loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 133 1391/08/29 نظرات (0)

 قطری ها به عنوان میزبان جام جهانی 2022 تمام تلاش خود را برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل به کار بسته اند و به نظر می رسد در این مسیر همراهانی دارند که با دست های پشت پرده به دنبال هموارکردن راه آنان هستند.

 

به گزارش ایرنا، زمانی که ˈیوزف سپ بلاترˈ به عنوان رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیلا ) پاکتی را دردست داشت که از آن نام میزبان 2022 بیرون می آمد ، کمتر کسی تصور می کرد در حضوراسپانیا،هلندوانگلیس میزبانی این رویدادبزرگ ورزشی به قطر سپرده شود، اما پول نکته ای است که می تواند هر ناممکنی را ممکن سازد.

قطری ها آنقدر هزینه کرده و ستارگان بزرگ فوتبال جهان را همراه خود داشتند تا میزبانی به آنان سپرده شد و حتی فیفا حاضر شد، زمان برگزاری جام جهانی 2022 را از فصل تابستان به زمستان منتقل کند تا چاه های نفت قدرت خود را نشان دهند.

در این روزها نیز به نظر می رسد که قطری ها و همراهان آنان در این مسیرسخت در تلاش هستند تا این تیم صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل داشته و نشان دهد به غیر از میزبانی، خودش نیز توان صعود را داشته و فوتبال قدرتمندی در آسیا دارد.

برای آنهایی که فوتبال را دقیق دنبال کرده، می دانند در بسیاری اوقات مسایلی غیر ورزشی و غیر فنی واردورزش می شودتا تیمی به موفقیت یا تیم دیگری ناکام شود، تقریبا پذیرفتنی است که تصور کنند قطری ها که ازنظر فنی درگروهˈ آˈانتخابی جام جهانی 2014 برزیل در آسیا - اقیانوسیه در مقایسه با ایران، ازبکستان و کره جنوبی حرفی برای گفتن ندارند، برای رسیدن به برزیل دست به هرکاری از داوری تا نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا زده و حتی به داخل تیم ها هم نفود کنند!

پس از شکست عجیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در بیروت شایعه ای دهان به دهان پیچید که باورش کمی سخت بود و کسی آنرا نپذیرفت اما این شایعه دوباره و پس از باخت به ازبکستان قوت گرفت و حالا کمتر فردی است که آن را با قدرت رد کرده و نخواهد کمی به این موضوع فکر کند.

آیا قطری ها از راه های مختلف و غیرفنی برای رسیدن به جام جهانی برزیل استفاده می کنند و در این راه برخی ها آنان را کمک می کنند.

زمانی که یک تیم داوری عرب برای مسابقه تیم های ایران و ازبکستان انتخاب شد عده ای نگرانی خود را اعلام کردند که ممکن است این داوران تلاش کنند تا نتیجه این بازی به نفع قطری ها رقم بخورد.البته بدون شک اشتباهات داوری نیزبخشی از فوتبال است اما وقتی اشتباه فاحش کمک داور این مسابقه در مردود اعلام کردن گل صحیح ایران را درکنارسوت های سوال برانگیزداور اماراتی می گذاریم به نتایج دیگری می رسیم.

کارشناسان داوری معتقدند علاوه بر اینکه سیف البداوی می توانست یکی از بازیکنان ازبکستان را اخراج کند، سوت های این داور اماراتی به گونه ای بود که باعث عصبی شدن بازیکنان ایران شد.

صحبت هایی که یکی از دست اندرکاران پیشین تیم ملی انجام داده نیز مزید برعلت شد تا دوباره علاقه مندان به تیم ملی به فکر فرو بروند که چرا تیم ملی ایران با آن پیشینه درخشان خود مغلوب ازبکستان و لبنان می شود.

این مسوول گفته است:ˈ آیا تاکنون کسی از خود پرسیده که علت باخت تیم ملی به لبنان ممکن است به مواردی غیرازفنی هم ارتباط داشته باشد؟ آیا کسی بررسی کرده که چرا پزشک تغذیه تیم اخراج شده و او مواردی را درباره باخت به لبنان مدتهاست در دل نگاه داشته و بیان نکرده است؟ آیا کسی سوال کرده که چرا هرکس در کادر تیم ملی حرفی برای گفتن دارد یابا برخی خواسته های نامعقول سرمربی مخالفت می کند، فورا برکنار می شود؟ˈ

این صحبت های است که ذهن علاقه مندان را درگیر کرده است که چرا تیم ملی ایران اینگونه به حریفان ضعیف تر از خود می بازد. به نظر می رسد برخی افراد که نقش پر رنگی هم در عملکرد تیم ملی دارند با عملکرد سوال برانگیز خود، خواسته یا نا خواسته در حال کمک رسانی به قطری ها در راه رسیدن به جام جهانی هستند.

آیا قطری ها باید جواب هزینه های که برای میزبانی جام جهانی 2022 انجام داده اند را خیلی زودتر از زمان مقرر و باصعود به جام جهانی 2014 برزیل بگیرند؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 738
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 738
  • بازدید ماه : 7,857
  • بازدید سال : 251,024
  • بازدید کلی : 1,301,118
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا