان اصفهان است. دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ادامه هفته ۲۶ رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یکدیگر رو به رو می شوند.

در ادامه رقابت های هفته ۲۶ رقابت های لیگ برتر تیم پرسپولیس تهران امروز ۲۹ بهمن ماه در آزادی میزبان تیم قدرتمند سپاهان اصفهان است. دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ادامه هفته ۲۶ رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یکدیگر رو به رو می شوند.

تیم پرسپولیس تهران در حالی به مصاف تیم زردپوشان اصفهانی می رود که در دیدار خود مقابل تیم گهر درود با برتری ۲-۳ به پیروزی رسیده است از این رو شاگردان گل محمدی پس از هفته های مساوی با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم اصفهانی می رود و با توجه به اینکه پرسپولیس در آزادی از حمایت هواداران پر شمار خود بهره مند است لذا از شانس بالاتری برای کسب سه امتیاز با ارزش این دیدار برخوردار است البته بازیکنان تیم سپاهان اصفهان از نظر فنی در شرایط مطلوب و بسیار بالایی قرار دارند و بسیار حرفه ای نیز می باشند ضمن اینکه کرانچار سر مربی این تیم از تجربه بالایی برخوردار است و به خوبی توانایی کنترل تیم پرسپولیس تهران در آزادی را داراست بنابراین بازیکنان و گل محمدی به عنوان سر مربی قرمزپوشان به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که دیدار سختی را مقابل زردپوشان اصفهانی در پیش دارند و در صورتی که دچار اشتباه شوند احتمال اینکه امتیازات کامل دیدار را از دست دهند بسیار است.
تقابل دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان همیشه جذاب و دیدنی بوده است.

دو تیم در هفته ی ۲۶ رقابت های لیگ ۱۲ در حالی به مصاف هم می روند که برای صعود به رده های بالای جدول نیاز مبرم به امتیازات کامل دیدار دارند.
نتیجه مساوی برای هر دو تیم کافی راضی کننده نیست از این رو به طور حتم تیم سپاهان اصفهان با توجه به صدرنشینی مقتدرانه استقلال برای اینکه از کورس قهرمانی و صدر جدول عقب نیفتد برای شکست تیم پرسپولیس تهران در آزادی و مصاف می کند. از طرفی شاگردان گل محمدی که پس از دو سال حضور در مکان هشتم جدول رده بندی مسابقات را تجربه می کنند برای صعود چند پله ای و عدم سقوط به رده های پایین تری محکوم به پیروزی است.
تیم پرسپولیس هم اکنون با ۳۵ امتیاز در رده ی هشتم جدول و تیم سپاهان اصفهان با ۴۷ امتیاز مکان دوم را از آن خود کرده اند.
تیم شاگردان گل محمدی به صورت باخت مقابل سپاهان با توجه به سایر دیدارها چند پله سقوط خواهد کرد.

تیم سپاهان اصفهان در هفته ۹ رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ۲ بر صفر پیروزی را شکست داده است از این رو این دیدار برای شاگردان گل محمدی حکم انتقامی دارد البته در آن موقع گل محمدی سر مربی تیم پرسپولیس نبوده است و هدایت تیم بر عهده خوزه بوده است.

حال باید تا ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه امروز ۲۹ بهمن ماه منتظر بود و دید آیا تیم پرسپولیس توانایی برتری و شکست شاگردان کرانچار را دارد و یا اینکه اصفهانی ها، مقابل هواداران پر شمار قرمزپوش، پرسپولیس را در آزادی متوقف و یا شکست می دهند البته با توجه به نظرات کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال تیم سپاهان اصفهان برای تیم ما حتی برای پرسپولیس تهران سخت است.

گفتنی است: علاوه بر دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان دو دیدار دیگر نیز امروز برگزار می شود. تیم های گهر درود – تراکتور سازی و راه آهن – داماش گیلان در هفته ۲۶ به مصاف هم می روند.

تیم گهر درود در حالی پذیرای تیم تراکتور سازی تبریز است که در دیداری زیبا و معوقه از هفته ی ۲۰ رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران علی رغم عملکرد و ارائه بازی زیبا در دقایق پایانی مغلوب تیم قرمز پوش پایتخت شد.

اگر چه شاگردان مایلی کهن نتیجه ای بازی را به تیم پرسپولیس واگذار کردند اما از لحاظ فنی نسبت به گذشته پیشرفت محسوس داشته اند و با توجه به اینکه در دقایقی از دیدار از تیم پرسپولیس پیش افتاده بودند و اگر شانس با آنها همراه بود به احتمال فراوان یک امتیاز با ارزش از پرسپولیسی ها را می گرفتند لذا با اعتماد به نفس و خود باوری بیشتری مقابل تیم تراکتور  صف آرایی می کنند.

تیم گهر در دیدار هفته ی ۲۵  مقابل صبای  قم به نتیجه تساوی رضایت داده است و هم اکنون با ۱۸ امتیاز در رده ی ۱۷ جدول رده بندی قرار گرفته است. جایگاه تیم مایلی کهن در صورت پیروزی نیز در جدول رده بندی تغییر نخواهد کرد.

از طرفی شاگردان اولیویرا با پیروزی که در هفته ی ۲۵ مقابل ملوان بندر انزلی بدست آوردند هم اکنون با ۴۶ امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف در مکان سوم جدول قرار گرفته است. نتیجه ی این دیدار بیش از آنکه برای شاگردان مایلی کهن با اهمیت باشد برای تیم تراکتور سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تیم تراکتور نیز همانند تیم اصفهانی برای قرار گرفتن در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان می رود شکست در این دیدار شاگردان اولیویرا را از استقلال تیم صدر نشین جدا می کند.

در ادامه رقابت ها شاگردان علی دایی میزبان تیم داماش گیلان هستند. تیم راه آهن شهرری طی هفته های گذشته موفق به پیروزی مقابل حریفان خود نشده است از این رو بدنبال سه امتیاز دیدار است. تیم راه آهن که در حال حاضر  ۳۳ امتیازی و در مکان ۱۲ جای دارد در صورت پیروزی برابر داماش و عدم نتیجه گیری تیم های صبای قم و پرسپولیس در دیدار های هفته ی ۲۶  از شانس صعود چند پله ای در جدول رده بندی برخوردار است. از طرفی شاگردان درخشان در حالی به مصاف تیم راه آهن تهران می روند که در دیدار هفته ی ۲۵ مقابل فجر با یک گل پیروز شده اند و از این رو برای ادامه روند پیروزی های خود به مصاف راه آهن می روند. تیم داماش گیلان هم اکنون ۳۰ امتیاز در رده ی ۱۳ قرار دارد البته تیم داماش  نیز در صورت پیروزی مقابل راه آهن از شرایط صعود چند پله ای بهره مند می شود، از این رو بازیکنان دو تیم با تمام قدرت به مصاف هم می روند و هدفشان کسب امتیازات کامل دیدار است.
شایان ذکر است:  در پایان رقابت های  هفته ۲۶  دو تیم صبای قم و نفت تهران سه شنبه اول اسفند ماه به مصاف هم می روند با برگزاری  این دیدار پرونده ی رقابت های هفته ی ۲۶لیگ بسته می شود.

تیم صبای قم در حال حاضر ۳۵ امتیاز دارد و مکان ۹ جدول را از آن خود کرده است در دیدار هفته ی ۲۵ به تساوی یک بر یک مقابل گهر درود رضایت داده است تیم صبای قم با برتری مقابل حریف خود جایگاه خود را در جدول بهبود می بخشد و البته باید امیدوار به عدم نتیجه گیری تیم پرسپولیس تهران مقابل حریف خود تیم سپاهان باشد و در این صورت شانس صعود چند پله ای و تا مکان ششم جدول را دارا است. تیم نفت تهران نیز ۴۰ امتیاز و در مکان پنجم قرار دارد. شاگردان ابراهیم زاده برای عدم سقوط در مکان پایین و نزدیک شدن به تیم های بالای جدولی به مصاف حریف خود می رود.

برچسب ها سپاهان , پرسپوليس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 471
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,267
  • بازدید ماه : 5,267
  • بازدید سال : 248,434
  • بازدید کلی : 1,298,528
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا