loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 151 1392/05/17 نظرات (0)

پرسپولیس نسبت به بازی قبل با یک تغییر وارد زمین شد و آن جایگزینی پیام صادقیان به جای هادی نوروزی بود. به این ترتیب انتظار می رفت پرسپولیس از همان دقیقه اول هجومی بازی کند اما مس با برنامه دفاعی اش این اجازه را به شاگردان علی دایی نداد .

پرسپولیس نسبت به بازی قبل با یک تغییر وارد زمین شد و آن جایگزینی پیام صادقیان به جای هادی نوروزی بود. به این ترتیب انتظار می رفت پرسپولیس از همان دقیقه اول هجومی بازی کند اما مس با برنامه دفاعی اش این اجازه را به شاگردان علی دایی نداد. مس در نیمه اول سعی داشت بازی بیشتر در میانه میدان در جریان باشد و به این هدف هم رسد. بازی مس و پرسپولیس در 40 دقیقه اول فقط و فقط یک موقعیت نصفه و نیمه داشت تا تماشاگران بازی سرد و کسل کننده ای را تماشا کنند اما در 5 دقیقه پایانی پرسپولیس توانست چند بار دروازه شهداد نژاد را تهدید کند و با روحیه بهتری به استقبال نیمه دوم برود. مس در نیمه اول هیچ برنامه جز رساندن توپ به ادینیو نداشت. یاوری در این نیمه به هیچ عنوان از عملکرد تیمش راضی نبود و شاید به همین خاطر یکی از تعویض هایش را در همین نیمه سوزاند. بازی در آغاز نیمه دوم هم با همین روند دنبال می شد تا اینکه بیرون رفتن غلامرضا رضایی جریان بازی را برای پرسپولیس تغییر داد. پرسپولیس که پیش از این توپ و زمین را در اختیار داشت، با حضور علی عسگری چند موقعیت خوب روی دروازه خلق کرد و در نهایت روی ضربه فنی صادقیان به گل برتری هم رسید. بعد از گل اول پرسپولیس به هیچ عنوان عقب نرفت و با زدن گل دوم سه امتیاز با ارزش را گرفت تا به رده دوم جدول صعود کند. مس در این بازی هیچ برنامه ای نداشت و شاید اگر ادینیو نبود همان چند موقعیت خطرناک را هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد نمی کرد.


هفته سوم لیگ سیزدهم حرفه ای

چهارشنبه- 16 مرداد 92- ورزشگاه: آزادی- تماشاگر: کمتر از 20هزار نفر

داور: حسین زرگر – کمک ها: سعید علی نژادیان و مهدی عالیقدر



گل:

پیام صادقیان (66) و قاسم دهنوی (76) برای پرسپولیس

پاس گل:

ماهینی (76) برای پرسپولیس

اخطار:

حسین ماهینی از پرسپولیس

مصطفی شجاعی از مس

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری (83- مهرداد کفشگری)، غلامرضا رضایی (59- حمید علی عسگری)، پیام صادقیان و سید مهدی سید صالحی (2+90- محمد عباس زاده)

سرمربی: علی دایی

ترکیب مس کرمان : آرمان شهداد نژاد، عبدالکریم اسلامی، فرهاد سالاری، علیرضا ابراهیمی، اسماعیل علی‌شیرازی، فرزاد حسین‌خانی، احمد حسن‌زاده (71- آرش روشنی پور)، محمود تیغ‌نورد، مصطفی شجاعی (61- شهرام گودرزی)، ادینیو و میلاد جهانی(33- سمیر بکریچ)

سرمربی : محمود یاوری



دقایق کلیدی:

66: روی ارسال دهنوی از راست، شهداد نژاد از دروازه بیرون آمد و توپ را مشت کرد. در این صحنه توپ برگشتی روی خط محوطه جریمه به صادقیان رسید تا او با ضربه ای دقیقه توپ را وارد دروازه کند. در این صحنه اسلامی، مهاجم مس روی زمین افتاده بود و مسی ها اعتقاد داشتند پرسپولیسی ها باید توپ را به بیرون بزنند.

76: ارسال تماشایی ماهینی از راست با ضربه سر دهنوی پایه گذار گل دوم پرسپولیس شد. در این صحنه مسی ها اعتقاد داشتند دهنوی روی مدافع این تیم خطا کرده است.

دقایق حساس:

5: شوت سنگین پیام صادقیان از پشت محوطه جریمه را شهداد نژاد به راحتی در اختیار گرفت.

40: پاس پیام صادقیان به داخل محوطه جریمه، غلامرضا رضایی را در موقعیتی ایده آل قرار داد اما این بازیکن باز هم با سردگمی توپ را تقدیم مسی ها کرد.

41: ارسال حسین ماهینی از جناح راست، در محوطه جریمه روی سر دهنوی فرود امد اما ضربه سر این بازیکن درست جایی رفت که دروازه بان مس استاده بود.

1+45: حسن زاده روی یک ضد حمله صاحب توپ شد و توانست خودش را به محوطه جریمه پرسپولیس برساند اما در نهایت توپ را تقدیم نیلسون کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

52: صادقیان با یک پاس به جناح راست دهنوی را در مقعیت ارسال سانتر قرار داد. سانتر دهنوی داخل محوطه جریمه روی سر نوری فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

55: شوت نه چندان محکم حسن زاده از پشت محوطه جریمه را نیلسون به راحتی در اختیار گرفت.

60: شوت پیام صادقیان از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

82: ارسال بکریچ از چپ روی سر ایدینیو فرود آمد. ضربه سر این بازیکن از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد و به داخل زمین برگشت. در این صحنه اسلامی از داخل 6 قدم توپ را به بیرون زد تا خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشته باشد.

89: شوت سنگین ایدینیو از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 30 متری به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

مشاهده جدول لیگ برتر

مشاهده جدول گلزنان پرسپولیس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 115
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 899
  • بازدید ماه : 8,018
  • بازدید سال : 251,185
  • بازدید کلی : 1,301,279
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا