loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 97 1391/08/09 نظرات (0)

برنامه شب گذشته نود با محوريت بررسي مجمع فدراسيون فوتبال برگزار شد.

نظرسنجي برنامه درباره تعطيلي هاي ليگ و برگزار نشدن جام حذفي به بهانه ديدارهاي تيم ملي بود که حدود يک ميليون و 458 هزار شرکت کردند و 16 درصد موافق تعطيلي مسابقات ليگ و لغو جام حذفي به بهانه بازي هاي تيم ملي و 84 درصد هم مخالف اين موضوع بودند.


به گزارش فارس، پس از بررسي بازي هاي هفته سيزدهم بار ديگر برنامه نود به بحث انتخابات رياست فوتبال استان هاي فارس و کرمانشاه پرداخت.


غلامرضا کمانه، مديرکل ورزش و جوانان استان فارس از ابطال انتخابات رياست فوتبال اين استان خبر داد و گفت: با عنايت به گزارش هاي به دست رسيده و 2 تخلف صورت گرفته پيش از برگزاري مجمع، وزارت ورزش اين انتخابات را باطل اعلام کرد.


وي درباره اينکه مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام کرده اند اين انتخابات مشکلي نداشته و همچنين زمان برگزاري مجدد اين انتخابات خاطرنشان کرد: وزارت ورزش در اين باره تصميم گرفته و آنها نيز بايد در مورد برگزاري مجدد تصميم بگيرند.


در ادامه، انتخابات استان کرمانشاه مورد بررسي مجدد قرار گرفت. علي محبي قبل از اخذ مدرک ليسانس در انتخابات هيئت استان شرکت کرد و به عنوان رئيس هيئت فوتبال اين استان انتخاب شد، در حالي که طبق اساسنامه فدراسيون رئيس هيئت فوتبال بايد حداقل مدرک ليسانس داشته باشد.


محبي در توضيح اين موضوع گفت: در بند 15 تبصره يک اساسنامه ذکر شده که هيئت رئيسه مي تواند با مدرک ديپلم حضور داشته باشد اما معتمديان، کانديداي رياست هيئت فوتبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ماده 5 بند 18 اساسنامه صراحتا ذکر شده که رئيس هيئت فوتبال استان ها بايد داراي مدرک ليسانس باشد.


در ادامه برنامه علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال پشت خط تلفن آمد و درباره انتخابات رياست فوتبال استان هاي کرمانشاه و فارس گفت: هيچ مشکلي در اين دو استان وجود نداشته و ما نظارت کامل را در اين زمينه انجام داده ايم. وزارت ورزش در نامه اي در خصوص انتخابات استان فارس توضيحاتي خواست که ما به آنها اين مسائل را اعلام کرديم.


وي درباره مدرک ديپلم رئيس هيئت استان کرمانشاه تصريح کرد: در اساسنامه جديدي که سال گذشته به تصويب رسيد تاکيد شد که اگر رئيسي سابقه رياست داشته با مدرک ديپلم نيز مي تواند در انتخابات شرکت کند.


رئيس فدراسيون فوتبال درباره مجمع فدراسيون فوتبال و اينکه عنوان شده بود بهروان بازنشسته است و نمي تواند در انتخابات شرکت کند، اظهار داشت: 5 سال پيش زماني که مسائلي درباره تعليق فوتبال مطرح شد اساسنامه اي را تدوين کرديم که فدراسيون فوتبال به عنوان نهاد غير دولتي و مستقل باشد، زيرا اگر فيفا متوجه شود دخالت هاي دولتي در فدراسيون فوتبال وجود دارد بار ديگر تعليق مي کند. به همين دليل مي توانيم در مسائلي مانند بازنشستگي متفاوت عمل کنيم.


رئيس فدراسيون فوتبال درباره قهر رويانيان و فتح الله زاده از مجمع فدراسيون و اينکه گفته مي شود علت اين اقدام قرار گرفتن صندلي آنها در انتهاي سالن بوده، تصريح کرد: من به صندلي ها حواسم نبود و در زماني که مديران اين دو باشگاه وارد شدند نمي توانستيم کاري کنيم. مديران دو باشگاه نيز با تصميم انقلابي سالن را ترک کردند.


کفاشيان درخصوص لغو جام حذفي يادآور شد: اين تصميم کادر فني و هيئت رئيسه ليگ برتر بوده، هر چند فکر مي کنم برگزار نشدن يک سال جام حذفي مشکلي به وجود نخواهد آورد اما در حال اگر باشگاه ها خواستار اين موضوع باشند بار ديگر اين مورد را مورد ارزيابي قرار مي دهيم.


حميد سجادي معاون وزير ورزش نيز پيغامي به برنامه نود فرستاد مبني بر اينکه در مجمع انتخابات رئيس فدراسيون فوتبال يکي از کانديداها بازنشسته بود و برگه انتخاباتي را گرفتم اما به علت اينکه نفس انتخابات را درست نمي دانستم رايي صادر نکردم.


در ادامه برنامه نکته قابل توجهي در خصوص برگزاري ديدار تيم هاي استقلال و استيل آذين گهر دورود پخش شد. هوادران لرستاني که قصد داشتند بازي تيمشان را از نزديک تماشا کنند به علت مشکلات در برنامه ريزي ليگ فکر کرده بودند بازي تيمشان برابر سپاهان است و به همين دليل به جاي تهران به اصفهان سفر کرده بودند!


از صحنه هاي جالبي که برنامه نود به تصوير کشيد مراقبت مسئولان فدراسيون از صحبت هاي خود بود. برنامه نود پس از انتخابات رياست فدراسيون فوتبال لب‌خواني برخي مسئولان را انجام داد که به دخالت وزارت ورزش در انتخابات اشاره مي کرد. اين امر باعث شده مسئولان در اين انتخابات با مراقبت بيشتري صحبت هاي خود را مطرح کنند.


محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره علت ترک مجمع عنوان کرد: اگر شما حرکت پولادي را به «جيگر» تشبيه مي کنيد حرکت آقاي کفاشيان در مجمع و انتخابات فارس و کرمانشاه چيست؟ (فردوسي پور در واکنش به صحبت شيريني، سرپرست تيم پرسپوليس که اعلام کرد پاي پولادي سر خورده و با دستانش شيشه رختکن شکسته شده و پاهايش به تخته برخورد کرده گفت: شما آدم را «جيگر» فرض کرده‌ايد؟ چرا راستش را به مردم نمي‌گوييد؟)


وي در مورد مجمع فدراسيون تصريح کرد: واقعا خيلي دروغ مي گويند. شب قبل از برگزاري مجمع اعلام کردم در جلسه حاضر نخواهم شد، اما کفاشيان قول داد در اين جلسه راي گيري نخواهد شد.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اينکه گفته مي شود به علت قرار گرفتن صندلي اش در انتهاي سالن محمع را ترک کرده، تصريح کرد: آدم خاکي هستم و من اين مسائل درست نيست.


اميرحسين صادقي، مدافع تيم فوتبال استقلال ميهمان ويژه برنامه نود بود. وي اعلام کرد تغيير زيادي کرده و ديگر مانند گذشته حواشي و درگيري هاي زيادي نخواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 745
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,541
  • بازدید ماه : 5,541
  • بازدید سال : 248,708
  • بازدید کلی : 1,298,802
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا