loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 145 1391/06/28 نظرات (0)

در برنامه شب گذشته نود، اعلام شد که عدم پخش دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان به خاطر در نظر گرفته شدن منافع مردم بود!

برنامه نود شب گذشته ابتدا به ناکامی های تیم ملی فوتبال ایران در بازی های اخیر پرداخت.


در این قسمت مجری برنامه اخبار و مصاحبه هایی را از خبرگزاری های مختلف نشان داد اما نکته مهم این بود که همچون چند برنامه گذشته منبع خبرها به صورت خودجوش(!) پاک شده بود! این در حالی است که ذکر منبع خبر یک موضوع اساسی و نشان دهنده کار حرفه ای است اما برنامه نود در چند وقت اخیر رویه سایر برنامه های صداوسیما را در پیش گرفته و همچون بخش های خبری از ذکر منبع خبر خودداری می کند آن هم در شرایطی که رعایت این موضوع در رسانه های دنیا امری عادی و جزء اصول ابتدایی است که در واقع مسئولیت را از آن برنامه سلب و متوجه منبع اصلی خبر می کند.


این در شرایطی است که فردوسی پور به عنوان فردی که سال ها در رسانه فعالیت کرده و از جمله مجریان حرفه ای محسوب می شود به خوبی به این نکته واقف است. به نظر می رسد نود هم رویه سایت «ورزش 3» که متعلق به صداوسیما است را در پیش گرفته؛ سایتی که اخبار همه خبرگزاری ها را بدون منبع، کپی و استفاده می کند. به نظر می رسد این سیاستی است که رسانه ملی و رسانه های وابسته به آن در پیش گرفته اند.


سوال برنامه نود درباره مهم ترین علت افت فوتبال ایران بود که از بین حدود یک میلیون و هفتصد و یازده هزار و هشتصد شرکت کننده 71 درصد به پرداخت بی رویه پول و بی‌انگیزگی بازیکنان، 4 درصد به ضعف مربیان و 25 درصد به ناکارآمدی مدیران فدراسیون و باشگاه ها رای دادند.


امیر حاج رضایی که اعلام کرده بود درباره فوتبال اظهارنظر نمی کند میهمان برنامه بود و پیشنهاد داد حسین فرکی با توجه به تجاربی که دارد به عنوان مربی در کنار کی‌روش فعالیت کند.

* پخش نشدن بازی تیم ملی به خاطر مردم بود!

غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی سازمان صداوسیما با حضور در برنامه درباره علت پخش نشدن دیدار ایران و لبنان توضیحاتی داد و گفت: در 4 سال گذشته 50،60 بازی پخش کرده ایم و مبلغ قرارداد 4 میلیون دلاری بود، اما شرکت نماینده AFC برای بازی های مقدماتی جام جهانی مبلغ 40 میلیون دلار پیشنهاد داد و با صحبت های ما،‌ اعلام کردند تمام بازی های مقدماتی را یک جا به قیمت 10 میلیون دلار می فروشند، این در حالی است که از مجموع 43 بازی مقدماتی 8 بازی برای ایران است.


مشاور حقوقی صداوسیما ادامه داد: چون این پول باید از جیب مردم و از بیت المال هزینه شود زیر بار حرف زور آنها نرفتیم و حاضر نشدیم این پول را بدهیم. اگر این کار را می کردیم جفا به مردم بود. منافع مردم مهم است و به همین دلیل چون پول بالایی را طلب می کردند ترجیح دادیم این پول را ندهیم و در واقع به خاطر مردم این کار را نکردیم!

وی گفت: در حالی که لبنان میزبان بازی ایران و لبنان بود، اما این شرکت حتی برای کشور میزبان هم تقاضای خرید حق پخش را کرد و به همین دلیل لبنان هم این دیدار را پخش نکرد. WSG شرکت حق پخش تلویزیونی این بازی ها اعلام کرده که نصف این پول به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه ها برمی گردد، در حالی که کفاشیان و نبی می گویند به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نداده است.

مشاور حقوقی سازمان صداوسیما در خصوص پول آگهی های بازرگانی خاطرنشان کرد: هزینه پخش آگهی های بازرگانی نسبت به کل بودجه سازمان صدا و سیما ناچیز است و به خزانه دولت برمی گردد. از وزارت ورزش و جوانان درخواست دارم به این مسئله ورود کند و با مسئولان کنفدراسیون آسیا مذاکره کند.

مجری برنامه نود اعلام کرد که مردم به دنبال پخش بازی های تیم ملی هستند و همان طور که برای سریال ها بودجه عمومی تخصیص داده می شود برای حق پخش بازی ها هم چنین موضوعی وجود داشته باشد. رفیعی در این خصوص گفت: تمام ورزش را در شبکه سه پوشش می دهیم و فقط مختص فوتبال نیست. در تمام دنیا نیز شبکه ها حق پخش تمام بازی ها را خریداری نمی کنند. ممکن است در آینده نیز برخی برنامه ها را نتوانیم بخریم، اما امیدوارم شاهد چنین مسئله ای نباشیم.


بدین ترتیب عدم پخش دیدار ایران و لبنان در نظر گرفته شدن منافع مردم اعلام شد!

* دخالت های مدیرعامل در ترکیب تیم

امید هرندی، سرمربی پیشین تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به دخالت های عابدینی در ترکیب تیم گفت: مدیرعامل داماش در برخی بازی ها اعلام می کرد با چه سیستمی به میدان برویم، اما من زیر بار این مسائل نمی روم و به هیچ عنوان آن را قبول نمی کردم. تنها در بازی آخر بود که او دخالتی در ترکیب تیم نداشت.

* دلال های رسمی و باز هم خرید بازیکن

مرتضی کریمی، کمک داوری که چند روز پیش خداحافظی کرده بود، در خصوص دلالی ها در فوتبال ایران گفت: با دلالی به دلیل مراوده خانوادگی آشنا هستم، اما هرگز اجازه ندادم در کارم دخالت کند. نکته قابل توجه در این زمینه این است که همان فرد از سوی فدراسیون فوتبال حکم رسمی ایجنت دارد و در یکی از باشگاه های تهرانی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: در یکی از بازی های پلی آف سال های گذشته لیگ برتر همین دوستانی که از من شاکی هستند دروازه بان تیم تهرانی را با مبلغ 50 میلیون خریداری کردند اما او این موضوع را قبول نکرد. من این موضوع را از همان شخصی شنیدم که دلال است و رابطه خانوادگی با او دارم. فردوسی پور در جواب او گفت: همان شخصی که ابتدای اسمش "م" است که کریمی این موضوع را تایید کرد.

* رویانیان اخطار به کریمی را نه تایید کرد و نه تکذیب

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اولتیماتومش به برخی بازیکنان و رمزگشایی که برخی سایت ها انجام داده اند و فرد مخاطب رویانیان را علی کریمی دانسته اند، گفت: نمی خواهم اسم بازیکنی را بیاورم، اما به هر حال برخی مسائل وجود دارد. نمی توانم به زمین بروم و به آقای گل سال گذشته و مهاجم فعلی تیم ملی بگویم چرا 5 دقیقه می دوی.

وی ادامه داد: پس از دربی گذشته با ورودی که به تیم داشتم یک سری مسائل را متوجه شدم. یکی دو بازیکن هستند که واقعا از دست آنها ناراحتم. برخی افراد قبل از بازی، حین و بعد از بازی رفتارهایی انجام می دهند. تلفن های مشکوکی می شود. آخرین اولتیماتوم را به آنها دادم. اینکه بتوانند در بازی بعدی و برابر سپاهان به میدان بروند بستگی به خود آنها دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رتبه سرخ پوشان در پایان فصل خاطرنشان کرد: در بین رتبه های اول تا چهارم قرار خواهیم گرفت. تمام امکانات را برای تیم و بازیکنان فراهم کردم، اما نمی دانم مشکل دیگر چیست. اگر اجازه می دهند در نیم فصل خودم به میدان بروم!

* تارتار: دیگر به گهر برنمی گردم

مهدی تارتار، سرمربی پیشین تیم گهر دورود در خصوص بازگشتش به این تیم گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده فکر نمی کنم دیگر بازگردم، زیرا دیگر نمی توانم به چشم بازیکنانم نگاه کنم. تیم نیاز به شوک داشت.

وی درباره پیشنهاد داماش به او عنوان کرد: صحبتی با گیلانی ها نداشتم.

تارتار در خصوص پیشنهاد پرسپولیسی ها تصریح کرد: یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفت که ببیند نظرم درباره همکاری با ژوزه چیست که در جواب گفتم باید در ابتدا تکلیفم با گهر مشخص شود.

* درخشان از گزینه های مربیگری داماش

شهرام قویدل، مالک باشگاه داماش گیلان در خصوص سرمربی آینده تیم فوتبال داماش گفت: قرار است فردا هیئت مدیره جلسه ای را برگزار کند و در این زمینه تصمیم بگیرد.

وی درباره گزینه های این باشگاه تصریح کرد: قطعا سرمربی داماش ایرانی خواهد بود و حمید درخشان نیز یکی از گزینه های ماست.

مالک باشگاه داماش درباره حمایت از هرندی گفت: من از همان روز اول از سرمربی و مدیرعامل باشگاه حمایت کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 537
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 7,656
  • بازدید سال : 250,823
  • بازدید کلی : 1,300,917
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا