loading...
اونلی پرسپولیس - هواداران متعصب پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
شوالیه سرخ بازدید : 191 1392/05/12 نظرات (1)

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد.

تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در نیمه اول یک بازی سر و کسل کننده را از خود به نمایش گذاشتند و تماشاگران فوتبال را حسابی کلافه کردند. در این نیمه ، توپ و زمین بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما فقط و فقط یک موقعیت روی دروزاه ها خلق شد که آن هم روی یک شوت از راه دور بود. پرسپولیس همانند هفته اول تمایل داشت از کناره ها نفوذ کند و با استفاده از سرعت نروزی و رضایی به دروزاه ذوب برسد اما در نیمه اول ذوبی ها با راهکاری مناسب این سیستم دایی را خنثی کردند.

ذوبی ها بر خلاف دفاع، در فاز هجومی هیچ برنامه ای ندارند و شاید همین مساله بازی را از جذابیت انداخته است. به این نکته باید اشاره داشت که ذوب آهن در نیمه اول یک تعویض اجباری هم داشت. در نیمه دوم جریان بازی کاملا تغییر کرد و موقعیت های خلق شده روی دروازه ها به بازی گرمای خاصی داد.
پرسپولیسی ها که در نیمه اول از مالکیت بر توپ و میدان استفاده نبرده بودند، در این نیمه صاحب موقعیت های فراوانی شدند، از ضربه ایستگاهی گرفته و موقعیت های تک به تک اما همانند شب گذشته این تیم اضفهانی بود که با خوش شانسی دروازه اش را بستنه نگه داشت و گل نخورد.

در نیمه دوم حضور پیام صادقیان بازی پرسپولیس را روان کرد اما برخلاف بازی قبل حضور او گلی را به همراه نداشت. ذوبی ها در بازی مقابل پرسپولیس هیچ برنامه ای برای رسیدن به گل نداشتند و تعویض های تدافعی بوناچیچ نشان می داد به تساوی راضی است.

در پایان به این نکته هم باید اشاره داشت که در نیمه دوم چند صحنه مشکوک هم به ضرر پرسپولیس اتفاق افتاد که باعث شد دایی حسابی از کوره در برود. باید دید نظر کارشناسان در خصوص صحنه های مشکوک نیمه دوم چیست.


هفته دوم لیگ سیزدهم:
جمعه- 11 مرداد 92- ورزشگاه: فولاد شهر- تماشاگر: 10 هزار نفر
داور: سعید مظفری زاده- کمک ها: بابک داوری و آرمان اسعدی

ذوب آهن: گئورگ کاسپاروف- علیرضا محمد- محمد صلصالی- سپهر حیدری- مصطفی اکرامی- وحید علی آبادی (25- مرتضی تبریزی)- قاسم حدادی فر- محسن مسلمان-اسماعیل فرهادی- مهدی رجب زاده (46- اکبر ایمانی)- میلاد زیندپور (63-هادی تامینی)

سرمربی : لوکا بوناچیچ

پرسپولیس: نیلسون- سید جلال حسینی- محسن بنگر- حسین ماهینی- رضا حقیقی-سید میثم حسینی- قاسم دهنوی- غلامرضا رضایی (88- محمد عباس زاده)- هادی نوروزی (56- پیام صادقیان)- محمد نوری- سید مهدی سید صالحی

سرمربی: علی دایی


دقایق حساس:

42: شوت ناگهانی قاسم دهنوی از فاصله 30 متری، به شکلی خطرناک به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد. کاسپاروف در این صحنه از دروازه خارج شده بود و اگر توپ در چارچوب بود، پرسپولیس به گل اول می رسید.


49: شوت سنگین رضا حقیقی از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروزاه به بیرون رفت.


54: روی پاس عالی و تماشایی حسین ماهینی، نوروزی با کاسپاروف تک به تک شد اما در کمال بی دقتی توپ را به بالای دروازه فرستاد. بعد از این صحنه دایی به شدت عصبانی شد و بلافاصله هم نوروزی را از زمین بیرون کشید.


55: ارسال ماهینی از جناح راست، در محوطه جریمه سید صالحی را در موقعیتی ایده آل قرار داد اما ضربه سر این بازیکن با واکنش سریع کاسپاروف همراه شد. کاسپاروف در این صحنه توپ را برگشت داد.


58: ارسال عالی صادقیان از راست در محوطه 6 قدم روی سر رضایی فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف فراوان از بالای دروزاه به بیرون رفت.


60: محمد نوری در محوطه جریمه با صلصالی برخوردی داشت و متوقف شد اما داور در این صحنه مشکوک دستور به ادامه بازی داد.


61: شوت محسن مسلمان از داخل محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.


62: شوت میلاد زنیدپور از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک راهی اوت شد.


64: شوت سنگین صادقیان از درون محوطه جریمه را کاسپاروف با واکنشی تماشایی برگشت داد.


75: توپ در محوطه جریمه به دست سپهر حیدری برخورد کرد. پرسپولیسی ها و دایی در این صحنه اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند اما داور چنین اعتقادی نداشت.


89: عباس زاده در آستانه ورود به محوطه جریمه متوقف شد تا پرسپولیسی ها اینبار هم برای پنالتی خیز بردارند اما مظفری زاده اینبار بیرون محوطه جریمه اعلام خطا کرد تا دایی که اعتقاد به پنالتی داشت بار دیگر از کوره در برود.


90: ضربه ایستگاهی پیام صادقیان به شکلی خطرناک به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. توپ برگشتی را عباس زاده با یک قیچی برگردان به طرف دروازه فرستاد اما توپش با اختلافی اندک به بیرون رفت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ........... در تاریخ 1392/05/12 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

حیفف شد 3امتیاز از دس رفتتتت مث اب خوردننننننننشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : واقعا حیف شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما

درود بر هواداران بی شمارمحبوب ترین تیم آسیا
به سایت اونلی پرسپولیس خوش آمدید . بر آن شدیم از پشت این امواج مجازی ومیان همین کلمات محدود برای حمایت از پر طرفدارترین تیم آسیا گرد هم آییم . شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در این سایت به حلقه ی ما بپیوندید و از تمام امکانات سایت بهرمند شوید .

منتظر نظرات ارزشمند شما سروران هستیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2814
  • کل نظرات : 444
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 953
  • باردید دیروز : 1,195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,749
  • بازدید ماه : 5,749
  • بازدید سال : 248,916
  • بازدید کلی : 1,299,010
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ پیشواز مورد نظر را به 7575 ارسال کنید.

    قرمزته                                                        221760

    پرسپولیس قهرمان                                       551539  

    یه پرسپولیس یه ایران                                 551540

    مردان پرسپولیس                                        551541  

    ای پرسپولیس قهرمان                                  551542

    پخش آنلاین موزیک های بالا