loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 253 1392/05/13 نظرات (1)

لیگ سیزدهم حالا پدیده جدید در راه دارد، حامد فلاح‌زاده که با نظر ابراهیم‌زاده در نفت تهران فیکس شد سپس به راه‌آهن آمد و حالا به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ تبدیل شده است.

 

گذشت دو هفته‌ از لیگ برتر نکات بسیاری را مورد توجه اهالی فوتبال‌دوستان قرار داد و یکی از این نکات بحث سنگربانی در لیگ برتر است که با افت چشم‌گیر سیدمهدی رحمتی، آقای کلین‌شیت لیگ برتر در فصل گذشته و البته شماره‌ی یک اسبق تیم ملی همراه بوده است. مروری بر آمار سنگربان‌های حاضر در لیگ برتر نشان می‌دهد رحمتی با دریافت سه گل عملکرد نه چندان مناسبی داشته است که البته خط دفاع تیم استقلال نیز در این امر کم مقصر نبوده است، بویژه حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی که مورد انتقاد قلعه‌نوئی نیز قرار گرفتند. یکی دیگر از جنبه‌هائی که شاید نقطه‌ی امیدواری در دو هفته‌ی نخست لیگ سیزدهم باشد، ظهور چهره‌های جوانی همچون میلاد فرآهانی، حامد فلاح‌زاده و مهرداد طهماسبی است که حداقل آمارشان روی کاغذ از بزرگانی همچون رحمتی بهتر است و از جمله عوامل موفقیت تیم‌هایشان در دو هفته‌ی اخیر بوده‌اند.

درخشش ستاره‌های پا به سن گذاشته‌ای همچون نیلسون، فابیو کاروالیو، سرگی پاشنکو و گئورگ کاسپارف نیز از نکات جالب در رقابت‌های لیگ برتر است که باعث داغ شدن کورس رقابت می‌شود.

محمدباقر صادقی، دروازه‌بان جوان سایپا که فصل گذشته به شدت از نیمکت‌نشینی در این تیم ابراز اعتراض می‌کرد در تیم سایپا عملکرد امیدوار کننده‌ای نداشته است.

در ادامه ابتدا مروری بر آمار کلین‌شیت‌های سنگربان‌های حاضر در لیگ برتر خواهیم داشت :

دو کلین‌شیت در دو گام نخست !

1)     نیلسون کوریا : این دروازه‌بان 37 ساله‌ی محبوب برزیلی که فصل گذشته نیز یکی از برترین‌های لیگ برتر بود و موفق شد 14 بار از 29 بازی را که به میدان رفت، دروازه‌ی پرسپولیس را بسته نگه دارد و با رکورد دروازه‌بان اول تیم ملی یعنی رحمان احمدی برابر کند، در این فصل نیز دو کلین‌شیت متوالی انجام داده است.

2)     حام فلاح‌زاده : فلاح‌زاده از اواخر فصل پیش بود با اعتماد منصور ابراهیم‌زاده به ترکیب نفت تهران سنجاق شد و سوشا مکانی را کنار زد. فلاح‌زاده 26 ساله لیگ سیزدهم را بار دیگر با اعتماد ابراهیم‌زاده در راه‌آهن آغاز کرده است و در کنار نیلسون تنها سنگربانی است که دو کلین‌شیت انجام داده است.

تک کلین‌شیت‌ها :

1)     گئورگ کاسپارف : این دروازه‌بان نام‌آشنای 33 ساله‌ی اهل ارمنستان که در تیم‌هائی همچون پاس تهران، راه‌آهن و آرارات تهران سابقه‌ی حضور داشته است، در هفته‌ی دوم جانشین مسعود همامی شد که در هفته‌ی نخست برابر استقلال خوزستان دو گل در ده دقیقه‌ی پایانی دریافت کرده بود. کاسپارف از ارکان موفقیت ذوب‌آهن در مسیر توقف پرسپولیس در فولادشهر بود.

2)     ارشاد یوسفی : دروازه‌بان 31 ساله‌ی فولاد خوزستان که هیچ‌گاه از جمله برترین دروازه‌بان‌های ایران نبود و حتی در دوره‌ی قهرمانی سایپا نیز در ترکیب اصلی جائی نداشت، لیگ برتر را با دو گل برابر سپاهان و یک کلین‌شیت برابر فجرسپاسی مستعد بحران آغاز کره است.

3)     رحمان احمدی : دروازه‌بان شماره‌ی یک حال حاضر تیم ملی، در نخستین دیدار برابر فولاد موفق به انجام کلین‌شیت شد و در برابر استقلال تهران نیز تا دقیقه‌ی 78 استقامت کرد و این صادقی بود که اجازه‌ی کلین‌شیت مجدد به او را نداد.

4)     سرگی پاشنکو : این دروازه‌بان اهل مولداوی که دومین فصل حضور خود در ملوان را پشت سر می‌گذارد، در دربی گیلان دروازه‌ی خود را بسته نگه داشت و در هفته‌ی نخست نیز از روی نقطه‌ی پنالتی توسط غلام‌رضا رضائی دروازه‌اش باز شد.

5)     میلاد فرآهانی : دروازه‌بان جوان و 25 ساله‌ی داماش گیلان که سومین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می‌گذارد، در دربی گیلان درست مشابه همتای انزلی‌چی خود موفق به انجام کلین‌شیت شد. او در دیدار نخست برابر سایپا نیز عملکرد خوبی داشت.

6)     آرمان‌ شهداد‌نژاد : این دروازه‌بان خوش آتیه که زمزمه‌های جدائی او از مس کرمان در اوایل فصل به گوش می‌رسید، در نخستین دیدار موفق به انجام کلین‌شیت شد و در ادامه نیز تنها یک گل برابر استقلال خوزستان درافت کرد.

7)     فابیو کاروالیو : این دروازه‌بان که مستحق دو کلین‌شیت بود، در نخستین دیدار برابر ذوب‌آهن موفق به انجام کلین‌شیت شد و در برابر مس نیز در دقیقه‌ی 4+90 گل تساوی را دریافت کرد.

8)     سوشا مکانی : نفت تهران با کمک مکانی موفق شد لیگ را برای نخستین بار با پیروزی آغاز کند. هرچند مکانی با دریافت دو گل در دیدار دوم برابر صبا مقدمات شکست نفت را فرآهم کرد.

9)     مهرداد طهماسبی : این دروازه‌بان 27 ساله که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر و البته تیم صبای قم را سپری می‌کند با حضور مایلی‌کهن به ترکیب اصلی سنجاق شده است و در دیدار نخست لیگ برابر فجر موفق به انجام کلین‌شیت شد.

 

اما در ادامه مروری بر عملکرد کلیه‌ی دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ برتر خواهیم داشت :

1)     نیلسون کوریا : دو کلین‌شیت متوالی (4 امتیاز تیمی)

2)     حامد فلاح‌زاده : دو کلین‌شیت متوالی (4 امتیاز تیمی)

3)     فابیو کاروالیو : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 180 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی استقلال خوزستان و دریافت تنها یک گل (4 امتیاز تیمی)

4)     رحمان احمدی : یک کلین‌شیت و بسته‌ نگه‌داشتن 168 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی سپاهان و دریافت تنها یک گل (6 امتیاز تیمی)

5)     میلاد فرآهانی : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 164 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی داماش گیلان و دریافت تنها یک گل (2 امتیاز تیمی)

6)     سرگی پاشنکو : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 156 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی ملوان بندرانزلی و دریافت تنها یک گل (یک امتیاز تیمی)

7)     مهرداد طهماسبی : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 117 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی صبای قم و دریافت تنها یک گل (6 امتیاز تیمی)

8)     سوشا مکانی : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 130 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی نفت تهران و دریافت دو گل (3 امتیاز تیمی)

9)     آرمان شهدادنژاد : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 94 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی مس کرمان و دریافت یک گل (2 امتیاز تیمی)

10)  ارشاد یوسفی : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 90دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی فولاد خوزستان و دریافت دو گل (سه امتیاز تیمی)

11)  گئورگ کاسپارف : یک کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن 90 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی ذوب‌آهن (یک امتیاز تیمی)

12)  مسعود همامی : بسته نگه‌داشتن 84 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی ذوب‌آهن و دریافت 2 گل (یک امتیاز تیمی)

13)  حامد لک : بسته نگه‌داشتن 31 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی تراکتورسازی و دریافت 2 گل (یک امتیاز تیمی)

14) سید مهدی رحمتی : بسته نگه‌داشتن 73 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی استقلال تهران و دریافت 3 گل (3 امتیازی تیمی)

15) محسن فروزان : بسته نگه‌داشتن 83 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی گسترش فولاد تبریز و دریافت 3 گل (یک امتیاز تیمی)

16)  وحید شیخ‌ویسی : بسته نگه‌داشتن 76 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی فجرسپاسی شیراز و دریافت 2 گل (بدون امتیاز تیمی)

17)  محمدباقر صادقی : بسته نگه‌داشتن 15 دقیقه‌ای متوالی دروازه‌ی سایپای کرج و دریافت 4 گل (یک امتیاز تیمی)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبادل لبنک در تاریخ 1392/05/13 و 22:38 دقیقه ارسال شده است


سلام ، خسته نباشین ، وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارین ، من شما در سایتم لینک کردم ، آدرس سایت اینه
www.miniclub.ir
میتونین برین لینکتون رو ببینین
فقط لطفا شما منو با یه آدرس دیگه لینک کنین ، من آدرسی رو که باید لینک کنین رو از طریق ارسال پیوند روزانه براتون ارسال کردم
الان شما تو قسمت کاربری تون تو قسمت پیوند های روزانه میتونین لینکو ببینین (لطفا همون آدرسی که براتون فرستادم رو لینک کنین ، تنها کافیه رو تایید لینک کلیک کنین)
من حالا اینجا عنوانی که باید منو لینک کنین رو دوباره می نویسم:
کش بدنسازی




آدرس لینک :
در قسمت آدرس وب/وبلاگ درج شده....

البته تو همین قسمت نظرات وبلاگ شما هم من آدرس رو دوباره نوشتم تا با سایت های دیگه قاطی نشه
لطفا سایت مینی کلوب رو لینک نکنین! همون آدرسی رو که براتون نوشتم لینک کنین
در ضمن بعد از اینکه شما آدرسی رو که براتون ارسال کردم رو با همون نام لینک کردین من لینک شما رو تو قسمت لینک های ویژه مینی کلوب قرار میدمa

دوست عزیز خواهشا تو 72 ساعت آینده لینک مد نظر رو در وبلاگتون قرار بدید چون در غیر اینصورت ، متاسفانه مجبور میشم لینکتونو بردارم
ممنون ، موفق باشین
پاسخ : تو قسمت تبادل لینک، لینک شدید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 705
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 7,680
  • بازدید ماه : 24,997
  • بازدید سال : 176,747
  • بازدید کلی : 1,226,841
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا