loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
محمد برازجانی بازدید : 124 1391/11/28 نظرات (0)

آنطور که از زمان حضور محمد رویانیان تا به امروز مشخص است این مدیر علاقه فراوانی به انجام کارهای زیر بنایی بزرگ دارد که در بسیاری از موارد هم توانسته خواسته هایش را عملی کند.

آنطور که از زمان حضور محمد رویانیان تا به امروز مشخص است این مدیر علاقه فراوانی به انجام کارهای زیر بنایی بزرگ دارد که در بسیاری از موارد هم توانسته خواسته هایش را عملی کند.

یکی از اهداف مدیر عامل سرخ ها برقراری ارتباط پرسپولیسی با باشگاه های بزرگ اروپایی به شمار می رفت و رویانیان دلیل اصلی این کار را کم کردن فاصله تیمش با فوتبال روز اروپایی می دانست. حضور رویانیان و همراهانش در ایتالیا و بازدید آنها از باشگاه آث میلان و در ادامه آن کشاندن پای باره سی معروف به کشورمان زمینه ای شد برای همکاری هر چه بیشتر سرخ پوشان پایتخت با تیم سفید پوش ایتالیایی.

حالا چند روزی است که خبر از بازی دوستانه تیم منتخب میلان با پرسپولیس در سال ۹۲ به گوش می رسد که البته به نظر می آید این دیدار در نشستی که رویانیان در ایتالیا با مسئولان این باشگاه و رییس فدراسیون این کشور خواهد داشت رنگ و بوی جدی تری به خود خواهد گرفت.

موضوعی که در این میان هنوز رسانه ای نشده و شاید رویانیان هم چندان علاقه ای به نمایان شدنش ندارد هدف از برگزاری این دیدار است شنیده می شود کشاندن پای بزرگسالان باشگاه آث میلان به کشورمان برای برگزاری دیدار خداحافظی با شکوه برای کاپیتان مهدوی کیا می باشد که البته هنوز این موضوع با مهدوی کیا و باشگاه هامبورگ در میان گذاشته نشده است البته احتمالا مشکل خاصی برای این موضوع وجود نخواهد داشت چرا که مهدوی کیا به احتمال فراوان در پایان فصل جاری کفش هایش را آویزان می کند البته این احتمال و جود دارد که در این دیدار از نفراتی مثل هاشمیان که فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برد هم تقدیر شود.

** صحبت هایی در گوشی؛ باز هم وینگو ،‌ باز هم حاشیه!

در آستانه دیدار سرخ پوشان با داماش بحث حضور وینگو بگوویچ در پرسپولیس مطرح شد و البته خیلی زود هم شاهد حضور این مرد کروات و این بار به عنوان دستیار بر روی نیمکت سرخ بودیم.

بر اساس این گزارش: بعد از حضور بگوویچ در پرسپولیس هرچند این تیم نباخت اما توفیق چندانی هم پیدا نکرد و حاصل نتایجش به استثنای دیدار عقب افتاده مقابل گهر درود که این مربی بنابر دلایل مشکوکی روی نیمکت حضور نداشت، یک برد و چند مساوی بیشتر نبود البته به غیر از تساوی های تیم سرخ ها در لیگ برتر حاشیه هایی هم گریبان گیر پرسپولیس بود و از بارز ترین آنها می توان به قهر مقطعی عادل کلاه کج و ناراحتی معنا دار مهدوی کیا به دلیل نیمکت نشینی و مسائل موجود در تیم اشاره کرد. ظاهرا این اتفاقات از چشم مسئولان باشگاه دور نمانده و اطرافیان رویانیان خیلی زود مدیر عامل تیم شان را از به وجود آمدن برخی دو دستگی ها در تیم با خبر کردند از سوی دیگر غیبت ناگهانی باقری بد جور برای باشگاه پرسپولیس گران تمام شده و خبرها از این حکایت می کند که اختلاف بین بگوویچ و باقری باعث شده که هافبک سال های نه چندان دور سرخ ها در تمرینات این تیم آفتابی نشود.

با توجه به گزارشات رسیده به مدیر عامل سرخ ها این احتمال وجود دارد که به زودی پرونده حضور بگوویچ که در زمان سر مربیگری اش در پرسپولیس هم کم حاشیه نبود برای همیشه بسته شود.

** خوشحالی بازیکنان ار کسر نشدن مبلغ قرار داد!

پس از کسب تساوی های پی در پی و نارضایتی مدیران باشگاه پرسپولیس از نتایج این تیم در لیگ برتر فوتبال کشورمان ،‌محمد رویانیان از احتمال کم شدن مبلغ قرار داد بازیکنان خبر داد و حتی مقدمات این کار در جلسه ای با یحیی گل محمدی فراهم شد

این گزارش حاکی است پس از جلسه سرمربی پرسپولیس با مدیر عامل تیمش ، این مربی در جمع شاگردانش از نتایج به دست آمده در این جلسه خبر داد و به نوعی بازیکنان سرخ را به جریمه احتمالی تهدید کرد.

آنطور که از صحبت های گل محمدی با بازیکنان بر می آمد، این جریمه ها در صورت پیروز نشدن پرسپولیس مقابل گهر درود برای همه در نظر گرفته می شد و حتی این موضوع به بازیکنان اعلام شد که تساوی در دیدار معوقه لیگ هم نمی تواند مانع از جریمه ها ی سنگین احتمالی شود این موضوع در جریان بازی با نماینده لرستان تاثیر منفی خود را روی حرکات تک تک بازیکنان سرخ گذاشته بود اما در انتهای بازی انگیزه مضاعفی در پرسپولیس ها به وجود آورد و باعث شد که آنها برای کسب پیروزی تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

با کسب این پیروزی نه تنها سرخ پوشان از جریمه گریختند بلکه آنها به خاطر پیروزی پس از چند هفته و صعود به رتبه ششم جدول رده بندی پس از هفته ها به پاداش مدیریت روبرو خواهند شد.

** اعتراض به قدبلند ها در رختکن

پرسپولیس بالاخره در لیگ برتر فوتبال کشور و پس از هفته ها طعم پیروزی را چشید و با این برد توانست پس از هفته‌های طولانی خودش را در رتبه‌های بالایی جدول رده بندی ببیند.

در این گزارش آمده است، در جریان بازی معوقه مقابل گهر درود یکی از بارزترین نقاط ضعف پرسپولیس در زدن ضربات سر اول بود و این موضوع هرگز از چشم یحیی گل محمدی دور نماند. دراین دیدار بازیکنان بلند قامت پرسپولیس نتوانستند خواسته کادر‌فنی را در زمین پیاده کنند و چه در حمله و چه دفاع ضعف سرزنی به وضوح دیده شد.

پس از پایان دیدار مقابل گهر با اینکه سرخ‌ها تیم برنده میدان لقب گرفته بودند اما کادرفنی پرسپولیس در رختکن به مردان بلند قامت تیمشان در زمین اعتراض کردند و معتقد بودند اگر این بازیکنان با آمادگی و تمرکز بیشتری در زمین حضور پیدا می‌کردند، چه بسا شکست دادن نماینده لرستان راحت‌تر از حد تصور رقم می‌خورد.

البته در این بین بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته هم ساکت نماندند و گذراندن دوران بدنسازی در تعطیلاتی که بازی تیم ملی به وجود آورد را عاملی مهم در جهت آماده نبودن و سنگین بودن بدنشان عنوان کردند. باید دید توجیهات بازیکنان متهم می‌تواند کادر فنی را برای قرار دادن نام آنها در ترکیب ثابت دیدار هفته بیست و ششم مقابل سپاهان متقاعد کند یا یحیی دست به تغییراتی خواهد زد!

**ناراحتی کادرفنی از بهروز رهبری فرد!

چند هفته قبل انتشار یک فایل تصویری در یکی از سایت‌های خبری و پخش آن از طریق برنامه ۹۰ حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی را به راه انداخت.

براساس این گزارش، دراین فایل تصویری بهروز رهبری فرد در کنار دوستان خود که علی انصاریان هم یکی از آن نفرات بود نحوه انتخاب کمیته فنی پرسپولیس را زیر سوال برد و بیش از هرکسی علی پروین را زیر ذره بین کارشناسان و هواداران سرخ بود. پس از این اتفاق باشگاه پرسپولیس عکس العمل آنچنانی به این موضوع نشان نداد و پس از چند روز تمام فوتبال‌ دوستان صحبت‌های رهبری فرد را فراموش کردند اما کاپیتان سابق سرخ‌ها دست بردار نیست و ظرف چند روز گذشته به منتقد اول پرسپولیس فعلی و کادر‌فنی این تیم تبدیل شده است.

انتقادهای پی در پی رهبری فرد از پرسپولیس و گل محمدی باعث شد تا کادرفنی سرخ زبان بیایند و اظهارات این پیشکسوت فوتبال را از روی اهدافی خاص ببینند. گل محمدی و دستیارانش براین باورند که بهروز رهبری فرد با این کارها قصد داردکه نام خودش را در فوتبال مطرح کند و در آینده راهی برای حضوربر روی نیمکت پرسپولیس مهیا کند.

** کنایه پرسپولیسی‌ها؛ شانس آوردیم کاپیتان عوض شد!

با توجه به غیبت علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا، ۲ کاپیتان پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر بازوبند کاپیتانی در بازی گهر بر باز.ی محمد نوری بسته شدو این موضوع اتفاقاتی را در پایان این بازی رقم زد.

اشتباه عجیب و غریب و محمد نوری در به ثمر رسیدن گل اول گهری‌ها در بازی معوقه مقابل نماینده دورود باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس که به خاطر پیروزی در این دیدار و صعود به رتبه ششم جدول سر از پا نمی‌شناختند، دقایقی همبازی خود را در رختکن ورزشگاه آزادی مورد شوخی کلامی خود قرار دادند.

آنها در صحبت‌های خود به کاپیتانی محمد نوری در این دیدار اشاره کردند و اعتقاد داشتند که این موضوع در کیفیت بازی این بازیکن تأثیر گذاشته است پرسپولیسی ها به شوخی تغییر کاپیتانی تیمشان را عامل شانس برای پیروزی دراین دیدار خواندند و بابت این موضوع از سرمربی تیمشان تشکر کردند.

البته تمام صحبت‌های رد و بدل شده در حد شوخی بود، اما چه بسا اگر این دیدار با نتیجه‌ای جز پیروزی پرسپولیس به پایان می‌رسید، ای حرف و حدیث‌ها رنگ وبوی جدی‌تر به خود می‌گرفت.

گفتنی است؛ در این دیدار پس از حضور نوروزی در میدان بازوبند کاپیتانی به این بازیکن رسید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 2,150
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,150
  • بازدید ماه : 9,269
  • بازدید سال : 252,436
  • بازدید کلی : 1,302,530
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا