loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 141 1392/10/26 نظرات (1)

امروز مدیر عاملان سرخابی تماشاگر تمرین تیم های خود و رقیب خود بودند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مورد استقبال طرفداران تیم استقلال و کادر فنی و بازیکنان این تیم قرار گرفت.

وی در ابتدای حضورش به سمت طرفداران استقلال رفت و با آنها صحبت کرد، هواداران استقلال به محض دیدن رویانیان با این جملات از وی استقبال کردند: سردار به کمپ ما خوش آمدی، سردار ما پولی نداریم ولی قلب ما پاک و صاف است... در این لحظه رویانیان برای هوداران استقلال دست تکان داد که همین موضوع باعث شد 200 طرفدار تیم استقلال شعار بدهند: سردار، فتح‌الله، استقلال قهرمان.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که از استقبال طرفداران استقلال خوشحال بود نزد بازیکنان رفت، وی با آنها برخورد گرمی داشت و سپس با تک تک بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. رویانیان حنیف عمران‌زاده را در آغوش گرفت و او را از جایش بلند کرد و خطاب به او گفت چطوری بچه محل؟ سپس محمد قاضی را دید و خطاب به او گفت انصافاً این بچه پسر بامعرفت و خوبی است ما باید فکری به حال مطالبات او کنیم که قاضی جواب داد قرار بود شما جلسه بگذارید ما هم منتظر جلسه هستیم. رویانیان نیز به مهاجم فصل گذشته تیمش گفت: ان‌شاءالله این کار را انجام می‌دهم ولی انصافاً قاضی پسر بااخلاق و بامعرفتی است. سپس مدیرعامل پرسپولیس خسرو حیدری را دید و خطاب به این بازیکن گفت آقای حیدری ما خیلی می‌خواهیم که تاکتیک‌های استقلال را پیدا کنیم ولی من سر در نمی‌آورم و می‌ترسم فتح‌الله‌زاده آنجا بیاید و تاکتیک‌های ما لو برود که این موضوع با خنده بازیکنان استقلال توأم شد.

درپایان حضور رویانیان در جمع بازیکنان، یکی از خبرنگاران خطاب به وی گفت: سردار نتیجه چند چند می‌شود که وی پاسخ داد ما می‌بریم در این لحظه امیرحسین صادقی گفت سردار 4 دربی یادت نرود که این جمله با خنده حاضرین همراه شد. مدیر عامل باشگاه استقلال و پرسپولیس سپس در مقابل دوربین برنامه 20:30 قرار گرفتند.

فتح‌الله‌زاده خطاب به مجری خارج از گود گفت: درست است که شما هر شب دعواهای ما را نشان می‌دهید ولی ما اینجا هستیم تا بگوییم مشکلی با هم نداریم.

سپس مدیرعامل استقلال خطاب به مجری این برنامه گفت: انصافاً او از ژورنالیست‌های خوب است و به همراه نجف‌زاده خوب بلد است مو را از ماست بیرون بکشد.

همچنین رویانیان هم گفت: هر چند فقط ما دو نفر را اذیت می‌کنند ولی ما او را دوست داریم. ما با هم کُری می‌خوانیم و یک چیزهایی می‌گوییم اما امروز کنار فتح‌الله‌زاده ایستاده‌ایم تا همه مردم ببینند ما با هم مشکلی نداریم.

در همین لحظات امیر قلعه‌نویی وارد زمین شد. سرمربی تیم استقلال، استقبال گرمی از مدیرعامل پرسپولیس داشت و خطاب به او گفت: سردار چه خوش‌تیپ شدی! که همین موضوع باعث شد تا فتح‌الله‌زاده بگوید اگر رویانیان کلاهش را بردارد خوش‌تیپ‌تر است. رویانیان نیز پاسخ داد انصافاً در این سالها با وجود آنکه من فوتبالی نبودم اما ارادت قلبی به قلعه‌نویی دارم و خیلی خوشحال هستم که این فرصت نصیب ما شد تا در کنار شما حضور داشته باشم. در این لحظه فتح‌الله‌زاده باز هم با شوخی به رویانیان گفت سردار کلاهت را بردار، که رویانیان گفت من خودم را استتار کردم تا کسی من را نشناسد! فتح‌الله‌زاده نیز جواب داد شما اینجا در امان هستید اما دوستان اگر من به تمرین پرسپولیس رفتم و دیگر ما را ندیدید حلال کنید.

در ادامه حضور محمد رویانیان در تمرین آبی‌پوشان که فضای صمیمی را ایجاد کرده بود فتح‌الله‌زاده یک پیشنهاد دیگر هم داد. وی گفت: از آقای رویانیان می‌خواهم بعد از این بازی به فکر تدارک یک دیدار دوستانه و خیریه باشیم تا مشترکاً بتوانیم به مردم خدمت کرده باشیم.

رویانیان نیز اعلام کرد که بعد از این بازی در خصوص این موضوع صحبت خواهد کرد. حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در تمرین آبی‌پوشان حدود 45 دقیقه زمان برد و در حالی که رویانیان توسط هواداران استقلال تشویق می‌شد کمپ مرحوم حجازی را ترک کرد.

تمرین پرسپولیس در آستانه دربی 78 در حالی امروز پیگیری شد که علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال به همراه محمد رویانیان همتای خود در پرسپولیس در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر شدند تا به نوعی مدیرعامل استقلال جبران حرکت صبح امروز رویانیان که در تمرین استقلال حاضر شده بود، را این چنین انجام داده باشد.

به محض ورود فتح‌الله‌زاده به درفشی‌فر هواداران پرسپولیس مدیرعامل استقلال را تشویق کردند و شعار دادند «فتح‌الله دوستت داریم» آنها همچنین رویانیان را به شعار «سردار سرخ ایران» تشویق کردند. در همین هنگام رویانیان پیشانی فتح‌الله‌زاده را بوسیده و او را در آغوش گرفت.

دست‌اندرکار باشگاه پرسپولیس و مسئولان درفشی‌فر و  همچنین لیدرها و هواداران پرسپولیس استقبال گرمی از فتح‌الله‌زاده آورده و به او خوشامد گفتند. مدیران عامل دو باشگاه به داخل زمین رفته و در این بخش به کُری خوانی مشغول شدند.

زمانی که هواداران پرسپولیس قصد داشتند عدد 6 را نشان دهند لیدرها از این کار جلوگیری کردند و به آنها توصیه کردند که امروز نباید به حریف بی‌احترامی کنیم.

فتح‌الله‌زاده در سخنانی خطاب به پرسپولیسی‌ها گفت: دو تیم در بیرون از زمین با هم رفیق هستند و پرسپولیس هم تیم بزرگی است، بنابراین وظیفه‌ام بود تا به تمرین پرسپولیسی‌ها بیایم. امیدوارم هر دو جام امسال در تهران بمانند. وی افزود: هیچ کدورتی بین ما نیست و سرخ‌آبی‌ها فقط با هم کُری دارند تا جو ورزشگاه قشنگ شود که البته برخی مواقع بیشتر از حد معمول می‌شود با این حال این اختلاف هیچگاه ریشه‌ای نبوده است. ما کری می‌خوانیم شما ناراحت می‌شویم و وقتی هم که کُری نمی‌خوانیم باز هم ناراحت می‌شوید و واقعاً نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم پس دیگر کُری نمی‌خوانیم.

رویانیان نیز با استقبال از فتح‌الله‌زاده و خیرمقدم به او گفت: کار بسیار خوبی بود که انجام شد و امروز در هر خانه دو استقلالی و یک پرسپولیسی‌ وجود دارد. ما در فوتبال ایران مثل دو برادر هستیم که البته بین آنها قهر و دعوا هم می‌شود اما آشتی هم می‌کنند چون برادرند. وی افزود: فتح‌الله‌زاده فرد زحمتکشی است و درد و رنج زیادی کشیده این نقشه حضور در تمرین دو تیم را هم با هم نشستیم و کشیدیم که کار خوبی هم بود ما به اندازه کافی هر دو عاقل هستیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص عکس‌های منتشر شده در روزنامه پیروزی گفت: امروز حنیف و رحمتی با سردار صحبت کردند و مطمئن باشید امروز و فردا ما در کنار هم هستیم و امیدوارم بازی زیبا شود که رویانیان در این خصوص گفت مطمئناً همینطور خواهد شد و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند که البته پرسپولیسی‌ها حضور پررنگی داشته باشند که فتح‌الله‌زاده در پاسخ کُری او گفت می‌ترسم ناراحت شوید اما من نمی‌ترسم و می‌گویم که بازی فردا را می‌بریم.

رویانیان و فتح‌الله‌زاده در تمرین امروز پرسپولیس پا به توپ شدند. این دو لحظاتی برای یکدیگر پنالتی زدند که هر کدام یک گل به دیگری زد.

حدود 100 هوادار بیرون ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند که به آنها اجازه ورود به داخل این مجموعه ورزشی داده نشد.

خبرنگاران ژاپنی که در تمرین حضور داشتند از تمرین پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی‌فر تصویربرداری کردند.

علی فتح‌الله‌زاده در تمرین امروز پرسپولیس با بازیکنان این تیم در زمین رو در رو نشد اما در رختکن پرسپولیس حاضر شد. فتح‌الله‌زاده حدود 10 دقیقه در رختکن پرسپولیس بود.

علی دایی به استقبال فتح‌الله‌زاده رفت و با او برخورد گرمی داشت.

در گوشه‌ای از تمرین فرزاد حاتمی و نیلسون با یکدیگر تمرین سانتر و سرزنی می‌کردند.

در تمرین امروز عکس بزرگی از سیدجلال حسینی در محل تمرین نصب شده بود.

در قسمتی از تمرین هوادارانی که پشت در مجموعه ورزشی درفشی‌فر بودند قصد داشتند علیه علی فتح‌الله‌زاده شعار بدهند که لیدرها پرسپولیس مانع از این کار شدند. لیدرهای پرسپولیس برخورد گرمی با علی فتح‌الله‌زاده داشتند.

فتح‌الله‌زاده با دیدن بهزاد غلامپور به او با خنده گفت: روی من نپری! من مثل علی دایی استخوان‌بندی درشت ندارم و زود می‌شکنم!

در تمرین امروز پرسپولیس بنری نصب شده بود که در آن به بازی معروف شش‌ تایی‌ها اشاره شده بود.

زمانی که فتح‌الله‌زاده قصد داشت محل تمرین را ترک کند با رویانیان در میان هواداران پرسپولیس حاضر شد و دست یکدیگر را بالا بردند. در زمان خروج مدیرعامل استقلال از محل تمرین پرسپولیس به دلیل ازدحام هواداران خیابان برای دقایقی بسته شد.

فتح‌الله‌زاده در زمانی که قصد داشت تمرین پرسپولیس را ترک کند خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: این اولین بار است که من به محل تمرین پرسپولیس می‌آیم شما هواداران باادبی هستید و مایه افتخار مایید. امروز روز خوبی برای من بود و اولین بار است که به این تمرین آمدم و امیدوارم که این حضور ادامه‌دار باشد.

کریم باقری امروز با لقب کریم باتعصب تشویق شد و هواداران پرسپولیس با این کار قصد داشتند به بازیکن پرسپولیس به دلیل تمرین نکردن دیروز به دلیل مشکلات مالی کنایه بزنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرسپولیس [سایپا ] شمال قائمشهر در تاریخ 1392/11/09 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلام. من مدیر سایت باشگاه لیگ یکی پرسپولیس [سایپا] شمال هستم. با تبادل لینک موافقید؟
www.fc-saipashomal.ir
www.fc-perspolisshomal.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,013
  • بازدید ماه : 7,013
  • بازدید سال : 250,180
  • بازدید کلی : 1,300,274
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا