loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 153 1391/07/08 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران فردا (يكشنبه) با پيروزي بر تيم قدرتمند استراليا مي‌تواند بار ديگر به جام جهاني نوجوانان راه يابد.

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران فردا (يكشنبه) با پيروزي بر تيم قدرتمند استراليا مي‌تواند بار ديگر به جام جهاني نوجوانان راه يابد.

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران كه توانست با 9 امتياز با اقتدار به مرحله يك‌چهارم نهايي مسابقات قهرماني آسيا راه يابد، براي حضور در جمع چهار تيم پاياني و كسب سهميه حضور در جام جهاني 2013 بايد فردا (يكشنبه) از سد استراليا بگذرد.


استراليا به عنوان تيم دوم گروه B بعد از تيم عراق راهي پلي‌آف شد كه اكنون بايد با تيم نخست گروه A بازي كند.


شاگردان علي دوستي‌مهر در مرحله گروهي توانستند در هر سه مسابقه پيروزي شوند. آنها در اولين بازي لائوس را با نتيجه سه بر يك شكست دادند. در مسابقه دوم با حساب چهار بر يك يمن را از پيش‌رو برداشتند و برابر كويت هم در نبرد سوم توانستند دو بر يك به پيروزي برسند.


اما استرليا كه با تيم‌هاي عراق، عمان و تايلند هم‌گروه بود،‌ در گام نخست تايلند را با دو گل شكست داد. در ديدار دوم با حساب دو بر يك از سد عمان گذشت و پس از قطعي شدن صعودش براي تعيين تيم‌هاي اول و دوم گروه برابر عراق قرار گرفت. اين دو تيم كه امتيازها،‌ تفاضل گل و حتي تعداد گل‌هاي زده برابري داشتند، در بازي سوم مقابل هم به تساوي رسيدند و نهايتا عراق در ضربات پنالتي موفق به شكست استراليا شد.


استراليا در اين بازي از ابتدا بيش از پنج بازيكن اصلي خود را به زمين نفرستاد و شاكله تيم تقريبا روي نفرات ذخيره بود. كارشناسان و آناليزورهايي كه فوتبال اين تيم را به دقت بررسي كردند، توانايي اين تيم در بازي‌سازي از عقب ميدان و هافبك‌هاي هجومي توانمندشان را از مهمترين عوامل موفقيت استراليا دانستند.


از طرفي ملي‌پوشان ايران در هر سه بازي مرحله گروهي نشان دادند در وضعيت بدني فوق‌العاده‌اي قرار دارند و در نيمه‌ دوم هر سه بازي تيم برتر ميدان بودند. عجله كردن در كنترل بازي، حملات و ضربات پاياني به سمت دروازه تنها نقطه ضعفي بود كه در ميان بازيكنان نوجوان ايران به چشم مي‌خورد كه كارشناسان در اين باره معتقدند حفظ تمركز از دقايق اوليه تا پايان كار مي‌تواند اين ضعف را از بين ببرد.


در هر حال شاهديم كه بار ديگر آخرين سد يكي از تيم‌هاي ملي ايران براي رسيدن به جام جهاني، استرالياست با اين تفاوت كه مسابقه در تهران برگزار مي‌شود.


علي‌ دوستي‌مهر سرمربي تيم ملي پيش از بازي از آمادگي جسمي و روحي فوق‌العاده بازيكنانش ياد كرد و گفت: از هر نظر آماده رويارويي با تيم قدرتمند استراليا هستيم و مي‌دانم بازيكنانم مقابل تيم‌هاي صاحب‌نام بهتر بازي مي‌كنند. فقط از مردم مي‌‌خواهم براي حمايت و تشويق فرزندان كشورشان در تيم ملي، يكشنبه به ورزشگاه شهيد دستگردي بيايند.


به گزارش ايسنا اين مسابقه از ساعت 17 در ورزشگاه دستگردي برگزار مي‌شود. در شرايطي كه استاديوم دستگردي در هر سه بازي گذشته تيم ملي كمتر از 200 يا 300 نفر را به خود مي‌ديد، اين اميدواري وجود دارد كه براي مسابقه حساس با استراليا اين ورزشگاه صندلي خالي نداشته باشد و تماشاگران زيادي براي حمايت از تيم نوجوانان ايران به ورزشگاه بيايند.


برنامه كامل بازي‌هاي مرحله يك‌چهارم نهايي اين رقابت‌ها به شرح زير است:


عراق – كويت؛ ساعت 13 (ورزشگاه دستگردي)


كره جنوبي – ازبكستان؛ ساعت 15 (ورزشگاه اكباتان)


ايران – استراليا؛ ساعت 17 (ورزشگاه دستگردي)


سوريه – ژاپن؛ (ورزشگاه اكباتان) 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 7,180
  • بازدید سال : 250,347
  • بازدید کلی : 1,300,441
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا