loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 88 1391/09/05 نظرات (0)

با وجود تلاش این گروه برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال برابر اساسنامه فوتبال ایران هیچ شانسی برای رسیدن آنها به کرسی ریاست فوتبال وجود ندارد چون برابر قانون اگر مجمع عمومی کفاشیان را برکنار کند نایب رئیس اول به عنوان سرپرست فدراسیون مشغول به کار خواهد شد تا انتخابات جدید برگزار شود که این تاریخ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود که در آن مقطع هیچ یک از این افراد قادر به حضور در انتخابات نیستند چون عمر مدیریتی آنها با دولت دهم پیوند خورده است!

چه کسانی به دنبال صندلی کفاشیان هستند؟
ناکامی فوتبال ایران درهفته‌ای که گذشت اگرچه میزان نارضایتی افکارعمومی به ویژه فوتبال دوستان را به دنبال داشت، ……
اما این اتفاق برای عده‌ای خاص، فرصت جدیدی به وجود آورد تا شانس خود را برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال به آزمایش بگذارند. انتقادهای خاص این طیف نشان می‌دهد آنها صندلی کفاشیان را نشانه رفته‌اند تا شاید به واسطه فضای به وجود آمده زمینه برکناری رئیس خنده روی فوتبال ایران فراهم شود تا آنها به عنوان مدعی این پست وارد حوزه مدیریتی فوتبال ایران شوند.
روند حرکتی این جریان نشان می‌دهد آنها در برهه کنونی خود را برای رسیدن به ساختمان سئول از هر نظر آماده‌ کرده‌اند،مطالب انتقادی آنها در غالب مصاحبه‌های سریالی با رسانه‌ها از سیستم مدیریتی فوتبال ایران به ویژه شخص علی کفاشیان نشانه بارز نیت این طیف است. از طرفی فعالیت نزدیکان این افراد هم این فرضیه را به اثبات می‌رساند که این طیف از مدیران غیرفوتبالی علاقه زیادی برای تصاحب کرسی فدراسیون فوتبال دارند.
گفته می‌شود دو عضو فعلی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و یک عضو پیشین این مجمع در این برهه بیشترین تلاش را برای رسیدن به پست ریاست به خرج می‌دهند.
این افراد که به صورت کاملا خودجوش(!) به یک باره از لاک دفاعی گذشته بیرون آمده‌اند توسط دوستان خود به برخی رسانه‌ها پیشنهاد می‌دهند که خبرنگاران در رابطه با وضعیت مدیریت فوتبال ایران با آنها گفت و گو کنند تا به این ترتیب آنها زمینه برکناری کفاشیان و حضور خود در فوتبال ایران را فراهم سازند.
گفته می‌شود یکی از این افراد که سابقه مدیرعاملی در یکی از باشگاه‌های بزرگ تهران را در کارنامه خود دارد،به دلیل این که مدتی از فوتبال دور بوده است با انجام مصاحبه‌های جنجالی قصد دارد نام خود را به عنوان یکی از مدعیان ریاست فوتبال ایران در این برهه مطرح کند. این فرد که یکی از ناکامان انتخابات فوتبال ایران در گذشته‌ای نه چندان دور بوده‌است با کمک گرفتن از برخی نزدیکان رسانه‌ای خود درصدد است تا فشار کاذبی بر اعضای مجمع وارد سازد تا برای برکناری کفاشیان وارد عمل شوند.
فرد دیگری که در رویای ریاست فدراسیون فوتبال به سر می‌برد،چند ماهی بیشتر نیست که وارد حوزه فوتبال شده است، این مدیر جوان شهرستانی از جمله مدیران غیر فوتبالی کشور است که هیچ سابقه‌ای در عرصه مدیریت فوتبال ندارد اما با ارتباطات خاص رسانه‌ای به یکی از منتقدان فوتبال ایران تبدیل شده است. گفته می‌شود این مدیر جوان غیر فوتبالی برای رسیدن به ساختمان سئول رویاپردازی‌های بسیار زیادی انجام داده و است و در ملاقات با برخی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به آنها وعده داده است که اگر مجمع به وی اعتماد کند فوتبال ایران را به یکی از قدرت های برتر جهان تبدیل خواهد کرد!
گزینه دیگر این طیف که برای رسیدن به کرسی ریاست برنامه‌ریزی وسیعی انجام داده است نسبت به دو گزینه دیگر از شهرت بیشتری برخوردار است اما عملکرد ناموفق وی در باشگاه تحت مدیریتش سد بزرگی برای رسیدن او به این رویای بزرگ است،این مدیر غیر فوتبالی که عمر فوتبالی‌اش به تازگی از یک سال عبور کرده است در ماه‌های اخیر با انتقادهای سریالی از مدیریت کفاشیان، فوتبال ایران را نیازمند تغییر دانسته است و تاکید کرده برای نجات فوتبال ایران باید مدیری لایق وارد فوتبال شود! این مدیر غیر فوتبالی در نشست‌های خصوصی با برخی نمایندگان رسانه‌های گروهی تاکید کرده مسؤولان بلند پایه به دنبال حضور وی در فوتبال هستند اما به دلیل عدم تمایل حاضر به قبول مسؤولیت نیستم!
با وجود تلاش این گروه برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال برابر اساسنامه فوتبال ایران هیچ شانسی برای رسیدن آنها به کرسی ریاست فوتبال وجود ندارد چون برابر قانون اگر مجمع عمومی کفاشیان را برکنار کند نایب رئیس اول به عنوان سرپرست فدراسیون مشغول به کار خواهد شد تا انتخابات جدید برگزار شود که این تاریخ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود که در آن مقطع هیچ یک از این افراد قادر به حضور در انتخابات نیستند چون عمر مدیریتی آنها با دولت دهم پیوند خورده است!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,794
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,794
  • بازدید ماه : 8,913
  • بازدید سال : 252,080
  • بازدید کلی : 1,302,174
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا